http://static.baby-dump.nl/shop/producten/big/5494_3412.jpg Dit is wat ik bedoelde, maar dat zit wel in de weg met het lopen denk ik??
@moon toevallig gisteren iemand met zo'n meerijdplankje/zitje aan de kinderwagen zien lopen en dat zat niet in de weg. Ik vond het alleen superduur 120 euro voor dat ding terwijl wij er misschien geen gebruik van gaan maken. Hebben nu besloten nog geen meerijdplankje aan te schaffen maar het in oktober gewoon aan te kijken hoe het zal gaan
Heb ook zitten denken om zo'n meerijd plankje te zoeken via mp ofzo, maar dat zien we wel tegen die tijd...is altijd nog zo gekocht
Wij hebben er een, maar weet niet of we hem echt zullen gebruiken. Zoon is dan bijna 2,5 en hopelijk zal ik de kleine meid veel dragen, dus zo min mogelijk kinderwagen. Kon zelf de maanden na mijn eerste bevalling ook nog niet ver lopen, dus denk dat zoon die afstanden ook nog wel lopend trekt.
Volgens mij op de meeste wel. Je klemt hem met een veersysteem op de bak, dat kun je uittrekken. Ik heb dus al zo'n plankje, maar dan zonder stoeltje. Op zich kunnen ze daar ook op gaan zitten als ze willen en die zijn een stuk goedkoper (hoewel mijn oudste meestal stond). Maar ik vind m dus wel een beetje in de weg zitten, je loop net wat gekromd zeg maar en dat is voor mij niet fijn met bekkenklachten. En ik loop steeds tegen de wieltjes met mijn tenen. Dus hopelijk werkt dit beter. Ik ga het gewoon uitproberen.
Hi! Ik heb je kid-sit (met adapter, deze is nodig bij mijn quinny)via MP, daar zijn ze wel super snel weg, maar na 10 keer bieden en toch een bemachtigd voor 60 euro (en 6.75 verzendkosten). Kreeg hem vorige week via de post, ziet er nog super uit. Geen idee of mijn dochter erop wil, maar zo niet dan gooi ik hem weer op MP en krijg er weer 60 euro voor. Verder heb ik een "nieuwe" ergobaby (met verkleiner) via MP, ook voor de helft van de nieuw prijs. Deze ook net binnen en ziet er ook top uit. Iemand ervaring met de ergobaby?
Fenske, niet met de egrobaby wel met de r&r voor grotere kindjes. Zal veel in doeken dragen. Ik ga heel misschien nog kijken voor een draagzak voor baby's. Goh, zo'n zitje kende ik nog niet. Ik zie het wel of we er een aan gaan schaffen, eerst ondervinden. Ik kreeg bij de vorige een paar dagen voor de bevalling het op mijn heupen en moest perse de familyfix hebben. Nu heeft manlief een auto (station) waar die helemaal niet inpast, geen isofix aansluiting. Maar in mijn auto past hij wel, ideaal. Zeker bij slecht weer.
alles bijgelezen maar weinig tijd om uitgebreid te reageren op iedereen. man heeft ook vakantie nu dus wel zo gezellig om samen te zijn vanmiddag aan de ctg gelegen, ivm 3 dagen minder leven voelen, eenmaal in het ziekenhuis bleken de bewegingen goed maar hartslag baby bleef tussen 180/190 met uitschieters richting 200. mijn hartslag/bloeddruk waren goed en koorts is gemeten, maar ook in orde. echo gemaakt maar alles zag er goed uit. dus kon weer naar huis moet bellen als ik haar langer dan een dan niet voel. ze zullen me niet zomaar naar huis sturen, al zit die hartslag me toch niet helemaal lekker.
@zebra: jeetje meis alweer ? Fijn dat alles er goed uitzag en dat ze het in de gaten gaan houden indien nodig. Wat is er niet goed met de hartslag?
De gemiddelde hartslag 180/190 is blijkbaar aan de hoge kant maar er is zo geen oorzaak gevonden. Al lees ik nu op google allemaal enge dingen. Moet ook niet gaan speuren maarja
Hebben ze daar dan geen oorzaak voor gegeven? Als je ongerust bent zou ik gewoon brutaal zijn en bellen. Vk een optie?
Oorzaak onbekend. Omdat bij mij alles in orde was en de echo ook goed. Vk had me juist doorgestuurd naar het ziekenhuis dus daar kan ik denk ik ook weinig mee. Hopelijk blijf ik de bewegingen nu dagelijks voelen anders maar weer bellen
Zebra, wat vervelend zeg! Er hoeft niet altijd een oorzaak te zijn maar moet je gewoon goed onder controle staan. En idd, bij twijfel altijd bellen. Alleen hopelijk krijg jij niet zo'n vreselijke co assistent, bij vorige zw had ik hetzelfde en moest ik ook bij twijfel een ecg komen maken. Ging meneer even vertellen dat ik eerst rustig 1 uur op de bank moest gaan zitten en als ik dan nog niets voelde dan pas bellen. Daarna las hij mijn dossier en bood niet zijn excuses aan maar vertelde dat ik bij twijfel altijd moest bellen.
Zebra, heb je geen jogging foetus? Dat had een vriendin van mij ook volgens mij. Wel vervelend. Gewoon goed op blijven letten en als je t niet vertrouwt aan de bel trekken. O wat is het heet.. ik was gewoon ziek er van vanochtend.. gelukkig heeft manlief me in bed laten liggen. Nu heel stil met ventilator op de bank. En ik voel me zielig, pijn van de spataderen.. behalve in mijn been nu ook in mijn lies en schaamlip excuse me for the details. Maar dat is niet fijn zeg. Gelukkig schijnt het na de bevalling wel weer weg te gaan. Maar 11 weken lijken soms ineens nog heeeel lang.
Vanavond verjaardag vieren van ml, dus zal wel naar buiten moeten. Ben vandaag even naar Amsterdam geweest. Naar de tentoonstelling van Bodyworlds, enorm interessant. Via groupon ruim 2 maanden geleden vastgelegd, zonde om te laten verlopen. Lang leve airco in de trein, zijn eerst met de auto gegaan en stukje trein. Hou wel vocht vast in mijn enkels, nu gelukkig niet zoveel als gisteren. Nu even uitrusten en vanavond is het zelfbediening, niet te druk maken.