uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hier merkte ik dat bij vorige zwangerschap, doordat ik ineens veel pijn in onderbuik kreeg (net boven schaambot) en dat hield misschien een half uurtje aan. Vl werd er nerveus van en ging meteen mijn vluchttas inpakken haha. Toen de pijn weg was, was mijn buik anders van vorm (lager) en had ik bij borstbeen weer ruimte. Kon daar weer mijn "buik" induwen hihi. Ik ben ook niet lang (1.63m) dus heb sowieso weinig ruimte.
    Nu weet ik het ook niet zeker. Baby is vandaag minder druk gelukkig, maar beweging blijf ik nu hoog voelen. En als ik zit en iets vooroverbuig dan doet het onderin wel pijn, dus denk toch dat ze gezakt is.

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wat naar dat sommige nu echt lastige/pijnlijke kwaaltjes hebben!

Hier nog op vakantie, nog 1 nachtje en dan weer naar huis. Hier in het hotel wel gratis wifi dus dat is wel makkelijk.
    Zelf voel ik mij nog goed en heb nog geen lichamelijke klachten.

Gaan nu ff lekker eten, en dan straks naar de welness hier in het hotel. Zwembad, bubbelbad heerlijk!

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zijn er al dames die de kinderkamer (bijna) helemaal klaar hebben? Zo ja, dan zou ik het toch wel leuk vinden om wat foto's te zien.

Bij ons komt het kamertje over anderhalve week!

4. Esrefa

Esrefa Lid

22 feb 2014
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Ons kamertje word dinsdag geleverd. Kunnenbhem helaas nog niet in elkaar zetten want we gaan verhuizen..huis is verkocht onder voorbehoud financiering en zijn zelf al bezig met het bieden op een ander huis..is nog even de vraag of we het allemaal gaan halen voor mijn uitgerekende datum....adem in adem uit

5. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier ook eerdt nog verhuizn voor de uitgerekende datum....
    En anders gewoon maar even haar bedje naast t mijne.
    Cosleeper dus moet wel haha.
    Kamertje is van later zorg.

6. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Zwangels, lekker genoten denk ik. Goede terugreis, weet niet waar je bent maar hier is het heerlijk weer!

Emma, kamertje is nog niet geheel klaar. Matrasje moet nog omhoog en we twijfelen of we het hemeltje op gaan zetten. Deur gaat dan niet helemaal open en soms doe je daardoor de deur te ver open. Verder twijfel ik ook nog, dan moet ik wel iets gaan halen, om nog een versje op hout/canvas te schilderen.
    Ziet de kamer er toch net weer wat anders uit als bij dl.

Esrefa, zo spannend zeg! Hopelijk vinden jullie op tijd een ander huis.

Pasta, bij een cosleeper is dat wel handig ja. :D

7. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hier komen zoon en zijn zusje bij elkaar op de kamer omdat we boven 2 grote kamers hebben en beneden een kamer maar is net te klein voor ons bed. En willen niet een kind beneden hebben als we zelf boven liggen.

Vond het heel moeilijk om in te richten wat zowel voor een jongen en meisje kan dus hebben we het maar rustig gehouden met wit, grijs en voor de baby haar kant van de kamer wel wat roze details als aankleedkussen hoes, dekentje etc.
    De kamer is gelukkig groot dus hebben ze beide een kant. Beneden hebben we van die kamer een speelkamer gemaakt dus is het boven echt voor het slapen.

We gaan er deze week mee verder omdat 1 muur aan de baby haar kant nog moet, plintjes missen nog, lamp , plank, rolgordijnen en nog wat andere dingen moeten dan nog opgehangen worden.
    En voor zoon nog op de plek van het vakken kastje een ladekast kopen..
    krijg de foto's helaas niet recht..

20140723_152750.jpg
    20140723_144613.jpg

8. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    MH1113, mooi hoor! Je zoontje mag trots zijn op zo'n mooie kamer.

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Mooooi MH!

Hier heeft zoon een nieuwe grote kast gekregen en zijn de babykast+commode verkocht. Co-sleeper zetten we denk ik volgend weekend in elkaar, moet nog eea aan bijgeschaafd worden dus mag opa lekker doen :)

Als babymeisje ongeveer een jaar is dan gaat ze de kamer delen met zoon. Dan gaan we de boel daar overhoop halen, stapelbed, opnieuw behangen, etc.

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@pasta, inderdaad, juf he:D

@nijntje, niet op alles staat wat het is...:), maar goed morgen komt de kraamzorg en dan zal ik er achter komen.

@moon, yupgup en mopke, is voor jullie nu niet makkelijk als ik het zo lees. Sterkte met de klachten. Hier bijna nergens last van, alleen hele moeie voeten. Als dat alles is, dan hoor je mij niet klagen:)

@wat een leuke foto's mh1117! Wat zal je zoon er blij mee zijn!

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Het valt nog mee hoor Juf! Als het zo blijft, ben ik blij. Alleen ging het vorige keer vanaf nu bergafwaarts.....

Trouwens he. De VK heeft vorige week mijn BM op 21,5 cm gemeten terwijl die toen 27 hoorde te zijn met een speling van -4 of +4. Ik thuis nagemeten net een halve harde buik... idd 21,5. Nu net nagemeten met ontspannen buik en braaf 28(/29/30 zelfs) cm. Zou ik dat nog moeten melden? Niet dat ze het de volgende keer weer meet met gespannen buik en we paniek krijgen omdat ze zou achterlopen....

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    We hebben inderdaad heerlijk genoten! We waren in Luik. Ook prachtig weer gehad. Nu weer thuis :)
    Mooi kamertje zag ik! Leuk!

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Yupgup, ik heb hem nog nooit gemeten. Geen idee hoe dat aan te pakken.
    Je kan het melden, bij mij verschilde hij ook in twee afspraken.

Ach, zorgen zijn er zeker en klachten ook.maar het is nog vol te houden hoor. Anders kan ik helemaal niets meer.

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier ook wel klachten maar met wat aanpassingen goed te doen.

Kamer nog niet mee bezig. Hebben wel al alle spullen.

15. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Wij gaan de maxi cosi opnieuw laten bekleden, heb een webshopje hier in de buurt die super dingen maakt. Nu nog stofjes kiezen!
    Ga daar ook lakentjes laten borduren met naam etc.
    Kan ik ook mooie dingen voor mijn zus laten maken, zij weten dat ze een meisje krijgen dus kan helemaal los. :)

Ben een beetje onrustig voor morgen, het is vast niets. Maar zit nu wel met enorm veel vragen. Maar morgen krijg ik alleen een echo.
    Hopelijk kan ik snel met mijn vragen terecht.

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Succes Mopke! Komt vast goed.

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Succes vandaag meis!

18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Vandaag kraamzorg op bezoek, ben heel benieuwd..

Heb vannacht vet slecht geslapen, was niet eens echt aan het malen over iets maar heb gewoon drie uur wakker gelegen... Iemand anders ook last van? Uiteindelijk wel aan het malen dat ik in slaap wilde vallen. Vlak voor wekker van ml, die weer te werk moet in slaap gevallen, uiteraard van wekker weer wakker. Zodra ml uit huis was weer in slaap gevallen. Gelukkig heb ik nog vakantie, lekker uitrusten vandaag..

19. Lieveke1

Lieveke1 Lid

21 feb 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt bekend hoor Juf! Ik slaap de laatste week ook erg slecht. Ik denk een combinatie van de temperatuur en het stiekem toch malen over dingen (vooral als ik tot 's avonds laat ergens mee bezig ben geweest) en inderdaad het teveel nadenken over het in slaap willen vallen! "Ik mag niet teveel draaien want dan wordt vriend wakker". Zie dan maar eens in slaap te komen... ;)

20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja, vooral het malen dat je stil moet blijven liggen omdat ml anders wakker wordt. Ik zat verder daarvoor niet met iets in mijn hoofd, althans niet bewust.. Ik geef de kraamzorg de schuld ;), hoop dat het vannacht weer beter gaat. Had ook best last van de warmte, maar uiteindelijk ook niet meer.

Deel Deze Pagina