uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Kijk, dit vind ik toch echt wel de betere temperaturen, ik kan nu weer wat doen, en daar heb ik meteen gebruik van gemaakt. Vanmorgen eerst de tv naar de stort gebracht, daarna lag kleine op bed en heb ik opgeruimd en gestofzuigd en de was gedaan. Toen ml boodschappen aan het doen was heb ik nog even 4 plankjes in de verf gezet voor J zijn nieuwe kamer. Nu wel last van me rug, en ik vind dat ik wel genoeg heb gedaan dus ik lig lekker op de bank.

2. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Welverdiend op de bank zo te lezen wintersun!
    Hier weinig gedaan vandaag, naast wassen en het huishouden. Voornamelijk aan het bijkomen geweest van het schoolkamp hahaha.
    Vandaag gelukkig geen dikke enkels, morgen naar Indian Summer, hopelijk kom ik er niet vandaan met dezelfde stalbenen als die ik gisteren had.

3. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Zo pruductief dagje wintersun, die rust heb je zeker verdiend.

Pasta, kamp is ook vermoeiend.
    Leuk indian summer, geniet ervan!

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ah fijn dat je je beter voelt mopke! Gelukkig! Morgen nog werken en dan weekend voor jou? Hoeveel werk je?

Wintersun, lekker he, even de handen uit de mouwen! Ik heb veel meer last van 'nesteldrang' dan bij de oudste, vind het nu heerlijk om het hier in huis om te gooien haha.

Pasta, veel plezier morgen!

Hier, ik woon op 15 min rijden van Doorwerth, waar de ouders natuurlijk beurs plaatsvond... kon het dus niet maken om niet even te gaan ;) ben er drie uurtjes geweest en was toen hélemaal gesloopt... op de zombiestand naar huis gereden... heb vanaf 15 h op de bank gelegen en ben nu weer wat aanspreekbaar. Was zelfs te moe om te eten (en dat heb ik dus echt nooooit). Reality kicks in: echt ZWANGER. Pffft.... Moet vanaf nu gaan oppassen dus. Hebben er meer daar last van, dat ze sinds een paar weken ineens vermoeider zijn?

Ben wel helemaal blij, heb een 'wrap scrap' gekocht voor 12,50. Dat is een stuk draagdoek wat overblijft na het uitknippen van andere doeken/dragers. Ik kan er nét een ringsling van maken :) ik ben nogal op dreef met m'n draagdoeken geloof ik, haha! Het gaat om de Yaro basket red. Lijkt in bepaald licht wat rozig. Ik stuiter nog steeds!

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Yupgup, nee helaas geen weekend. Ma-di-wo-do-za-zo werken en dan een weekje vrij. Werk officieel 28 uur, maar door tekorten in diensten spring ik mee in.
    Lekker op de fiets in de wijk ipv continu binnen.
    Kan straks genoeg rust houden en het is nog goed te doen.

Leuk zeg naar de beurs, was voor mij echt te ver.
    En hele mooie wrap scrap!

Vermoeidheid, ja heel herkenbaar. Plat moeten omdat je het echt niet meer trekt.
    Ipv een laag energiepeil is het rond 20.30 bedtijd, echt even slapen dan nog wat lezen en weer slapen. Lekker gezellig voor ml...
    Wel sneu dat hij om 6 uur al een cadeautje gaat krijgen, ik mag om 7 uur beginnen.
    Dat zijn van die dagen die er echt nog niet inzitten, net als moederdag voor mezelf. Wel met ons mam en dus planning rekening houden met diensten plannen, maar niet nadenken dat het ook voor mezelf geldt. Behalve dan dankzij de commercie, dan denk ik er weer aan.

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Moeheid, heel herkenbaar. Ga bijna dagelijks wel tegelijk met de kleine man een slaapje doen, daarna kan ik er weer een paar uurtjes tegen aan.

Vorig jaar ben ik ook naar de ouders natuurlijk beurs geweest, vond het dit jaar toch echt te ver weg dus over geslagen.

Hebben jullie vandaag vaderdag gevierd? Ik ben het eerlijk gezegd helemaal vergeten :$
    Heb dus vanmiddag met de kleine man snel bij de saturn een dvd gehaald en J op het inpakpapier laten tekenen. Ik ga van de week wel een knutselwerkjes met hem voor papa maken.

Fijne zondag nog!

7. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik wist het wel, al cadeautjes met dl geknutseld. Vergeet ik gewoon dat ze op de psz ook iets maken. Dus papa kreeg extra veel cadeautjes vandaag. :)

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier heeft manlief voor het eerst de baby voelen schoppen! Wat bijzonder :D ook zie je nu mijn buik bewegen.

9. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Heel bijzonder zwangels! En je buik zien bewegen ook.

Kleintje houdt zich voortaan stil als papa de hand op mijn buik legt.
    Eigenwijsje.

10. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie mijn buik soms ook bewegen!!! Bijzonder he!!

Hoeveel kg. Zijn jullie al aangekomen? Ik inmiddels +- 10 kg met nog 16,5 week te gaan!!!!

11. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook 10 kilo.

Was vorige zwangerschap uiteindelijk 15 kilo geworden dus vrees niet;)
    En toen was ik na de bevalling (iets daarna, paar weken) lichter dan voor de zwangerschap.
    Genoeg mensen die zeiden dat ik niet verder moest afvallen, maar ja het ging vanzelf. Vond het hartstikke druk met zo'n baby; tillen, veel wandelen, slecht slapen, vroeg op bed ikke en dus minder snoepen 's avonds.

Ben benieuwd hoeveel het nu wordt...

12. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik de eerste zwangerschap 22 kilo....(Begon met 61 kilo), net als Kunikos was het er bij mij na 5 maanden helemaal af! Niets voor hoeven doen, geen sport, gewoon normaal gegeten ook gewoon een taartje, ik denk dat het ook echt door borstvoeding komt!
    Deze zwangerschap zit ik momenteel ook op +10 kilo met nog 18 weken te gaan.....

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hasllo, Dames, even geleden weer.
    Hier inmiddels te horen gekregen dat ik onder de tweede lijn blijf vallen. Dit ivm een hoge BMI en dus ook een ziekenhuisbevalling.
    Extra controles op bloeddruk en suiker. Ik vind het allang prima. Mij maakt het niet zoveel uit.

Hier ook al ruim 14 kilo aangekomen.

14. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Volgende week maandag heb ik weer controle, maar tot nu toe 1 kg aangekomen :) Dat verandert maandag wel. Maar ik merk wel dat ik behoorlijk ben afgevallen de eerste paar maanden. Vandaag 23 weken dus nog 17 te gaan! Wat gaat het snel!
    Heb vandaag een voedingskussen besteld bij de kruidvat. Zag dat ie in de aanbieding was, dus kon het niet laten!
    Ik zag dat er behoorlijk wat regen gaat vallen deze week, dus ik denk dat ik maar ga verven op de babykamer!

15. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Nee dat ben ik, degene met zwangerschapsdementie ;);), haha. Was voor yupgup bedoelt, fijn dat het goed is gegaan yupgup, nog een meid in dit groepje erbij.

16. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier ook +10 kilo verleden week, deze week (ik weeg altijd op dezelfde dag) waren de batterijen vd weegschaal leeg dus ik heb geen idee.
    In de meeste topics lees ik 3 a 4 kg dus het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben met meer dan 4 kg :D

Gisteren naar Indian Summer geweest, het was top, ik had ook genoeg energie om het vol te houden. Vandaag gelukkig een dagje vrij, want dat heb ik vrijwel geheel slapend doorgebracht, de energie moet kennelijk toch worden aangevuld haha.

Genoeg water gedronken gisteren en dus geen dikke enkels, alleen wel een vreemde felrode warme plek op mijn been en die verdwijnt niet. Hm. Morgen maar even langs de huisarts. (vnl omdat de papa zich zorgen maakt, maar hij heeft wel gelijk dat ik niet zo laks moet zijn met mijn gezondheid en die van het ukje)

17. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pieuw !! Ik dacht wow 10 kilo al !! Maar best normaal dus zo te lezen.

Net het geboortekaartje de laatste puntjes aangepast , morgen ligt een proefdruk in de brievenbus!! Spannend !!
    Het kaartje is zooooo mooi ...

Jullie al het kaartje klaar?
    En wat zijn de laatste dingen die jullie nog moeten aanschaffen ?

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb het proefkaartje ook al binnen gekregen, super leuk
    helemaal zoals we verwacht hadden.

hier nu + 3.5 kilo dus het valt reuze mee! al voelt het alsof ik +15 kilo ben en zo vind ik me er ook uit zien haha

19. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    @ Pasta, idd even mee naar de huisarts

@Poppy, wow, het kaartje al klaar :O En de laatste dingen??? Wij moeten nog zooo veel doen. Kleding wel al een eind verzameld en klaar liggen in de kast, al wat pampers gehamsterd, commode staat hier natuurlijk nog, maar dat is het wel zo'n beetje.. ik voel me ineens heel ongeorganiseerd... Maar eens een lijstje gaan maken met wat nog moet.

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    hiHi Nijntje, hier ook nog geen geboortekaartje hoor en ook nog niet toe aan de laatste dingen haha. Natuurlijk al wel veel gedaan, maar er moet nog genoeg!

Zojuist ben ik bij de vk geweest, weer helemaal goedgekeurd!

Gaan jullie nog voor een pretecho? Wij twijfelen nog. Het is veel geld, maar wel leuk!

Deel Deze Pagina