Ik zie hem op 29 wk 6 dagen staan, floor! Zebra, fijn dat ze je serieus nemen. Horen we het nog even vd groeiecho? Succes.
En ik zie hem op 30 weken staan, Floor! Weer een mijlpaal! @zebra, al een echo gehad? Ik zou inderdaad eerder te vaak dan te weinig bellen, als ik dan een zeur ben, dan ben ik dat maar. Beter een keer te veel voor controle dan 1 keer te weinig! Je zou het jezelf nooit vergeten als je te lang hebt gewacht en ze kunnen je niet meer helpen... Ik heb vooral in het begin een aantal keer gebeld, maar nu maak ik me weinig zorgen eigenlijk, ook wel weer lekker.
weinig goeds, kindje lag op algehele groei een week achter , dat was niet zorgelijk maar wel samen met het zeer weinige vruchtwater en het weinig leven voelen. moet nu om de dag een ctg laten maken en krijg elke week een uitgebreide groeiecho word dus allemaal erg goed in de gaten gehouden, wat me toch erg nerveus maakt! + dat het natuurlijk verschrikkelijk veel is, om de dag in het ziekenhuis te zitten. dus moet nu wat gaan regelen voor dochter qua oppas ben er toch wel van geschrokken. vooral op dit termijn al.. als dat zo nog 10 weken door gaat
He bah meid, wat naar! Wel fijn dat ze je heel goed in de gaten gaan houden! Moet je nu ook in het ziekenhuis blijven?
nee gelukkig hoef ik niet in het ziekenhuis te blijven. om de dag moet ik naar het ziekenhuis en dan van 9.00 tot 10.00 aan de ctg liggen. en dan 1x per week nog een groeiecho. dus al met al veel afspraken maar gelukkig wel naar huis!
Heh kak, zebra. Rotnieuws. En onhandig. Maar liever een ctg en echo teveel.... ze zitten er iig bovenop, dat is fijn!
Zebra; vervelend nieuws...sterkte! wel fijn die controles toch?! Welkomstcadeu Isis; wie o wie heeft de gevulde tummytub gekregen? Ik ben zo benieuwd naar wat er in zat. Vanwege omstandigheden heb ik er uiteindelijk toch nog recht op en ben nu zooooo nieuwsgierig haha
Zebra wat vreselijk! Snap dat je geschrokken bent. Heel veel sterkte de komende weken en succes met alles echo's en controles. Heel vreemd die banner ik zie 29.2 staan. Maargoed maakt niet zoveel uit. Hier vandaag het behang besteld en een proefdruk van het geboorte kaartje. Leuk om te doen.
Zebra, he bah dat is niet leuk om te horen. Wel fijn dat ze de controles inzetten maar zo vaak, is idd niet handig met de dagelijkse planning. Wel goed dat ze ook de groeiecho's blijven doen en idd ons kindje loopt 2 weken achter dus hoeft niets te zeggen. Het is vervelend maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. Ik zie alle banners gewoon goed staan hoor, raar maar waar.
Zebra het is inderdaad niet leuk en je word wel geleefd zo maar beter dit dan een voldragen zwangerschap met dan slecht nieuws
He bah, nee toch! Ik begrijp heel goed dat je hier nerveus van wordt, zou ik ook hebben. Probeer je toch niet gek te laten maken hoor, jij en de baby worden nu goed in de gaten gehouden. Laat dat een soort geruststelling zijn (bij gebrek aan beter woord) dat je nu in elk geval serieus bent genomen en dat ze ingrijpen mocht het nodig zijn. Veel sterkte ermee!
Hè bah Zebra. Daar zou ik ook wel ongerust van worden. Gelukkig houden ze jullie nu wel goed in de gaten.
Ik heb zo een groeiecho en ik vind het donders spannend! Ik hoop dat alles gewoon op schema loopt en dat ik nog gewoon thuis mag bevallen! Verder gaan we vanmiddag de meubeltjes in elkaar zetten! We hebben de babykamer al in februari gekocht van marktplaats en kan dan nu eindelijk in elkaar!
Mees, hoe is de echo gegaan? Meningen gevraagd. ... Sinds vandaag echt onregelmatige weeën gehad, dacht gewoon oefenweeën. Maar voel me alles behalve lekker, tintelende lippen en buikpijn aan mijn bovenbuik. Mijn gevoel zegt gewoon rustig aandoen gaat vanzelf over, wil geen zeur zijn. Moet ik voor de zekerheid bellen? Wil eigenlijk morgen met spreekuur bellen.
Het hoofd lag 2 week voor, buik 1 week en het had korte beentjes. Gemiddeld zei hij dat het een week voor lag op groei. Maar verder zag alles er goed uit. Het lag nu in stuit, met 36 weken ongeveer nog een liggingsecho De rest van de middag hebben we de meubeltjes in elkaar gezet! Dat staat nu op zijn plek, nu de aankleding nog! Heel wat rust in mijn hoofd nu!