@mopke: hè dat was de afspraak niet....ze moest binnen blijven!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter en zusje ! Is de bevalling meegevallen? Ik hoop het voor je. Wat goed dat ze het goed doet....you go girl ! En is grote zus een trotse zus? Hoe lang moeten jullie nu nog in het ziekenhuis blijven? Tot 37 weken? Een voorspoedig herstel toegewenst en rust nu maar lekker uit en laat je vertroetelen ! Proberen lekker te genieten nu met zijn viertjes. Wow...eerste baby is gewoon al een feit !
Oh wat een mooi popje! Gefeliciteerd en mooie naam hoor. Super nu lekker bijkomen en genieten. Spannend zeg idd de eerste van de groep. Gek idee... Het gaat allemaal dichterbij komen nu. Niet al teveel over nadenken.
@ mopke: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat ze het goed doet. En wat een mooie naam! Hopelijk over twee weken naar huis.
Wahaaaa mopke! Die had ik niet zien aankomen! GEFELICITEERD!!! Mooie naam en mooi meisje ze ziet er goed uit, gewicht is ook prima toch?
Mopke, gefeliciteerd met jullie mooie kleine meisje! Jeetje, dat zal even schrikken zijn geweest. Ik hoop dat ze het goed blijft doen en dat ze met 3 weekjes mee naar huis kan. Hoe is het nu met jou? Laat je lekker verwennen daar hoor, dat mag wel na deze spannende tijd.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooi kindje, ziet er gezond uit op de foto! Hopelijk gaat het nu met jou ook gauw beter en geniet ervan!
Mopke ze is er !! En wat is ze mooi !! Gefeliciteerd en geniet heel erg van dit wereld wondertje !! Blijf het gek vinden ik vandaag 34w en 3 dagen , ( jij eigenlijk ook) en dat ik nu zie wat er eigenlijk in mijn buik zit .. Snap je .. Haha lekker genieten hoor !!
Zo hier denk ik een groeispurt. Veel buikpijn onder in mijn buik. Lijkt als een soort spierverrekking. Ook met trappen lopen heb ik er last van. En moet er twee op en af vier keer per nacht om te plassen. Niet fijn... Maargoed Tis niet anders. Mopje hoe is het bij jou?
Hier gisteren vreselijk last van maagzuur gehad. OMG, was er gewoon echt ziek van. Vandaag gelukkig weer beter. Ik ben net terug van mijn kwartaalmarteling bij de mondhygieniste. Bah, vreselijk. Maar het zit er weer op gelukkig.
Jeeej, ik heb even een paar dagen niet meegelezen hier en een hoop gemist. Op één of andere manier had ik al het gevoel dat ik nu zou lezen dat mopke is bevallen en jawel hoor! Mopke gefeliciteerd met de geboorte van jullie knappe dochter Jasmijn! Wat een superleuke naam. Hopelijk gaat het met jou en met de kleine meid goed! Nu vooral genieten van je gezinnetje. Je dochter is zeker enorm trots op haar zusje! Wel balen dat je thuis maar zo kort thuis hebt kunnen zijn.
Bedankt dames, ik merk nu met facebook hoeveel vrienden ik heb en hoe snel het gelezen wordt. Wow. De bevalling ging op het begin moeizaam, 's nachts om 4.30 uur begonnen de weeën en om 15.36 uur is ze geboren. Ik kwam niet voorbij de 3 cm (dat was bij oudste dochter ook zo en daarna kz dus zat veel angst) Maar na de ruggenprik, waar ik voor huiverde, ging het snel. Door angsten ontspande ik te weinig en dat ik daarna, om 13.15 4/5 cm opluchting ik was verder. Opwekkers gekregen, mijn weeën vielen weg net als bij de oudste, om 15.15 kwam de pijn er heftig doorheen en gevoel te moeten poepen dus persweeën had ik gewoon 9 cm. Wegpuffen was even een omschakeling, vk moest even weg maar ik hield het niet meer dus mocht van de vpk licht meeduwen. Daardoor volledige ontsluiting en andere vk moest het even overnemen, 5 weeën 6 min persen was ze er. Zonder 'kleerscheuren'. Dat persen was als een waas en geen idee van de tijd, wat een opluchting ik kan het gewoon. Oudste is trots maar ook soms bang en uit haar ritme. Dit ook vanwege de couveuse. Maar hebben een mooi boekje om het uit te leggen. Ik heb mijn kraamtijd hier t/m zaterdag daarna 'ontslag' en gaat het over op rooming-in. Dus mag hier verblijven en van alles gebruik maken tegen vergoeding, behalve ontbijt dat zit erbij. Jasmijn moet zeker tot de 36 weken blijven en als ze alle voedingen zelf drinkt. Het kolven en buidelen werpt zijn vruchten af en mijn borsten beginnen vol te raken. Omdat ik weinig geleden heb bij de bevalling zag ik er na het douchen topfit uit.
mopke, fijn dat het allemaal zo goed verlopen is! en prettig dat je gebruik mag maken van rooming in! hopelijk gaat Jasmijn snel vooruit en kunnen jullie binnen een paar weekjes allemaal naar huis!