Mooie echo zeg! En jij bent verwend Elvira! Hier net tot 23,15 uur gewerkt, toch best zwaar. Nu lekker in bedje.
Feestelijke dag vandaag! Vandaag wordt ik 24 en begin ik aan het laatste trimester! Nog geen kwaaltjes gelukkig, ik voel me supergoed
Mees gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! Prachtige 3d echo zag ik, wauwie! En een verwenpakket vd collega's, leuk hoor! Hier inmiddels dag vier op Terschelling, prachtig weer en best gezellig. Of er voor het samen-dat-geen-samen is nog wat in zit weet ik niet. We hebben er niet echt over gesproken maar toen ik gister een dippie had zij hij wel "we doen allebei erg ons best, toch?" Ik heb ja geantwoord maar moet zeggen dat ik niet anders dan anders doe. Tja. Gelukkig is het prachtig weer en is er genoeg te doen, veel bekenden hier op t eilsnd
Gefeliciteerd Mees! Jonkie grapje, zo oud was ik ook bij de eerste, kreeg nog wel wat blikken toen. Maar voor jezelf een heerlijke leeftijd om mama te worden! Ah wat lief Elvira Pasta, heb je hem gevraagd of hij zichzelf dan wel is? Of heb je geen behoefte aan zulke gesprekken? Naam vergeten: moooooooie echo!! Hier, had ik eigenlijk een paar dagen wat rust omdat ik veel had afgerond... denk ik er nu ineens aan wat er nog wél moet gebeuren. Prut!! hallo hormonen....
Proficiat Mees! Pasta, mmm, lijkt me niet fijn die onduidelijkheid. Hoe voel jij je er zelf bij? Wij gaan vanavond toch kijken voor een tweedehands kinderwagen en ik kan bij iemand gratis zo'n peuterstoeltje voor er op ophalen. Lijkt me zo handig! Iemand ervaring mee? Bij de vorige had ik een meerijplankje maar dat was niet zo goed voor mijn bekken.
@new miracle: wow, echt heel mooi . De onderste is net in of het in de ruimte is. Jouw placenta ligt zeker niet aan de voorkant? @elvira: idd erg lief van je collegae . Zomaar of was het een babyshower oid? @pasta: lastige situatie, maar ik zou wel proberen het eea te bespreken. Ook voor jezelf, zodat je weet wat de bedoeling is. Wel genieten van het lekkere weer iig . @mees: happy birthday ! Idd een jonkie, maar ik ben dan ook al oud . @nijntje: een kid seat/sit?
Elvira, wat lief van je collega's! Mees, gefeliciteerd!!! Wat bijzonder zo en jong, ik was een jaartje ouder. Laatste trimester, gaat snel! Stond er niet bij stil, maar daar zit ik dus ook in. Pasta, heel dubbel zo zeg.Ik zou het ook bespreken, maar het is aan jou natuurlijk wat je wil doen. Geniet ervan! Ik dacht dat het vandaag wat minder warm zou worden, zat ik met mijn lange mouwen binnen. Best warm toen ik buiiten kwam vanmiddag, maar vanmorgen was het best fris.
Moon: ik weet niet hoe het beet. Het is een zitje dat boven op de wagenbak kan, ideaal. Ben er erg blij mee.
@Moon77 Hihi mijn placenta ligt schuin aan de voorkant ze kunnen hem gewoon wegpoetsen op de echo. Bizar hè! ?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hier ook een 'jonkie' , ben 23, en 19 toen ik m'n zoon kreeg hihi.
Hier kon het helaas niet weg gepoetst worden, waardoor er wel een waas te zien was. Maar dat mocht de pret niet drukken! Was is ze mooi nu al haha verliefd verliefd haha hier nog 13 weken! Kan bijna al niet meer wachten.
Hmmmm ben benieuwd. Kun je misschien een foto maken en plaatsen? Ik zoek ook nog naar een oplossing .
Moon deze is van marktplaats, maar zo een heb ik: Marktplaats.nl - Kinderwagen zitje - Kinderwagens en Combinaties
Dank je wel! Heb er meteen een goed beeld bij . Ziet er wel handig uit. Zijn ze op alle kinderwagens te gebruiken dat je zo weet?