Juf, gelukkig geen last gehad. Maar wat ongemakkelijk zeg. Jij hebt ook niet zo'n hoge bloeddruk dus, daar heb ik dan weer wel last van. Zebra, hoe gaan de controles?
Zucht, volgens mij had ik gelijk.... ik riep al dat ik tegen het derde trimester opzag omdat het dan bergafwaarts zou gaan (was bij mijn zoontje zo). Nou. Na het AH-incident van gistermorgen.... gisteravond zat ik rustig op een stoel en vanuit het niets een helse pijn en knoeiharde buik die ook niet verdween. Nu ben ik qua pijn normaal geen pieperd, maar dit was erger dan bevallen. Geen idee wat het nou was, ik denk dat de kleine mijn zenuwen had gevonden ofzo? Ben van de ene zij naar de andere blijven rollen en na een half uur was het voorbij.... iemand zoiets al meegemaakt? Vanmorgen naar de woonboulevard geweest, de verloskundige zit er tegenover dus gelijk mijn bloeddruk maar ff laten checken. Ze had ook de uitslag van het HB binnen: 6.4. Houdt niet over. Bloeddruk 68/100 en hartslag ook 100. Is dat laatste niet hartstikke hoog? Ik loop nog niet naar de auto of potver gebeurt er weer hetzelfde als gisteren in de AH.... Zweten, trillen, slap.... Hoop wel dat het binnenkort over is, want zo durf ik haast de deur niet uit! *klaagmodus uit* @juf, toen met het hele hete weer wel vocht vasthouden, maar paar dagen geleden konden mijn ringen weer om en was ik een kilo lichter, dus blij dat het afkoelt. Hou het in de gaten, zijn symptomen van zw.vergiftiging toch?
Ja klopt, inderdaad, vandaar ook extra controle, kreeg ook een briefje mee met alle symptomen. Vandaag geen last van hoofdpijn overigens en dikte neemt ook iets af. Hopelijk koelt het lekker af komende dagen. En bah wat naar zeg dat het je nog eens overkwam, vk al ingelicht, ook over je helse pijn? Klinkt namelijk ook niet al te best.. Mopke, nee dat valt bij mij wel mee, misschien even wat meer rust moeten nemen. Gister hele dag op pad, kwam tijdens het drankje op terras achter dat mijn ringen wel erg knelde. Na een half uur ze af hebben gehad, ging het al beter. Vandaag ook al lichtelijk mijn enkels weer zichtbaar. Rustig aan dus, dit weekend.
He bah, wat eng Yupgup. Rustig aan doen dan maar. Juf, ik heb het ook hoor, zo veel vocht. Ik heb gewoon pijn in mijn handen er van. Denk dat alles zich daar ophoopt door de steunpanty (dus benen vallen nogal mee) Mijn bekken beginnen ook te protesteren.. we naderen het einde meiden en het wordt duidelijk zwaarder voor onze lichamen. Vandaag nog lekker een relaxdagje, manlief heeft nog vakantie. Vanochtend nog even hydrofieldoeken bij de Hema gehaald, mijn meisjesbeddengoed zit nu in de machine. Dus morgen of overmorgen kan ik het bedje gaan opmaken
Ik heb een tijdje geleden ook zo'n briefje met symptomen meegekregen idd. Zeg nooit, nooit natuurlijk. Yupgup, wat naar zeg nogmaals dat mee te maken. Ik heb wel hele pijnlijke harde buiken maar niet zo ernstig dat het alleen op die manier minder werd. Dit vermeld bij de vk? Hartslag van 100 id idd vrij hoog, maar dat kan ook zoals ik dat ook heb door de te lage bloeddruk komen. Kan begrijpen dat je dan niet weg durft te gaan. Juf, het vocht gaat nu langzaam wel weg dat is prettig. En rust werkt wel, ook al is het moeilijk. Gisteren hebben we een wiegje via mp aangeschaft. Helemaal blij ermee, nu moet ml echt de slaapkamer in orde gaan maken. Kan ik alles netjes gaan maken, kan niet wachten. Wiegje is van riet en mooie bekleding erover, is bij prenatal gekocht, kreeg er beddegoed bij. En mijn moeder is vandaag meegeweest naar de prenatal, onze dame en beebje beide nieuwe pakjes en nieuwe waskussenhoezen gehaald. Ik heb zelf alleen mijn portemonnee niet hoeven gebruiken, mocht gewoon niet, gek van een moeder die ik heb.
Mopke, wat lief van je moeder Wij werden vanochtend wakker, stormt het als een gek (ik wist dat eigenlijk wel, want ik was er al 3x uit geweest om te plassen) en ligt de partytent in de tuin van de buren OMG... Gelukkig staat er bij hun niks in de tuin, dus niks beschadigd. Manlief om 6.45 al in de tuin om hem weer terug te halen over de schutting (aanbellen durfden we nog niet zo vroeg). Pffft, we zijn wel meteen wakker...
even een update mijn ctg vanochtend was niet zo geweldig goed hartslag zakte soms erg ver omlaag en weinig geregistreerde bewegingen. in overleg mocht in toch naar huis met verplichte rust en om de 3 á 4 uur moet ik een beweging gevoeld hebben, anders meteen terug
Wat naar Zebra. Hopelijk voel je haar regelmatig vandaag. Mopke, il geloof het wel, maar moeten we nog ff checken. Man heeft hem nu snel gedemonteerd en stormvast weg gelegd. Al lang blij dat we bij de buren geen schade aangericht hebben...
Dat is geen goed nieuws Zebra! Wel fijn dat je naar huis mag in ieder geval! Hoop dat de kleine meid het snel weer beter gaat doen!
@ Zebra: Bah, wat vervelend! Nu goed je rust pakken! Hoop dat de kleine zich goed laat voelen! @ Yupyup: klinkt ook niet lekker! Vooral belachelijk dat niemand je is komen helpen! Rustig aan doen! @ ... Ik wilde nog ergens op reageren maar weet niet meer waarop Vocht vasthouden heb ik hier ook wel last van, vooral in de benen. Niet zo ver dat het pijnlijk is ofzo, maar merk wel 's avonds dat ik mijn voeten even omhoog moet houden. Kamertje hier nu helemaal ingericht, wat een rust! haha! euhmmm.... en de box staat dus ook al. Vriend wilde hem heel graag hebben staan om eraan te wennen, van mij hoefde het niet zo. Heb vandaag gezegd dat hij hem dan wel neer mocht zetten, nog geen twee tellen later stond de doos beneden en is hij in elkaar gezet, terwijl we visite hadden van mijn ouders! Hahahaha! Hebben mannen ook last van Nesteldrang ofzo?!
Onee Zebra! Veel sterkte, hopelijk gaat het een beetje met jullie. Ik begin langzaam maar zeker wel een beetje nerveus te worden omdat ik hier nog steeds een dwarsligger heb.. geen stuit weliswaar, maar ze ligt echt dwars in mijn buik. Zou het toch wel prettig vinden al ze met haar hoofdje naar beneden ging liggen binnenkort...
@Zebra : Ik duim voor jullie dat alles goed is! @ nijntje: hier ook een dwarsligger, hoop dat ze op tijd goed gaat liggen want een keizersnede lijkt me doodeng! Gelukkig heeft ze nog even de tijd