Fijn dat je nu wat rust hebt mees. Zebra, nee nog niet gebeld dit omdat de pijn nu eindelijk weg ebt.
Mopke, bij twijfel bellen hoor! Fijn dat je nu gerust bent Mees. Hier een goeie dag. Ik ben wel blij met de lagere temperatuur. Wat regen kan me ook ineens niks meer schelen (dat is normaal wel anders). Vanochtend lekker met z'n allen naar de Drunense Duinen geweest, vonden de kinderen heerlijk en wij ook
Nijntje, ik twijfel nog steeds het blijft maar terugkomen maar ik bel morgen tijdens spreekuur. Ik heb het bloedheet, raam staat open en is echt koel binnen. Maar op zolder niet blech. Leuk de duinen, heerlijk met het gezin. Zijn we ook vaak te vinden is hier om de hoek. Ik ben toch wel erg aan het aftellen nu tot aan mijn verlof, sorry voor het klagen. Morgen gaat het vast weer beter.
Klagen mag, dat lucht soms zo heerlijk op En als je je vreemder gaat voelen of onzeker blijft, vanavond nog bellen hoor. Daar zijn ze voor en ze worden er ook goed voor betaald. (zeg ik nou heel gemakkelijk, maar ik ben zelf eigenlijk ook geen beller buiten de kantooruren zeg maar. Mijn vk's hebben het mij zelf op het hart gedrukt nadat ik 1x s ochtends rond 7 uur gebeld heb na een hele nacht buikkrampen..).
Vorige keer in het weekend moeten bellen, daarna moest ik rust houden. Maar als ik evt. naar het zkh moet vind ik het gewoon belastend voor iedereen. Bel ik liever morgen, heb warme douche genomen en heb een kruik mee naar bed want de warmte stilt het nu wel. Had het al superwarm, nu nog meer. Maar als het maar helpt. Heb ook pcm gepakt. Mocht het echt niet gaan bel ik alsnog natuurlijk.
Mopke rustig aan. Morgen gewoon even bellen als je het nog voelt. Denk dat jij heel goed kunt bepalen of je moet bellen of niet. Hier alles rustig. Filmpje gekeken. Nu lekker naar bed.
Ik heb net gebeld, mag straks even langskomen na het spreekuur. Gaan ze even de controles doen. Heb onrustig geslapen maar geen pijn meer, nu bekkenband aangedaan. Merk nu wel dat er een naar gevoel terugkomt. Ga maar even mijn manager inlichten, want werken gaat nu ook niet van harte.
PFfff wat een hoop reacties de laatste dagen! @ Mopke: Al gebeld? Rustig aan doen! @ Nijntje: Heerlijk in de duinen! Temperatuur wat minder bevalt me ook prima @ MH: Mooie echo hoor! heerlijk zo'n eigenwijsje die zichzelf niet goed wil laten zien, haha! @ zebra: dat is schrikken! Maar wel fijn dat je nu goed onder controle staat! Mocht er iets gebeuren, zijn ze er altijd snel bij! @ Vrauwke: balen die halve dagen. Maar wel beter voor jou en de kleine, gewoon bij neerleggen! Jullie gaan voor! Hier: Ook een hele kleine druktemaker. Ze vindt het vooral fijn om zichzelf goed tegen mijn buik aan te duwen, haar favoriete houding, mama vindt het iets minder comfortabel, haha! Hele bult op mijn buik Verder is hier de kamer nu bijna klaar! Het muurtje is gezet, afgewerkt, plinten gelegd, vensterbanken geplaatst, gordijnen gehangen dus de grote schoonmaak kan beginnen en dan kunnen de spulletjes weer terug het kamertje in. Ik vermaak me wel vandaag... Wanneer gaan jullie de box in de woonkamer zetten? Vriendlief is nou zo op dreef dat hij de box ook al wil zetten (morgen 29 weken)... voor mij hoeft dat nog niet zo, haha!
Ik moet nog gordijnen en een hemeltje ophangen, vloerkleedje erin voor de demping en dan heb ik heb kamertje zo goed als af! De box staat hier ook al een tijdje in de kamer. Kunnen de hond en de katten er goed aan wennen!
ik denk de box over een week of 2. hier ook vooral zodat dochter kan wennen dat niet meer elke cm in huis van haar is, maar dat haar zusje ook een eigen plek heeft. vorige keer met 27 weken ongeveer gedaan, ook voor de hond om te wennen maar die keek er niet naar om
Hier moet het behang er nog vanaf en webnieuws behangetje er tegenaan. Afgelopen weekend kamertje opgehaald. Dus dat kan er daarna in. Gisteren zwangerschapsyoga gehad mt partner. Vl. Leren masseren van mijn rug. Heerlijk, kan hij nu mooi zo vaakmogelihk doen!
mopke goed dat je hebt gebeld! succes Kamer met een beetje mazzel kunnen we volgende week eraan beginnen.
Box doen wij met 37/38 wk. Wonen op 80 m2 dus geen zin om daar nu al tegenaan te kijken.... met zoon stond hij trouwens met 20 wk al, haha! Ben ik net toch bijna ingestort in de AH...Duizelig, trillen, slap. Voelde het aankomen dus taksi in de kar gegooid en snel naar kassa gegaan. Afgerekend en toen ging het niet meer. Hing op mn hurken aan de kar, trillend, zwetend, proberen taksi open te krijgen. Denk je dat er ook maar iémand aanbood om te helpen.... in de dik 10 min dat ik zo zat. Zucht. Vakantiekrachten he. Ben benieuwd of ze wat hadden gedaan als ik languit was gegaan
Fijn, kamertjes sommigen al het afronden sommigen nog beginnen maar heerlijk om te lezen. We hoeven weinig te doen en nog moet het gebeuren hihi. Box zetten we half september beneden, vroeg genoeg. Yupgup, echt onvoorstelbaar dat je geen hulp kreeg. Niet alleen naar personeel maar ook naar winkelende klanten. Controles waren allemaal goed, alles wijst op een te lage bloeddruk. Uitslag ijzer was 6.3 en dat is de ondergrens vertelde ze, dus nu voldoende vitamine c tot me nemen en ijzer. Ze raadde floradix aan, mag ik bij de jus d'orange doen en geen melk bij het brood. Terwijl ik dat zo graag doe. Dus dan maar geen melk drinken als ik ook iets met ijzer eet.
Ja tnx meiden. Heb zoet en zout gehad en ben heelhuids thuisgekomen nu met pootties omhoog. Mopke, herkenbaar van je HB. Ook geen caffeine erbij nemen he? Veel groene groentes en volkoren eten, en noten/abrikoosjes snacken....
Die groene groentes zijn het probleem niet maar volkoren wel, kan ik nog niet zo goed tegen. Eet vooral tarwe, maïs en witbrood. Noten, dat kan ik nog wel proberen. Yupgup, gelukkig heelhuids thuis gekomen.
O en cafeïne krijg ik niet binnen, 1 koffie per maand is al veel. Zwarte thee gemiddeld 1 per dag, rest groene thee.
Wat fijn, dat het niks ernstigs is, mopke! @yupgup, wat belachelijk! Als ik dat hier zou hebben in de supermarkt, zouden er heel wat mensen helpen. Fijn dat het ook weer wat beter gaat. @zebra, hoe was de tweede controle? Nog meer meiden die gister last hadden van vocht vast houden door het klamme, warme weer van gister? Ik heb inmiddels kenkels (oftewel kuiten die doorlopen tot en met mijn enkels). Ringen zaten ook heel strak. Inmiddels wordt het al wat beter. Mijn bloeddruk was gister ook ietsje hoger dan normaal. Maandag nog eens meten, kijken of het dan minder hoog is. (Ps. iets hoger is bij mij 85/125, nog niet echt hoog zeg maar, maar omdat ik ook vocht vast houd en hoofdpijn had, wilde ze me toch nog eens zien)