Bleeggghhhhh, zijn de grieperige dames hier al wat meer opgeknapt? Ik niet, lijkt juist ergerde worden. Kan er ook geen bedragje van maken want we krijgen vanmiddag visite :/
Grieperigheid is weg, wel flink verkouden nu. Verstopte neus, hoesten, keelpijn. Maar ja, gaat wel weer over, toch? Gewoon goed voor ons zelf (en beepjes!) zorgen: genoeg vitamientjes, genoeg slapen, heerlijk!
Gefeliciteerd Ellen! Hier ook nog steeds grieperig..voorhoofdsholteontsteking..keelpijn koud warm etc..niet fijn!! Hebben jullie ook zo n enorm opgeblazen gevoel in de buik?
ik gelukkig niet grieperig, wel heb ik het ontzettend warm sinds ik zwanger ben pff lijken wel opvliegers haha verder voel ik me gelukkig prima!
ik zal me trouwens even voorstellen..ik ben dus Ellen 28 jaar kom uit apeldoorn en ben 11 jaar gelukkig met mijn vriend en samen hebben we al een zoon van 9..
@Popke: ja, ik heb ook een vreselijk opgeblazen gevoel in mijn buik! En last van mijn darmen (als in: naar de wc gaan lukt niet heel goed). Mijn broeken zitten fijner als ik ze los heb, dan wanneer ik ze vast heb. Dat belooft nog wat: vandaag 3wk6d, hoe ga ik het in vredesnaam 'verborgen' houden tot wk 10?! @Ellen: dat van het warm hebben herken ik! Ik heb het ook steeds heel warm, alleen mijn voeten blijven wel ijskoud! Ook heeft mijn gezicht wat meer kleur (in de winter ben ik altijd heel bleek, maar nu heb ik een beetje blosjes).
ja dat heb ik ook!!aan dat en de puistjes in mijn gezicht wist ik dus meteen dat ik weer zwanger was.
Gefeliciteerd allemaal!! Dit is ons 2e kindje! Symptomen zijn nagenoeg gelijk aan mijn 1e zwangerschap! Lichtelijk misselijk, menstruatiekramp en doodmoe! Ik ben wss 4 okt uitgeteld
He allemaal! Gefeliciteerd iedereen! Ik klets graag met jullie mee als dat mag? gisteren positief getest en volgens eigen berekeningen uitgerekend op 6 oktober! We hebben al een prachtig zoontje van 13 maanden. Van me zoontje en nu was het allebei in ronde 2 al raak.. wat een geluk!
Ook ik zal in oktober uitgerekend zijn. Vrijdagavond positief getest! Het begint nu langzaam wat door te dringen dat ik echt ZWANGER ben haha
He saar wat leuk! dankjewel! Net nog een test gedaan en weer een duidelijke streep.. denk dat ik het nu toch moet gaan geloven ook al kan ik dat nog steeds niet haha! Ik las dat er hier ook last van hun darmen hebben. Nou ik ook.. verschrikkelijk nu al! Hoop niet dat het zo erg word als bij me zoontje toen had ik zo erge last van obstipatie dat ik medicijnen moest.. Geniet ervan allemaal!!
Ook ik mag mij hier melden (ben nieuw op het forum)....ben nog een beetje in shock na een positieve test afgelopen vrijdag...mijn jongste zoon is 4 maanden oud. Bij mijn vorige twee zwangerschappen schreeuwde ik het van de daken...nu zie ik er erg tegenop om mijn familie en vrienden op de hoogte te brengen van mijn zwangerschap....daarom hoop ik hier mijn ei kwijt te kunnen. Overigens ondanks dat het niet gepland is, zijn mijn man en ik wel blij weer een kindje te verwachten.
Hey dames! Allemaal gefeliciteerd! Ik heb even bijgelezen en zou graag meekletsen! Vanochtend 2 streepjes en wrs uitgerekent op 5 oktober. Dus nu 4w1d. Wat betreft dat grieperige.. hier ook hoesten, verstopte neus, hele week al schrale lippen @Kwaaltjes: met vlagen misselijk, flinke rugpijn en een spierpijngevoel in mijn buik als ik moet hoesten. Borsten beginnen licht pijnlijk te worden,maar niets vergeleken met rond de eisprong. @Wintersun: Jou ken ik van het NODforum! Wat leuk!
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Ik heb echt enorme last van mijn darmen..direct al! Morgen eerste echo bij gynaecoloog. .vraag me af of daar ook maar iets te zien is in zo n vroeg stadium. En ook hier nog steeds grieperig! Groetjes Popke
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben 2 oktober uitgerekend van ons derde wondertje. Het begint nu een beetje door te dringen dat ik echt zwanger ben . Mijn oudste is bijna 4, mijn (nu nog) jongste 16 maanden. Je zou denken dat een derde zwangerschap gesneden koek is, maar ik ben naast vooral blij, ook weer onzeker...wat is het weer spannend allemaal.
Mijn plan is om vanavond een CB in te pakken voor mijn vriend en hem zo te verrassen als hij thuiskomt.. Ben vandaag 4w1d en hij geeft 2-3 aan, had eigenlijk 1-2 verwacht. Meer dames die dit hadden? En welkom nieuwe dames, gefeliciteerd!