Oh, spannend. Mopke. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Kan goed dat het 'normaal' is voor jouw kindjes. Hier vallen de benen altijd erg lang uit, maar dat is bij alle kinderen zo geweest tot nu toe. Floor: Snap dat het lastig is, maar jullie zijn nu het belangrijkste. Yupgup: wat zat er in dan? Ik heb de keuken eens flink gepoetst en ga misschien vanavond nog even de stad in, als ik het trek ten minste. Merk dat het nu toch wel serieus wordt met zwanger zijn
vandaag controle gehad, alles op schema nog steeds in stuitligging, nog meer kindjes die in stuit liggen ? ben erg benieuwd of ze nog gaat draaien! anders word het mijn tweede keizersnede 21 augustus weer controle
Meer nu 2 pakken kraamverband, toen 3. Volgens mij toen 2 navelklemmen, nu 1. Maar 1 klein pak matjes, was toen volgens mij een grootverpakking. Bij VGZ zat er oa ook handzeep in. Weet het niet heel precies meer, maar voor mijn gevoel was het meer. En ik had gehooooopt op een nieuwe thermometer. VGZ zat toen ook in eenhandige (stofvrije) plastic opbergdoos en geloof dat het bpekje 'baby's eerste jaar' daar ook in zat. Nu bij CZ een kartonnen verpakking, knisperdoekje en een badcape. Mss leuk als het je eerste is maar als het he tweede is, niet iets waar je om staat te springen.... kunnen zij ook niet weten....
@ Floor, ik weet hoe jij je voelt. Ik zit al sinds de 20 weken in de ziektewet, erg lastig om daar aan toe te geven! Gelukkig heb ik snel de knop om kunnen zetten, hoop dat dat bij jou ook lukt.
Vandaag ook controle gehad bij de vk, alles was weer goed! Hier een kleine die dwars ligt. Maar ze draait nogal veel dus het kan nog alle kanten op Over 3 weekjes de groei echo! Mogen we onze kleine meid weer eens zien! Nog 1 weekje werken en dan vakantie met aansluitend verlof dus dat betekent de rest van het jaar vrij!!!
Hier ook nog in stuit, maar volgens de vk en gyn nog tijd genoeg om te draaien. Ik heb zelf ook het idee dat ze dat geregeld doet, dus heb nog goeie hoop. Yupgup: ik zit bij VGZ en kreeg een knuffellapje en een speelkleed. Maar dat laatste is echt maar een heel dun kleedje. Ik was er ook niet laaiend over, maar ben allang blij dat ik het pakket krijg. Ik heb van de eerste inderdaad die opbergdoos en kreeg toen een rugzak met verschoonmat er in wel handig. Bij de jongste een tummy tub, was ik ook blij mee.
Vandaag telefoon gehad en kan gelukkig maandag al terecht bij de arbo. Ook nog ff met mijn directe baas overleg gehad en hij dacht dat kantoor het niet goed had en ik dus wel al halve dagen kon gaan werken voordat ik een afspraak had bij de arbo. Maar goed kan dus maandag terecht en het nieuwe rooster is vast aangepast op halve dagen.
Haha, die heb ik ook. De badcape vind ik wel handig maar dat knisperding... brrr! Hier inmiddels kraamzorg op bezoek gehad. Was nou niet echt onder de indruk. Wist eigenlijk alles wel. Had gezegd dat ik geen stagiaire bij de bevalling wil (omdat ik ws thuis beval en ik hoef niet zoveel mensen in de slaapkamer) en nu staat er dus dat ik dat eventueel wel wil. Daar nog maar even achter aan bellen morgen.
Ik heb juist meer in mijn pakket, met een groot verpakking matjes. Stichting babyhope wordt dus goed voorzien. Nu alleen geen handzeep in het pakket maar alleen desinfectans. Kim, jaloers! Ik had eigenlijk ook vakantie maar ivm mijm verlof en drukte op het werk dit laten vervallen. Ach, hoef ook niet zolang meer want verplicht met 34 weken met verlof ivm gedeeltelijke ziektewet. Mijn kleintje ligt echt al 1 1/2 week hetzelfde en draait niet meer helemaal om alleen het rugje vd ene naar de andere kant.
Hier ligt madame ook altijd op iedere echo met haar hoofd naar beneden, tegen See placenta aan te slapen. Af en toe voel ik een volksverhuizing, maar heb het idee dat het alleen haar rug is. Vannacht vijf keer moeten plassen! Grr om 6 uur schok ik wakker van een pijn in mijn buik, denk iets knel gezeten. Daarna een harde buik, wist niet hoe ik moest gaan liggen...
Gefeliciteerd! Gaat ineens snel he! Mijn banner blijft op 29 weken staan, terwijl ik alweer 3dagen verder ben! Haha
Ja heerlijk dat vele moeten plassen... Ben je net geweest heb je het idee dat je weer moet. Harde buiken worden nu ook pijnlijker inderdaad had ik gisteren toen ik in de winkel stond werd er gewoon naar van. Nijntje, wha onder de 10 weken gaat zo hard!
Hier vandaag weer naar de vk geweest. weer helemaal goed gekeurd niks aangekomen ( vorig maand ook al niet) ze konden de ligging van het kindje niet goed bepalen ivm buikspieren..dus hoopte op een echo maar was niet nodig helaaaaaaas aftellen kan dan nu echt beginnen gaat zo enorm snel
Hier sinds een paar dagen echt pijn als ze wild beweegt. Aan de andere kant van mijn buik dan waar ze normaal meestal lag. Hopelijk is ze gedraaid? En ligt ze nu netjes met het moppie omlaag?! Haha, onder de 10
Hai ik meld me ook weer even! Heb wel alles bijgelezen maar overal op reageren wordt wat veel. Morgen 30 weken, alweer een mijlpaal Hier nu vakantietijd (werk in het onderwijs) en druk met kijken naar en nadenken over woningen. Samen. Blijft nog heel fragiel allemaal maar wie weet groeit het ooit weer uit tot iets moois. Ons meisje heeft in elk geval een mama èn een papa die voor haar willen zorgen. En die geen ruzie hebben. (nooit gehad ook overigens)
pasta, toch fijn dat jullie er op deze manier mee omgaan. jullie gaan dus toch (weer?) samenwonen ? lijkt me vooral de eerste tijd wel prettig, en ook praktisch tenminste als het net als bij jullie zonder ruzies etc gaat hopelijk gaat het vanuit daar weer verder tot hechte liefde
We gaan het zien Zebra, dank voor je reactie. Het zal inderdaad de eerste tijd naast prettig ook praktisch zijn, dat is fijn. Weekje Terschelling is een goede ommekeer geweest. Sterker nog, we gaan komende week wederom een weekje kamperen. Ben gelukkig nog mobiel zat
Pasta, inderdaad fijn dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan. Hopelijk kunnen jullie nog iets vinden voordat de jongedame zich aandient. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en nog een leuke vakantie in het vooruitzicht. Heerlijk hoor.