uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan me niet voorstellen dat een vk het advies van alcohol zou geven, maar daarbij ieder zijn besluit en mening en over de top negatief reageren geeft geen meerwaarde denk ik.

Hier rommeld het ook goed , harde buiken , zaterdag voelde ik me echt heel raar . Buik is echt heel laag...
    Laat maar komen dat beebje , wij zijn er klaar voor !!

Hoe is het met Mopke? En jasmijn??

2. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Hallo dames,
    Even een vraagje...ik ben nu 36 weken zwanger, maar mijn kraamzorg heeft nog steeds geen contact opgenomen?!
    Dit moesten ze toch allang doen? Ik heb ze inmiddels ook al 2 keer gemaild.
    Betreft kraamzorg van Yunio.

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja dat is wel erg laat. Zou ze even bellen.

Hier veel de hik bij het meisje. Druk met haar benen aan het trappen rond mijn ribben. Erg fijn. Not!
    Baby kamer nog niet af .
    Moet zo nog bouwspullen halen haha gelukkig gooien ze die voor me in de auto.

Sinds gisteren ook gezelschap gekregen van een steenpuist. Heel fijn not!
    Doet echt mega veel pijn.

4. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Die steenpuist ken ik ook! Verschrikkelijk, maar volgens mij trekt ie al weer weg :)
    Hier ga ik maar eens alles klaarleggen voor de vluchttas. En ik moet nog even een bed regelen voor de bevalling. Matras is al beneden.
    Vandaag doe ik het 36 weken dansje :) kan het soms nog niet geloven dat het eind in zicht is. Donderdag heb ik nog een etentje, daarna ga ik de deur niet meer uit. Niet verder dan de supermarkt natuurlijk :) vandaag probeer ik dat nog even op de fiets.
    Als het goed is heb ik deze week een liggingsecho, mijn vk zou me bellen (ze zijn op vakantie geweest) dus even afwachten !

5. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net de uitslag gehad en ik heb geen suiker...nu willen ze de echo volgende week afwachten. Weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet:(

Met de 30 weken groeiecho was alles goed, met 34 weken groeiecho was het buikje te groot maar het is geen suiker...wat zou het dan wel zijn? Mss toch verkeerd gemeten of gewoon een grote baby?

We zullen tot volgende week moeten wachten voordat we meer weten helaas...

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Het wordt spannend he dames..
    Hier morgen 36 weken. Ook hier soms ineens ongeloof, soms totale angst voor de bevalling en soms het idee dat het nog heel lang duurt. Hahaha

Die metingen snap ik ook niets van. Bij de groeiecho had ze lange benen heel lang, paar dagen terug werd gezegd dat het een foutje moest zijn, want zo lang kon niet. En de meting gaf weer kleiner aan. Nouja, ik zie het wel als ze eruit is.

7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja dat met die metingen, dat klinkt toch ook best raar. Alsof jullie nu kinderen krijgen die helemaal niet in verhouding zijn en niet kloppen. Zal echt wel mee vallen!

Newmiracle, heel gauw gaan bellen.

Ja meiden, nog maar een paar weken en dan hebben we allemaal ons kindje in ons handen. Gek vooral als je nog eens terug leest hoe spannend het was in het begin. Nog steeds vond ik de eerste 12 weken voorbij kruipen, daarna weer snel, maar nu ben ik zo benieuwd naar ons kleintje! En de ene week vliegt om en de andere weer niet...

8. ingridvdmortel

13 jan 2012
    35
    0
    0
    NULL
    Gemeente deurne

Bij de eerste had ik het zelfde verhaal als wat jij nu zegt.
    Ik had bij de baby ook hele rare metingen en ze zweerde dat ik suiker had...uit de test bleek het niet zo te zijn....
    Maar de metingen gaven echt aan dat de baby veel te groot zou worden...
    Toen ze gehaald werdt was ze 3110 gram en 42 cm lang.....niks van te zeggen dus.

Ik hoop voor je dat je onrust wat afneemt...een meting is niet altijd goed.

Succes verder....aan alle dames....ik vindt het spannend:D

9. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

ik zou snel gaan bellen. Ben vandaag 35 weken en iemand van de kraamzorg is paar weken terug geweest. Meestal in de 7e maand komen ze langs voor een intake. Zou morgen meteen bellen.voordat je dadelijk bevalt en je geen kraamhulp hebt!

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    #4730 nijntje11, 15 sep 2014
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
    Inderdaad bellen New Miracle! Anders heb je straks geen hulp. Hier zijn ze al met 28 weken gewest voor de intake.
    Mijn meisje is dus ook groot zeggen ze. Ik probeer me er maar niet te veel zorgen om te maken, je kunt er toch niks aan doen. Al vind ik het wel spannend, omdat mijn jongste klem zat met zijn schouder..
    Ik begin ook wel wat spanning op te bouwen nu.. wanneer zal ze komen? Mijn man werkt best een eindje van huis, half uur rijden toch wel. En ik beval heel snel. En heb natuurlijk nog 2 kindjes die ondergebracht moeten worden. Vind ik allemaal wel een beetje eng. En dan heb ik het nog niet eens over de fysieke bevalling zelf gehad. Toch ook weer spannend.
    Ik kreeg net een vreselijke huilbui omdat ik een verkeerd afhaalpunt voor de verjaardagstaart van de jongste heb ingevuld op Hema.nl. Terwijl mijn man meteen zei van dat geeft toch niks, rij ik daar ff heen. Ik helemaal over de mik. Lang leve de hormonen, slaapgebrek en spanningen :)

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hihihi ik had dat met pizza bestelletenn. Moest ook ineens afhalen, tranen met tui

12. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Gelukkig ben ik niet de enige, hihihi.

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Joehoe 36weken dansje vandaag.

14. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dans met je mee!!!
    Niet om het 36 weken dansje maar omdat dochterlief eindelijk weer eens heeft doorgeslapen:)

15. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dames, al enkele pogingen gedaan voor berichtje te plaatsen maar moest even pauzeren in reactie en dan laadt de telefoon opnieuw de pagina.... weg reactie :(

Het gaat goed met mij, afgelopen weekend door een dal gegaan. Ze hadden dl aan de borst laten drinken en vervolgens via sonde niets bijgegeven en zelf laten komen. Nou dat was dus 2 uur lang steeds een slokje meer kracht had ze niet. Ze was op en ik daardoor ook moest er gewoon van huilen. Heimwee naar huis etc.
    Omdat ik hier alleen nog maar lig voor de sonde mag ik dit aanleren en dan naar huis, halleluja! Ik heb zelfs vanmorgen vernomen dat dit morgen al zou mogen. :D

Jasmijn weegt nu (gisteren, vandaag nog niet bloot gewogen) 2165gr.
    Ze is meer wakker, dit omdat ze ook gewoon al 2 weken is en dus sterker.
    Borst is ze echt nog te zwak voor, maar kan snel gaan natuurlijk.
    Ze doet enorm goed haar best. Dragen kan ik thuis ook meer gaan doen, want in een klein kamertje doe je dat minder vaak omdat ik geen hele afstanden hoef af te leggen ik buidel gewoon veel.
    Zal straks een foto uploaden, nu weer even verzorgen etc.

16. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mopke,

Wat jammer dat ze nog zo zwak is om echt zelf te kunnen drinken. Kan me voorstellen dat je er soms helemaal doorheen zit, dit had je natuurlijk niet verwacht. Gelukkig doet ze het verder goed en het zou super zijn als jullie morgen lekker naar huis mogen. Zal voor jullie duimen.

Ben benieuwd naar de kleine dus kom maar hier met de nieuwste foto:)

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Fijn Mopke dat jullie snel naar huis morgen. Ben benieuwd naar de foto!

18. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oh dat zou fijn zijn Mopke, lekker naar huis.
    Ook benieuwd naar jullie prinses :)

Hier een vreselijke nacht. Als ik niet wakker was, was een van de kinderen het wel. Wat een ellende. Maar goed, ff volhouden, ook deze dag gaat voorbij. Als ik maar niet ga bevallen vandaag, want dat kan ik denk ik niet meer aan, hihihi.
    Het lijkt voor mij trouwens ook alsof ze de school van zoonlief elke dag een paar honderd meter verder weg zetten. Pffft, ik kom echt niet snel meer vooruit nu.

19. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mopke wat fijn dat het goed gaat!! Jammer van de borstvoeding maar wie weet komt die periode alsnog!
    Ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen.

Vandaag als de baby beweegt doet het zeer, met vervolgens kramp in men onderbuik...
    Begin nu steeds vaker te denken , van mij mag de bevalling beginnen.
    Vooral s'avond vind ik het behoorlijk zwaar.

Vandaag maar lekker relaxen :)

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Vannacht voor de 2e keer op rij gedroomd over onze kleine. Ik word dan ZOOO gelukkig wakker! Begin wel ongeduldig te worden, helaas moet ik nog even!

Deel Deze Pagina