uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppy14

    poppy14 Actief lid

    3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verlang nu toch echt wel naar ons meisje !!

    Nog een week te gaan!
     
  2. MH1113

    MH1113 Bekend lid

    8 jun 2009
    774
    0
    0
    Haha het is dat het nog echt een kinderkamer was, anders had ik het ook wel gelaten hoor maarja om nu allemaal foto's te hebben met knal blauwe muren en lief! behang wilde ik ook niet hahah! :p
     
  3. MH1113

    MH1113 Bekend lid

    8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ben ander half uur bezig geweest maar pff last van mn buik en rug nu.. beetje te veel van het goede geloof ik..

    Wat ik me afvroeg, ons meisje is nog niet ingedaald, vorige week tijdens de liggingsecho vertelde de vk dat ze al wel bezig is met indalen.
    Maar toen schoot me later te binnen, wat als nu mijn vliezen breken en ze nog niet ingedaald is, moet je dan gaan liggen vanwege de navelstreng?
    En hoe snel moet je liggen? Stel het gebeurt in de winkel ( gaan we niet vanuit maarja you never know.. ) heb je dan nog tijd naar huis te gaan of moet je daar languit op de grond gaan liggen?
    Zal het als ik weer naar de vk moet ook nog vragen maar misschien dat jullie het ook wel weten..
     
  4. Kunikos28

    Kunikos28 Actief lid

    11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meteen liggen, ook in de winkel.
    Pas wanneer ze zeggen dat ze vast in het bekken ligt dan mag je ermee doorlopen.
    Dit i.v.m. het uitzakken van de navelstreng geloof ik en dan kan het kindje stikken.
     
  5. MH1113

    MH1113 Bekend lid

    8 jun 2009
    774
    0
    0
    Stom dat de vk dat dan niet even verteld, bij mijn zoon nooit geweten. :(
     
  6. poppy14

    poppy14 Actief lid

    3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn zoontje was ook niet ingedaald , en toen mijn vliezen braken moest ik ipv wachten op de weeen gelijk de vk bellen.

    Niks over gaan liggen oid hoor.
     
  7. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Even ego berichtje:
    Vanmiddag controle gehad bij de vk in het ziekenhuis.
    Bloeddruk was te hoog, dus moest half uur aan de ctg. En urine gecontroleerd. Gelukkig was dat binnen de grenzen.
    Nu moet ik wel vrijdag weer terug en moet ik wederom ctg, urine en bloedtesten. Gelukkig kan mijn vriend vrijdag wel mee. Was vandaag alleen, omdat het toch alleen controle was en dat normaal een kwestie was van 10 minuten. Schrok wel en dan lig je daar alleen in een kamertje. Nu maar afwachten tot vrijdag en hopen dat de controles dan goed zijn.
     
  8. Kunikos28

    Kunikos28 Actief lid

    11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn VK was er echt heel duidelijk in en het staat ook overal zo op het internet.

    @Vrauwke; hoop dat vrijdag alles ook goed blijkt en de bloeddruk mogelijk weer lager is. Sterkte!
     
  9. Floor32

    Floor32 Fanatiek lid

    18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Vrouwke dat is minder idd. Ik moest laatst tussendoor komen voor controle. Buikpijn vooral bovenin. Dus dachten ze aan zwangerschapsvergiftiging. Vl was werken dus alleen gegaan.
    Niet echt fijn idd. Maar goed.

    Vrijdag controle en gesprek over inleiden. Heel heel erg spannend. Vl heeft voor deze controle maar vrij genomen haha
     
  10. popke87

    popke87 Lid

    22 jan 2014
    80
    0
    0
    Hoelang zullen we nog geduldig moeten zijn?? ;)
    Zooo benieuwd!
     
  11. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Duurt langgg :D
     
  12. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vandaag 38 weken dansje maar ik wil niet meer!
    alles doet pijn , ben uitgeput , slaap 0,0
    wel 30x plassen en 80x anders gaan liggen

    maandag krijgen we de datum van de ks. hopelijk ergens volgende week maar ben bang dat het een week later word.
    wij gokken zelf op maandag de 13e, met 39+4
     
  13. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Je leest idd overal...laatste weken lekker veel.rusten voor de bevalling. Nou wat je zegt...ik slaap ook 0,0 en zie elk uur voorbij gaan Snachts. Wat een ellende. ...ben kapot.
    Ik ben nu 38.6...mijn oudste kwam spontaan op 39.4. Dat is wel weer 9 jaar geleden. Ik hoop zo voor week 40!!
     
  14. poppy14

    poppy14 Actief lid

    3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    39 weken dansje!!!
     
  15. mopke

    mopke Fanatiek lid

    10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    MH, ha die kleine dient zich nog niet aan hoor. Je bent nog veelste druk!
    Snap je upgrade vd slaapkamer wel ja.

    Zebra, fijn dat ze niet te ver achterloopt op de groei. Maar ik denk dat je blij bent als ze er is en dan het zkh ook wel beu bent.

    Vrauwke, schrikken hoor. Op zoiets bereid je je ook niet voor.

    Juf, heerlijk verlof het genieten kan beginnen.

    Nijntje, flinke dame. En ja klopt je zoontje had gelijk, grappig!

    Sterkte dames, hooo dat jukkie wat kunnen slapen/rusten.

    Ben benieuwd hoe het met ingrid zal zijn.
     
  16. Floor32

    Floor32 Fanatiek lid

    18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier mag ze na vrijdag komen. Al worden er zal nog radiators geplaatst... Misschien beter zondag haha
     
  17. mopke

    mopke Fanatiek lid

    10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dan verwacht ik zondag een berichtje Floor. ;)
     
  18. MH1113

    MH1113 Bekend lid

    8 jun 2009
    774
    0
    0
    Moest vanmorgen op controle en heb het direct even gevraagd over het breken van de vliezen en gaan liggen.
    In mijn geval hoefde ik dat niet omdat ze al behoorlijk ver was ingedaald sinds vorige week.
    Nouja hoeven we ons daar niet druk over te maken.

    Bloeddruk zoals elke week wee 115/65 en 300 gram aangekomen. Inmiddels al 18.4 kg.. bij mijn zoon 24 kilo en dat was er ook gauw weer af gelukkig.

    Vandaag gaat m'n vriend nog 1 muurtje op onze slaapkamer behangen en dan kan ik gaan schoonmaken en mag ze van mij komen haha!
     
  19. Lieveke1

    Lieveke1 Lid

    21 feb 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MH succes met de laatste dingen die gedaan moeten worden. Kan me wel voorstellen dat je dan steeds denkt van: Nou zijn we toch bezig, kunnen we dit ook nog wel even aanpakken... en dit.... en dit... haha! ;)

    Indaling: Tegen mij is gezegd dat je echt niet in de winkel op de vloer hoeft te gaan liggen, maar je karretje moet laten staan, zo snel mogelijk naar huis en daar gaan liggen... Maarja misschien dat ze dat ook weer overal anders zeggen! haha! Gelukkig is de kleine ondertussen ingedaald en is dat ook een zorg minder.

    Ik slaap ook erg weinig en onrustig. Vannacht weer krampen gehad onder in de buik, terwijl dat niet meer van het indalen kan komen (denk ik), omdat ze al volledig ingedaald is. Misschien wat voorwerk ofzo, geen idee! Haha! Dat uitgerust aan de bevalling beginnen zal hem wel niet worden, al heb ik hier nog 3 weken tot de uitgerekende datum.

    Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn die komt melden dat ze bevallen is! :D
     
  20. poppy14

    poppy14 Actief lid

    3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier om de +-30 min . Wee achtige buikkramp en een keiharde buik...
    Verder niks .. Zal het doorZetten?
     

Deel Deze Pagina