uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoiii!!!

Mag ik er ook nog bij? Zaterdag duidelijk positief getest (met cb 1-2 weken) en volgens alle calculators ben ik ergens halverwege oktober uitgerekend.

Mijn laatste menstruatie begon op 10 januari dus ik zou nu 4 week en 4 dagen zwanger zijn.
    Was wel 2 dagen helemaal van: dit kan nog niet! Heb 5 januari mijn laatste pil geslikt, nooit ervan mogen dromen dat het gelijk al raak zou zijn! Beseffen doe ik het nog niet, maar ik ben er wel heel blij mee. Nu hoop ik heel hard dat deze beeb goed blijft zitten.

Heb gelijk een vraagje aan jullie dames: wanneer bel je de vk? Gelijk als je weet dat je zwanger bent of juist nog even wachten?

2. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    hoi Emma

Gefeliciteerd! En dat ongeloof speelt hier ook nog steeds hoor.
    Volgens mij is er niet echt een regel voor wanneer je de vk belt, kan nu ook al, kan je wel alvast een afspraak inplannen.

3. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Gefeliciteerd Emma!

Het maakt inderdaad niet uit wanneer je de vk belt, je kan nu al bellen inderdaad.

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Vreselijk he?! Ik heb al 2 van die nachten gehad. Vreselijke buikpijn en (excuse me for the detail) erg veel gas. Vind buikpijn ook gewoon eng.. al zijn het duidelijk mijn maag/darmen.
    Ging het gisteren eindelijk beter, word ik ontzettend verkouden met walgelijke oorpijn. Heb ik daar weer wakker van gelegen. En mijn jongens zijn ook allebei al 4 dagen ziek en allemaal aan het spoken.. pffft.. ik zit er ook een beetje doorheen momenteel. *klaagmodus uit*

Succes allemaal vandaag en welkom nieuwelingen.

5. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    @ Nijntje11, ja inderdaad de derde.. Zo leuk! Als alles goed gaat is deze uk ook de laatste, dus ik hoop extra te kunnen genieten van alles..

Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en ik heb op 7 maart een intake + echo.. Duurt nog veeeeel te lang, haha. Maar helemaal goed. Nog een dikke 3 weken geduld hebben ;)

6. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Zo ook ik ga die blauwe potten vullen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,3 KB
      Weergaven:
      8
  7. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, die is duidelijk Meiske28! Heb vanmorgen MvM gehad maar had niet beide streepjes zo knal. Hier staan de potten dus ook klaar om gevuld te worden. De MvM-mevrouw gaf nog als tip om de potten een half uur buiten te zetten zonder deksel. Daar zou de geur minder van worden.

Ben ook flink misselijk en eten helpt niet altijd. Weer even een uurtje geslapen en nu gaat het redelijk.

Ben even kwijt wie nu een positiebroek droeg, maar is de elastieken band dan niet veel te groot? Mijn darmen spelen nu minder op, maar draag al eventjes een broek maat groter en een elastiek door het knoopsgat.

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!

Hier gisteren ziek naar huis gegaan van stage. Voelde me helemaal niet lekker, had echt griepverschijnselen (bevende beentjes, pips, eten smaakte nergens naar, misselijk worden na eten, moe, het warm en koud tegelijk hebben).
    De vraag is natuurlijk in hoeverre het zwangerschapskwaaltjes zijn aangezien de griep ook aardig rondgaat.

Gespannen/licht pijnlijk borsten heb ik al een week last van. Ik dacht dat het een kwaaltje was ontpillen :p Tot ik zaterdag dus testte.

9. popke87

popke87 Lid

22 jan 2014
    80
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwkomers.

Hier misselijkheid ineens ++++ en omdat ik me zo beroerd voel moet ik ook nog de hele tijd janken..fijn die hormoontjes haha

10. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Duidelijke test meiske, ik krijg vanavond mvm, bedankt voor de tip raglotti hopelijk helpt dat! Gelukkig hier nog niet echt misselijk geweest, ben wel heel erg moe kan wel de hele dag slapen!

11. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland

Ik ook met m'n grote mond... ;)
    Sta nu te kokken van die lucht! ;)

12. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi Emjay welcome to the club!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Met hoeveel zijn jullie begonnen met MvM, als ik aangeef knal testen te hebben zou ik dan ook eerder kunnen beginnen ?

14. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Ja dat denk ik wel. Het gaat er om hoeveel HCG je produceert en als je knaltesten hebt dat produceer je voldoende

15. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Na al die verhalen dat die flessen zo stinken. Durf ik er niet aan te ruiken haha. Dus ik hou elke keer even mijn adem in als ik die fles opendraai

16. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik doe vanaf gisteren mee, morgen ben ik 5 weken.

Wat trouwens helpt tegen de stank: eerst een beetje luchtverfrisser spuiten :)

17. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Ik meld mij ook! 7 februari had ik een positieve test in handen nadat ik 1 januari mijn laatste pil slikte! Ik was erg moe dus ik dacht, ik ga testen! 6 januari begon mijn laatste menstruatie, en volgens alle berekingprogramma's ben ik 13 oktober uitgerekend. Nu 5 week en (nog) nergens last van. Inmiddels weet de familie het al en een aantal vrienden. Ook gaat het al erg snel rond! Maar ja, mijn vriend kon zijn mond niet houden!
    Volgende week bel ik de verloskundige!

18. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Welkom nieuwe mama's!

Hihi emjay, iets te grote mond gehad. :p

Ik heb een positiebroek aan, het is er een van noppies met alleen onder mijn buik een lage elastiek. Je ziet er niets van, erg hippe broek.

Mijn misselijkheid begon bij de vorige zwangerschap een week later.
    Zie mijn banner 6 weken... Vind het wel vroeg hoor.
    Ml grapt dat het er twee zijn, ik denk van niet.
    Maar zou wel schrikken als dat zo zou zijn.

Het werken is goed gegaan, rustig aan en werk leidt af. Dus de tijd ging snel voorbij.

Nu alweer een slimme actie, mijn flessen breng ik weg. Ik er heilig van overtuigd dat dit op dinsdag is. Was het dus maandag...
    Waren dus net geweest, dus hopelijk heb ik vokgende week dan nog kratjes.
    Er stonden er nu nog 4 namelijk, dus als er nog twee moeders meedoen heb ik volgende week niets.

19. Jootjekadootje

Jootjekadootje Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik weet sinds 2 dagen ook dat ik zwanger ben. Ik ben uitgerekend op 18 oktober, mijn moeders verjaardag en 2 dagen voor de verjaardag van mijn man.
    Dit is ronde 4 of 5 en de 3e keer dat het gelukt is, maar de eerste 2 keer draaide het uit op een vroege miskraam. Gek genoeg was de eerste miskraam op 18 oktober vorig jaar, dus precies op de zelfde datum als mijn nieuwe uitgerekende datum. Wat zou het een mooi cadeau zijn als het nu wel lukt zeg!

Net als Popke schrijft, ben ik ook constant nerveus dat het weer fout zal gaan. Ik heb menstruatie achtige pijn en zoek het hele internet af naar bevestiging dat dat normaal is. Mijn test (2 dagen geleden) was wel superduidelijk, waar de testen de vorige keren meer tuurstreepjes waren. Ik wil heel graag geloven dat dat een goed teken is, maar misschien slaat het nergens op.
    Naast menstruatie achtige kramp voel ik soms een steekje tussen mijn oksel en borst, soms ben ik wat duizelig en ik ben heel moe.

Ik hoop echt zoooo dat het vruchtje blijft zitten!!

Groetjes Jo

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd en welkom!

Kan begrijpen dat je zo onzeker bent, wel bijzonder met de data inderdaad.
    En nu hopen op een andere datum dat de kleine komt?
    Ik duim met je mee, eigenlijk voor alle mama's op plakbeebjes!

Deel Deze Pagina