uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij hebben zaterdag een pretecho en dan met 28 weken nog 1 :D

vind het eigenlijk te duur en vooral voor 2x maar ik wil de kleine zo graag tussendoor ook zien. en als ik nu in het fotoalbum van dochter kijk is het toch echt een hele mooie herinnering om daar foto's van te hebben.
    wij hebben dan wel voor de goedkoopste 3D pakketten gekozen

2. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha @ nijntje geen zorgen hoor , heb alles dan wel op orde , maar ik heb nog geen babykamer!!!

Eerst nog verhuizen als ik 31 weken zwanger ben!!! ;)

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Whoa poppy, dapper!! Dan nog verhuizen!

Qua kilo's, het schiet hier nu aardig op. Zit weer op mijn startgewicht. Bij zoon kwam er vanaf nu nog 10 kg bij, maar ik verwacht dat we daar dit keer overheen gaan... ik kan eten joh!!

Ik heb vandaag plankjes etc gekocht om de co-sleeper wat af te maken, vorife week kreeg ik het proefkaartje binnen. Daar moet nog wel eea aan veranderd worden, dus ik moet nog aan de bak. Ik maak hem zelf, bij zoon ook gedaan.

Ik merk dat ik onrustig begin te worden.... eind vd maand wordt onze babykamer opgehaald. Ik kan niet wachten! Wil zo graag alles op orde hebben! Bij zoon had ik echt totaal geen nesteldrang, nu kan ik er haast niet van slapen.. grappig wat een verschil! En nog zoveel te doen........

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Wow, geboortekaartjes al klaar :$?!! Hier nog niet eens een naam :(:). Met dl hadden we met 23 weken, volgens mij, al alle namen. Nu nog niet eens een voornaam...vind het ook lastiger omdat het moet passen bij naam van dl etc. Ik ben op dit moment net een struisvogel ;). Maar moet er toch echt over gaan nadenken....pfff.
    Dan inderdaad achter geboortekaartjes aangaan...ook pfff :).
    Ook nog het een en ander klussen hier en aanschaffen (bedenk ik me net ;)) maar dat zijn kleine dingetjes zoals flanellen luiers etc.

Hier over 1,5 week de pretecho...gaat denk ik niet zo lukken met de placenta aan de voorzijde, maar bij dl ook gedaan dus kan het nu natuurlijk niet maken om het niet te doen :D:) (ook leuk om weer eens te spieken en kijken of ze op dl lijkt hihi :)).

Ik moet en wil zoveel doen (foto's, opruimen en huis aan kant, tijd voor mezelf) maar er gebeurt helemaal niets :(.

Denken jullie ook aan de erkenning!?!?

@poppy: wil je een tipje van de sluier oplichten :D??

5. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    @moon77 ik zou heeel graag willen , maar ben soms bang dat bekenden op dit forum , schoonzus , vriendin mijn berichtjes zitten te spieken ... Dus hou het echt geheim , al zou ik de prachtige naam en geweldige geboortekaartje wel van de daken kunnen schreeuwen!!

Toevallig gaan wij donderdag ons kindje erkennen.

Vrijdag ga ik ook weer naar bekkentherapy .. Zucht !

6. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    En toen was mijn Stijntje alweer 3 jaar!!! Het gaat zoooo vlug werd er gisteren gewoon emotioneel van....
    Ik had een leuke traktatie gemaakt (brandweerauto aan beide zijden met een schatkistje ertussen en dan een snoepstaafje als brandweerslang) voor op het kinderdagverblijf. Hij was helemaal enthousiast!!
    Heeft de duplo trein gehad voor zijn verjaardag van ons en was helemaal overdonderd....echt mooi dat koppie dat hij die mooie trein kreeg ;)
    Papa moest meteen mee opzetten en mee spelen (maar niet mee helpen wou alles zelluf doen tot op punt van frustratie omdat het niet lukte)

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Haha! Leuk, ik loop voor :D donderdag gaat vriend de kleine erkennen, bij een tweede hoef ik niet meer mee dus blijf lekker bij ons zoontje. Gisteren voor het eerst naar de Cesar therapeut geweest voor m'n bekken, dus ook check....

Ik weet dat het mij niet werd gevraagd, maar vind het wel leuk om kaartje hier te delen hoor! De voorkant is het nog niet, ik kreeg ineens associaties met dat hout en daar een kindje in... beetje een kistje-idee.... heh gats. Dus die moet over. Binnenkant zijn we vrij tevreden over. We houden niet van dat héle drukke. Jullie nog ideeën?

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd Boeffie!!

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Heb ik je kaartje gemist? Jammer :(

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @yupgup: o ik heb het niet expres gedaan hoor :). Wil de jouwe ook graag zien :D;). Maar ik ben bang dat ik al te laat ben......

11. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Boeffie, gefeliciteerd!!!!

Gewicht, netjes toch qua gewichten, vind het echt niet extreem.
    Ik sta nog op +1, maar komt echt dat ik eerst 5 kg af ben gevallen.

Voorbereidingen, pfff ik heb een naam voor ieder geslacht incl. vernoemingen dat vind ik al heel wat. Dus kaartje nee...
    Volgende week weer wat dagen vrij dus dan ga ik kleertjes uitzoeken en de babykamer wat opnieuw inrichten. Pampers moet ik ook nog gaan hamsteren.
    Heb voor dl de micro versie lang gebruikt maar sla maatje 1 en 2 wel in, micro is evt. zo bijgekocht.

Yupgup, helaas gemist. Wel super dat je dit zelf doet!
    Wij gaan gewoon in boeken neuzen en bestellen het bij de drukkerij.

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Haha Moon zo bedoelde ik het niet, ik had gewoon even een trots moment! Later dacht ik hm, toch wel erg openbaar zo met de naam erop... dus heb em er weer vanaf gehaald.

Ah mopke, daar zeg je me wat.... luiers! Bij zoon zijn we parttime wasbaar luieraars :p maar bij de kleine wil ik gaan proberen om fulltime wasbaar te doen, dus die moeten we nog ff bijbestellen... tnx! ;)

13. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL

Welke wasbare luiers heb je? En hoe gaat dat precies ?
    Idd snap wat je bedoeld met het kaartje tonen , zo zit ik net zo , dat komt pas als beeb er is :)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even showen :D

15. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    @Zebra Leuk! Ik wil ook beginnen, maar kan vandaag niet van de bank komen! haha

16. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Hier slecht nieuws gehad... Moeder van een vriendje van mn zoon was net wat verder als mij en heeft te horen gekregen dat het kindje plots geen hartslag meer heeft. Ik merk dat het me moeilijk loslaat, vind t zo erg!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    verschrikkelijk :(

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @poppy en yupgup: ik snap het hoor ;)! Maar ben wel nieuwsgierig :D.

@zebra: leuk kamertje...wel druk, maar leuk gedaan :). Jij bent al lekker op weg haha.

@mamvk: dat is mijn ergste nachtmerrie :(. Begrijpelijk dat het je niet loslaat...het is ontzettend verdrietig en dit wens je niemand toe :(:(. Knuffel!

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bah wat een nachtmerrie... Vreselijk

Zebra mooi kamertje

20. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Ja echt vreselijk! Bah.. Zoiets gun je idd niemand!

Ik ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en hier wordt het waarschijnlijk een geplande keizersnede.

Deel Deze Pagina