uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik had ze helaas al Door het afvallen en aankomen.

Ik wilde ook naar een info avond over borstvoeding. Vrijdag even kijken wanneer die gehouden wordt.

2. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo even weer bijgelezen.

IK mag zo nog even 6 uurtjes werken en dan VERLOF!!!!
    en de laatste loodjes wegen echt het zwaarst.

Man man , wat ben ik moe ! vanochtend een nieuw paspoort aanvragen , viel zowat om in het gemeentehuis! niet fijn dit!

zaterdag eindelijk verhuizen , en daarna ga ik chillen ! en wachten op mijn kleine meisje !

3. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Poppy, fijn dat jij mag gaan genieten van je verlof!
    Even pittig zaterdag maar daarna relaxen. :D

Fijn, als er plaats is in de thuiscontrole mag ik naar huis. Is gewoon nog niet zeker. :(
    Gisteren, vanmorgen en nu weer last van weeën om de 7-10 minuten soms korter en harde buiken. Pfff van mij mogen ze gewoon doorzetten hoor.
    Liever niet natuurlijk maar ach, liever dat dan zo...

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Poppy
    Geniet van je verlof!

@mopke
    Heel veel sterkte ermee. Hopelijk is alles vannacht rustig en kan je lekker slapen.

Over het smeren... striemen zal je niet tegen houden. Maar door je huid zacht en soepel(er) te houden denk ik wel dat je minder last ervan hebt (jeuk of pijnlijke huid).

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bijgelezen op mn tel dus geen uitgebreide reacties sorry

Morgen weer groeiecho en metingen dus ben best zenuwachtig... hoop zo dat ze gegroeid is

6. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Zebra spannend! Hoe groot werd ze nu geschat?

Mopke hoe is t?

Hier vandaag bij de gyn geweest en een datum afgesproken wanneer ze onze kleine meid gaan halen! Toch wel apart om te weten al haha!
    Ze werd nu op 2300 geschat, wordt wss een klein meisje!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    29 weken en 1 dag was ze vorige week..en ongeveer 1500 gram. Dus vind t wel erg spannend

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Poppy, geniet van je verlof! Maar jij hebt nog genoeg te doen dan...

Succes morgen Zebra. Hopelijk heeft ze een groeispurtje gemaakt.

Mopke: niet fijn, al die onzekerheid. Ik kan daar ook heel slecht tegen. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

Ik heb vanavond het hemeltje boven het bedje geinstalleerd en mijn man heeft het ontwerp voor het geboortekaartje geschilderd. Erg leuk geworden. Ook zijn de kadootjes voor mijn jongste binnen, hij is eind september jarig, dus ik was bang dat er niks meer van terecht zou komen als we dat niet op tijd zouden regelen. Nou ja, eigenlijk ben ik dan bang dat ik me er niet mee kan bemoeien, want dat doe ik nogal graag :)
    Lang leve online shoppen :) alleen nog inpakken, maar dat moet wel lukken

9. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @zebra
    veel succes vandaag!! Hoe laat moet je??

@mopke
    vervelend hoor dat er zoveel nog onduidelijk is! Hoop dat je snel wat meer weet of je naar huis kunt/mag

@MamvK
    Spannend lijkt me dat dat je al weet wanneer DE dag is :)

@hier
    Veel last van mijn ribben/benauwdheid/rug en bekken dus het gaat helaas wat minder! Heb nu besloten dat ik dus een dag minder in de week ga werken dus vandaag om 11.30 begint mijn weekend....
    Ga morgen nog wel schilderen want zaterdag wordt het laminaat in de zolderkamer gelegt (nieuwe kamer zoontje) en de week erop willen we de walltastic posterbehang van brandweerman sam gaan plakken (of ja we...mijn man en stiefvader)

10. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    @zebra: spannend vandaag. Hopelijk goed nieuws

@ mopke: hopelijk snel meer duidelijkheid of je naar huis mag.

@ mamvk (dacht ik): lijkt me ook apart om al een datum te weten. Maar ook wel fijn.

Hier nog een weekje werken. Volgende week donderdag de laatste dag.
    Helaas gister telefoontje gehad dat ons behang langer op zich last wachten. Nu pas 9 sept binnen waarschijnlijk.

11. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Mamavk, kan ik me voorstellen haha. Wel leuk om zo naar toe te kunnen leven lijkt me.

Zebra, veel succes vandaag hoop voor jullie dat ze gegroeid is.

Nijntje, goed bezig! Ja echt ideaal inderdaad online shoppen. :)

Boeffie, dat zijn de mindere kwaaltjes. Doe het wel rustig aan met verven.

Vrauwke, ook jij aftellen. Wel heel erg jammer van het behang, zo kun je nog niet echt verder.

Ik heb echt een verschrikkelijke nacht gehad. Veel harde buiken en weeën maar niet pijnlijk was er zo moe van dat ik wel in slaap ben gevallen. Maar mijn buurvrouw pffff. Die heeft ervoor gezorgd, ook mijn harde buiken, dat ik een erg beroerde nacht heb gehad. Als ik mezelf niet wakker hield was zij het wel.
    Ben gebroken. :(

12. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik duim voor je Zebra!! Succes.

Wat vervelend Mopke, zou fijn zijn als je naar huis kan, dat je dat iig niet meer hebt!

Vrauwke, wat stom dat het behang op zich laat wachten. Kun je niet echt verder lijkt me.

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je buik nu echt zwaar wordt? Ik heb sinds een weekje of wat het idee dat ik het benauwd krijg als ik achterover op de bank ga hangen en helemaal als ik me omdraai in bed. Net alsof mijn buik me bijna plet, hahaha.
    Ik ben net voor het eerst in tijden anderhalf uur op pad geweest. Nadat we de oudste op school hadden afgezet met de bus naar de stad, eventjes winkelen en op de terugweg nog even langs de supermarkt. Het was erg gezellig en mijn zoontje vond het heel leuk om eindelijk weer eens weg te zijn. Ik ben wel echt bekaf nu, hahaha.

14. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Nijntje, daar heb ik geen last van. Maar heb ook niet zo'n hele grote buik.
    Wel lekker op pad, maar kan begrijpen dat je er moe van bent.

Dames is afvallen in dit stadium niet goed?
    Ik heb geen idee, maar ik eet en drink hier precies hetzelfde als thuis lig alleen meer. Maar ben wel 1kg afgevallen... Kan hopelijk geen kwaad.

15. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    O en ik doe het 34 weken dansje! :D

16. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een beetje afvallen is niet zo erg.
    Je mag i.i.g. niet lijnen.

Maar jij kan al snel spiermassa (is zwaar) verliezen door vele bedrust.
    Of misschien hield je wat vocht vast, is je eetpatroon iets anders, heb je een ander weegmoment genomen.

Ik weeg me altijd in de ochtend na het plassen. Doe ik het om 11.00 dan ben ik een kilo zwaarder, verschilt nogal dus.

En ik dans met je mee, gefeliciteerd! Ik mag zondag een dansje doen:)

17. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hier vanmorgen de laatste groeiecho gehad.
    Ben vandaag 32.1 weken, en het kwam uit op 32.2, elke keer dus maar 1 of 2 dagen verschil. Ze doet het hartstikke goed!
    Ze weegt nu 2024 gram en word rond de 3500 gram geschat bij de geboorte ( als ze zo doorgroeid als nu ). :)
    En ze was gedraaid! Met hoofdje beneden, hopelijk blijft ze zo liggen.

Ikzelf ook weer goedgekeurd. 14.7 kg erbij nu, nou vind het nog best netjes, bij m'n zoon was ik 24 kilo aangekomen, dus dat red ik vast niet meer :p!
    Bloeddruk was 115/60.

Ik ben aan het wachten op m'n Koeka boxkleed en ga zodra zoon vrij is van school met een lijstje de laatste dingen voor de baby halen!
    Het word nu wel heel echt! Zo gek dat ik dr vanmorgen voor het laatst op de echo zag, hierna zien we haar pas weer met de geboorte! Kan niet wachten :D

18. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Kunikos, natuurlijk spiermassa. Dat ben ik zeker kwijt, het was hetzelfde tijdstip.
    Moet echt aan mijn conditie gaan werken, want die is foetsie van dat liggen.

MH, super met hoofdje naar beneden en een mooie meting.
    Netjes ook met gewicht inderdaad.
    Leuk een koeka boxkleed, ik ga geen nieuwe aanschaffen gewoon van woezel en pip.

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jeej :)! What you gonna do with your big fat bud.....wiggle wiggle wiggle. Niet persoonlijk bedoeld hoor ;):D en ik doe met je mee :).

Hoe is je dochter er nu onder? Lijkt me ook erg moeilijk :(.

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Hahahaha, joehoe! :D

Dochter vind het maar niets hoor. Mama moet mee naar huis, zeker nu ik gewoon wat rondlopen hier.

En boehoeeeee ik mag niet naar huis vrijdag. Ziet er nu naar uit dat er geen plaats is in de thuiscontrole. Dus misschien zaterdag als er plaats is.
    Weeën en harde buiken blijven nu aanhouden en worden pijnlijker, maar dat zegt niets over wanneer het doorzet.

Deel Deze Pagina