uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik zit pas op de 33 weken, dus het duurt hier nog even. Ik ben wel HEEL benieuwd naar ons kindje!

De kleine heeft nu de hik!

2. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hier komt ze binnen nu en 8 weken :O
    Hoop toch echt dat ik niet over de datum ga, we zijn alle 3 zo benieuwd naar de baby! Over 3 weekjes mag ze van mij wel komen hoor!

3. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Spannend!! Haha!

Zijn jullie allemaal klaar?
    Slapen jullie ook zo dramatisch trouwens?

4. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hier moet ik alleen de vluchtkoffer nog klaar zetten maar voor de rest is alles in huis en gedaan ( alles gewassen, bedjes opgemaakt, box klaar, kinderwagen klaar.. )

Slapen gaat best goed, word wel 1 of 2 keer per nacht wakker om te plassen en moet dan door het hele huis grr, maar val wel direct weer in slaap gelukkig!

5. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik slaap ook zo slecht. Word 100x per nacht wakker. Op mijn andere zij draaien en dan slaap ik weer voor even. En erna weer hetzelfde. Nog even volhouden dan mogen we de kleintjes vasthouden!

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Na een gezellige verjaardag weer thuis, en ben kapot. Nu proberen te slapen.
    Oh en ik heb sinds vandaag een kwaaltje erbij....hallo aambeien niet echt fijn :(

7. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff...ze zijn nu bezig met het kozijn te vervangen op onze slaapkamer...wat een bende!! Wil het liefst nu al gaan poetsen:D vanavond maar eens flink aan de slag denk ik zo...

Voor de rest gaat alles zn gangetje, vooral last van mn bekken tijdens het slapen dus dat is niet zo handig voor de nachtrust...gisteravond wel last van soort kramp en zeurend gevoel bij mn schaambot, zou dat indaling kunnen zijn?

8. roxannekuh

Kan inderdaad de indaling zijn. heb ik nu ook een zeurend, drukkend gevoel en soms zelfs steken. maar mijn verloskundige zei al als je dat voelt maak je maar niet druk dat is dan de indaling!
    wel balen dat je zo een last van je bekken hebt.
    ik heb heel veel last van mijn rug als ik zit helaas.

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hier is de kamer nog helemaal niet klaar! whaaa.Staat wel al een wiegje naast mijn bed, maar de babykamer moet nog gedaan worden. Lichtelijke stress hier, maar komt vast goed.

vrijdag weer controle, merk wel dat het zwaarder wordt. Kan gewoon weinig. vl lacht me gewoon uit haha heel vervelend, want dan moet ik weer janken.
    Telang zitten is echt een crime haha dan kan ik bijna niet opstaan.

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Slapen is hier overwegend slecht, soms heb ik geluk en slapen we door ;)

Hier nog 46 dagen. Met pech dus 60..... ik reken er eigenlijk op dat we nog max 40 dagen te gaan hebben, zoon was ook paar dagen eerder. Wat zal me dat gaan tegenvallen als deze overtijd is, zeg! Haha!

Hier nog niks klaargezet, denk dat we met 37 wk alles naar boven halen en dan moeten we nog maar even zien wanneer we het opzetten... eigenlijk moet het wel zodat zoon ff kan wennen, maar pfft, ik heb nog helemaal geen zin in die zooi in huis :$

(80 m2 en 2 kinderen straks, snap je me? ;);) )

11. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Net terug van extra controle ivm mijn hoge bloeddruk bij de laatste controle. Hij was nu weer goed gelukkig😊 Ook bij de anesthesioloog geweest. Omdat ik overgewicht heb wilde die me vast gezien hebben, zou ik een epiduraal willen. Ik was redelijk goed te prikken, dus mocht het nodig zijn, kan het.
    Verder heeft mijn vader gisteren het kamertje behangen. Dit weekend de meubeltjes erin en dan kan ik de spulletjes inruimen. Eindelijk!

12. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanmiddag bij de vk geweest. Had ineens met afvegen veel roze slijm verlies. Schrok me dood!

Ook wat krampen onderin enzo dus mocht even langskomen...alles was goed gelukkig! Kleine meid was ingedaald vandaar de krampen en wss roze verlies. Kon ook al deel van de slijmprop zijn maar dat kon geen kwaad.

Morgen nog een groei echo en afspraak bij de gyn...

13. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @kim
    Wel schrikken denk ik! Goed dat t goed was!!

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Dat is schrikken. Hier ook gehad, moest even op controle komen maar niets aan de hand.

Ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan. Heb er ook wel zin in, al vind ik het ook eng haha

15. ingridvdmortel

13 jan 2012
    35
    0
    0
    NULL
    Gemeente deurne
    Vandaag bij diëtist en diabetes arts geweest.
    Heb een dieet meegekregen waaruit blijkt dat ik al goed eet alleen de cola, zo'n 4 glazen per dag, moet laten staan.

Ik heb zo'n metertje mee naar huis gekregen waarmee ik 7 keer per dag mijn bloedsuiker moet prikken, dit moet ik op schrijven in een boekje en dan maandag doorbellen naar de diabetes arts. Ze gaat dan beoordelen of mijn waardes binnen de norm valt. Als dit zo is moet ik zo door blijven gaan tot aan de bevalling (die waarschijnlijk ingeleid gaat worden), daalt mijn suiker niet, dan moet ik insuline gaan spuiten.... Hier hoop ik dus niet op!!

Ik denk zelf, dat door het laten staan van vier glazen cola per dag de suiker echt niet zo ver omlaag gaat dat ie ineens wel goed is dus bereid me maar voor op insuline spuiten, dan valt het alleen maar mee.

Ook ik slaap erg slecht, ben echt ontelbaar keer wakker...van de krampen in mijn benen, het weer moeten plassen, pijn in Mijn rug of druk in mijn bekken/blaas/darmen....
    Kan ook steeds moeilijker naar de wc:x dit is elke keer een marteling:D....maar ben vast niet de enige....

Ach ja vervelen hoef ik me nu niet meer want ik mag bijna elke dag naar het ziekenhuis voor een of andere afspraak zo'n 35 kilometer verderop.....

16. roxannekuh

@kim oww dat is inderdaad wel even schrikken zeg, maar gelukkig was alles in orde!

@ ingrid owww dat is wel minder ja als je moet gaan spuiten. Is tuurlijk niet leuk, maar als alles maar in orde is met de kleine op het laatst. Komt het door de zwangerschap of zul je erna misschien ook moeten blijven spuiten!
    Pfff is nogal wat elke dag zo een 35km moeten rijden naar een ziekenhuis. maar alles voor de kleine!

17. popke87

popke87 Lid

22 jan 2014
    80
    0
    0
    Ooo nog 22 dagen..wat ben ik toch onrustig.
    Hebben jullie dat ook?

18. ingridvdmortel

13 jan 2012
    35
    0
    0
    NULL
    Gemeente deurne
    Ik ben ook erg onrustig, maar dan meer ongeduldig onrustig...ik hoop dt het elk moment spontaan Gebeurd en an de gang gaat...mAar vindt het ook wel erg spannend.....

19. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    36wk vandaag!!!! En behoorlijke voorweeen.
    Word nu toch wel zenuwachtig hoor!!!

En zoonlief is een ontzettende boef op dit moment!! Alsof die het aanvoeld!

20. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    @poppy: spannend!! Ben ook erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren, hoewel ik nog even moet...

Hier net terug van de groeiecho, alles was goed behalve dat het buikje 4 weken voorloopt ineens:(
    Morgen dus suikertest doen want de kans is groot dat het zwangerschapssuiker is net als bij mn zoontje. Dat betekent dus ook in het zh bevallen en bij de gyn onder controle. Over 2 weken weer een groeiecho om te kijken hoe het ervoor staat...

Krijg iig maandag de uitslag!

Deel Deze Pagina