Hier ook ongeduldig, ze mag best nog even blijven zitten maar ik ben zooo nieuwsgierig. Moet 'helaas' gewoon afwachten nog. Net bij de mondhygiëniste geweest en zometeen naar de pedicure. Even de puntjes op de i zetten
Kunikos: He bah mondhygieniste. Ben ik geen fan van. Hopelijk viel het mee. Kim: balen zeg! Hopelijk valt t mee. Poppy: ik had het vannacht ook. Maar is denk ik indalen geweest. Ze ligt nu beweegbaar in bekken. Maar ik dacht op een gegeven moment: zou het beginnen?? Ingrid: balen van je suiker. Ik hoor vanmiddag meer. Met hoeveel weken wordt je ingeleid?
Zoveel buik/bekken/rugpijn vandaag.... ik kan niks. Wil met zoon naar buiten maar heb al moeite met een drempel. Als dit nog 6 wk duurt....
Vervelend Yupgup! Extra bezoekje aan de bekkenfysio misschien? Ik heb de uitslagen van de test al binnen en alles was prima!
Vervelend Yupgup! Hopelijk dat het morgen wat beter gaat... Gelukkig heb je een goede uitslag Nijntje!
Vanavond op controle geweest. Ze is aan het indalen/is ingedaald, dus dat is de pijn. Dan verwacht ik zelf wel dat de pijn minder wordt als ze vast ligt... De vk dacht weer dat dit een kleintje zou zijn, buik is 30 cm en moet nu 33,5/34 cm zijn. Maar dat dachten ze bij zoon ook.... en deze mini volgt precies hetzelfde lijntje als zoon destijds. Dus ik geloof de vk nog even niet, haha! Ga iig geen maatje 50 kopen
Hier ook veel plassen, vooral la ik loop. Vandaag naar de gyn controle. Heb vanna hg de hele nacht last gehad van een tikkende vinger. Kon het niet stoppen. Zenuwtrekje heel vervelend. Ook tintelend gevoel in voeten enhanden. Weinig geslapen dus.
@Evira Nee hoor, dat hebben ze daar wel. All noodzakelijk verzorgingsspullen krijg je gewoon in het ziekenhuis (kraamverband, flesvoeding, luiers, flesjes, wasspul, etc. is daar aanwezig). Of je moet per se een bepaald merk willen gebruiken maar ik zou niet met de complete babyuitzet gaan sjouwen Gewoon lekker de eigen kleertjes meenemen (eerste pakje e.d.) en een fijne omslagdoek voor de baby (en een dekentje voor als jullie het ziekenhuis weer uit gaan natuurlijk).
Ik voel me sinds vanmiddag wazig ! Misselijk , hardebuiken en af en toe kramp in mijn buik .. Elke keer denk ik zal dit het begin zijn??? Herkenbaar????
Hier is madame heel druk bezig met bewegen. Voel haar hoofd beneden heen en weer draaien en met haar voeten en billen lekker tegen mijn maag/ribben aan.. En mama maar naar de wc gaan hahaa