Fijn even lekker thuis Mopke Hier even flink aan de poets, was nodig. Morgenochtend komt er een nieuwe thuiskapster.. ik ben benieuwd. Met mijn jongste is een kappersbezoek nogal een drama.. de laatste keer dat ik geweest ben was hij zó aan het schreeuwen en proberen te ontsnappen dat ik kletsnat van het zweet was na de knipbeurt. Ik was toen ongeveer 13 weken zwanger volgens mij. Echt, de kapster moest mij een handdoek geven na afloop. Vreselijk. Dus toen heb ik tegen manlief gezegd dat hij de volgende keer aan de beurt was, dat ik dat fysiek niet trek zwanger en het pas na de bevalling weer ga proberen. En nu hangt zijn haar in zijn ogen en is hij volgende maand jarig, dus een beetje netjes is wel gewenst. Dus ik heb viavia maar iemand gevraagd, ik ken haar niet. Ze komt man en jongens knippen. Spannend
Nijntje, hier gaat de tv aan, kind op de stokke, een bekertje rozijntjes in zijn ene hand en een rietjesbeker limonade in de andere en dan knip ik hem zelf. Desnoods nog een paar koekjes erachteraan enz.... ben normaal erg van de gezond eten, maar is de enige manier waarop hij stilzit. Succes!
@mopke: Fijn dat je thuis bent ! Nu hopen dat je lekker thuis mag blijven en die kleine gup gewoon blijft zitten. Hoe is dl eronder? Fijn weekend! @Zebra: Fijn dat jouw gupje toch weer gegroeid is . Nog steeds geen verklaring voor? Heeft ze altijd achter gelopen (weet ik niet meer ), of opeens? @Nijntje: O, dat lijkt me idd verschrikkelijk als het zo gaat. Altijd geweest of net die ene keer? Hier vindt ze het gelukkig niet erg...alleen maar leuk haha. Net zoals de dokter . Ze wilt daar veel te graag naar toe. Poetsen...pfff wat is dat?? Hier ook heel erg nodig, maar ik kan het niet . @rest: sorry, vergeten . Fijn weekend allemaal!
Nijntje, hopelijk is thuis knippen meer succesvol. Afleiden met een snoepje en tv is wel een optie inderdaad. En een boekje lezen over kapper misschien? O, wat is het fijn om thuis te zijn. Lag wel al vroeg in bed want die autorit alleen al was vermoeiend. Nu heb ik ook roze verlies en krampen.Hoop toch van harte dat het rustig blijft.
Het is altijd al een drama geweest helaas... We hebben eerst een paar keer een andere thuiskapster geprobeerd, maar dan zag je na het drama niet dat hij geknipt was. Dus toen gerprobeerd bij een kapper in de stad, mooie autostoel, leuke spulletjes, in de spiegel kijken. De eerste keer was hij aan het einde al echt hysterisch, maar de tweede keer was nog veel erger dus... En we hebben hem echt voorbereid, er over praten, teletubbie Lalaa ging ook mee naar de kapper. Knip-knip, hij was er helemaal vrolijk onder... Tot de cape om ging en de schaar tevoorschijn kwam OMG... Dus iig al maar geen cape aan, zijn lievelingsfilm aan en duimen dat het meevalt. Hij heeft namelijk veel haar, dus het is ook echt een projectje..
Och jee, dat is sneu dat hij er zo van in paniek raakt. Dan is het moeilijk een oplossing te vinden. Misschien toch iets met de cape en schaar doen, want daar zit de angst.
Het is volbracht Nou, hij is eigenlijk niet bang, maar gewoon kwaad. Hij wil het niet. Maar het ziet er netjes uit, het was wel even vasthouden en doorbikkelen voor manlief. Maar hopelijk went hij er toch een beetje aan.
@ mopke: Wat superfijn dat je thuis bent! Hopelijk blijft uk zich lekker gedragen in je buik...! Blijf duimen voor je! Geniet er vooral van!
Nou lang heb ik niet mogen genieten thuis, om 4.30 uur begonnen de weeën om 6 uur richting ziekenhuis en na een super snelle bevalling is onze dochter Jasmijn geboren. Ze weegt 2060 gram en moet nog in het ziekenhuis blijven tot zeker 36 weken. Ze deed het super goed na de bevalling, ademde zelfstandig en heeft heerlijk een uur bij me gelegen. Ligt vanwege haar gewicht in een couveuse en heeft een infuus vanwege temp bij mij. Heeft ook een sonde en krijgt daardoor suiker omdat ze een hele lage bloedsuiker had van 0.8mmol. Ze had nog niet de kracht om bij me te drinken, maar dat komt vanzelf. We genieten volop en grote zus komt ze zo bewonderen.
Wow gefeliciteerd!!! Wat een prachtige naam en wat nog prachtiger is dat ze het zo ongelooflijk goed doet, mag je echt trots op zijn. En jij kan nu eindelijk weer een beetje je gang gaan straks, heerlijk. De dame nog even 2 weekjes in het ziekenhuis max. en dan lekker heerlijk vertroetelen thuis, in tussentijd kan je lekker je andere kleine grote meid nog even vertroetelen. Die heeft het net als papa en mama heel zwaar gehad. Veel geluk!
Oh Mopke!! Ze is er gewoon!! Wat een prachtig meisje! En wat fijn dat ze het zo goed doet. Geniet van elkaar.