Wat Yupgup zegt is helemaal waar! En daarnaast wordt je hele lijf 'week' gemaakt door hormonen, om straks de bevalling makkelijker te maken. Dus ook je vaten worden slapper. Daardoor heb je er nog eerder last van. Helaas ben ik ook de pineut en er is niks mis met mijn stoelgang. Ik had zalf van de Kruidvat, maar daar wordt het alleen maar erger van.
Zo, ik ben net bij de gyn geweest😁 Dinsdag moet ik terug komen en dan gaan ze kijken of ik gestript kan worden...lukt dir. niet dan plannen we eind die week een inleiding in. Het wordt een grote jongen ivm mijn suiker dus gaan dan pas kijken of het een natuurlijke bevalling word of wederom een keizersnee.... Spannend!!! Enne...ik ga mijn vingers kruisen in de hoop dat bij mij de aambeien weg blijven👎👎
Word nu wel heel spannend voor jou Je weet gewoon dat je komende week je kindje hebt als het goed is dan Hoop voor je dat inderdaad de aambeien wegblijven! lijkt me ook geen pretje! Heb er gelukkig ook nog geen last van, maar kan na de bevalling altijd nog lees ik vaak genoeg.
Poppy oehh dat word bij jou ook spannend! wie weet begint het nu al langzaam! maar hoeft natuurlijk niet! ben eens benieuwd bij mij, is voor mij de eerste dus weet ook niet wat ik allemaal moet voelen. maar zal ik snel genoeg merken dan denk ik.
Gaat echt super hard! Lijkt ook wel of een tweede zwangerschap veel sneller gaat...bijna 35 weken alweer, begin er wel steeds meer klaar voor te zijn moet ik zeggen
Afgelopen nacht een vreselijke nacht gehad, niet kunnen slapen door de pijn. Dus de huisarts vanmorgen gebeld en kon langskomen. Heeft hij de aambei proberen terug te drukken.....auw auw auw kon de beste man wel slaan! Andere zalf op recept gehaald wat pijnstillend werkt. En mocht het maandag niet minder zijn dan weer een nieuwe afspraak bij de huisarts. Nu helpt deze zalf echt pijnstillend, vanmiddag nog even kunnen slapen.
Vreselijk! Hier Veel last van pijnlijke gewrichten en moet vaak plassen. Zit ook nog eens een mug. Gek wordt ik ervan. Dus deken gepakt en beneden op de bank gaan liggen. Over drie uur gaat de wekker.. weltrusten
Hier is onze dochter sinds gisteren uit logeren. Nog even lekker weer met zijn tweeën en even bijtanken, ontspannen, lekker eten, filmpje kijken, beetje klussen etc. Was echt even nodig, voor mij in ieder geval. Volgende week mijn dochter jarig, die week erop ben ik jarig, in oktober de geboorte van ons mupsje en mijn man die ook jarig is in oktober. Drukke tijden dus
kunikos dat heb ik ook, ik ben net jarig geweest en ons meisje in okt en papa ook. Drukke tijden dus. ik heb op de bank nog redelijk kunnen slapen. werd wel nog twee keer wakker en uiteindelijk natuurlijk wel gammel. Vannacht doe ik dat gewoon weer. hahaha mocht ik weer zo vaak wakker worden.
Hier ook, pfffft. Ik wilde ook een dutje doen, maar dat werd wreed verstoord door maagzuur.. bah. Wij zijn ook druk met jarig zijn, dinsdag mijn jongste mopje en zaterdag ik zelf. Dus maar hopen dat we er omheen kunnen bevallen
Maagzuur of bah. Gisteren Chinees gegeten... onwijs last van gehad Ben heel benieuwd wanneer het staat te gebeuren. Ik heb het idee dat ze gezakt is, maar mijn onderbuik voelt heel zacht en bovenin juist heel hard.
Sinds gistermiddag zijn we als gezin thuis. Jasmijn ging erg goed haar flesjes drinken en we oefenen driftig aan de borst. Daarnaast was ik het zkh echt beu, maarja bijna 5 weken gelegen. Thuis gewoon voeding warm maken en meteen geven ipv half uur wachten, heerlijk!! Ook heerlijk geslapen met z'n allen, wat een rust. Als ik de laptop pak eens een foto erop zetten waarin ze in de maxi cosi gezocht moet worden.