uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wauw! Jij weet het leuk te brengen! :D dit is mijn eerste zwangerschap dus bedankt voor de peptalk :D:p hahaha

2. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hahaha, je weet het mooi te brengen. Ik ben blij dat ik nog bijna nergens last, maar als ik dit dan lees, moet ik daar nog heel goed van genieten zolang het nog kan. Gaan er nog meer dames naar de 9maanden beurs? Ik ga met een vriendin die al 8 maanden zwanger is, goed excuus om ook heen gaan.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ga zondag naar de negen maanden beurs, vriendin is dan ongeveer 17 weken zwanger.
    Nu al zin in!

4. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hahaha :D mooi vooruitzicht!
    Wanneer begonnen jullie misselijk te worden? Ik merk er nog niks van gelukkig, maar t is ook nog maar zo kort allemaal.

5. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misselijkheid nu eigenlijk al met vlagen...een paar keer per dag. Maar dat duurt nooit erg lang gelukkig! Soms ook last van mijn maag, ook nog nooit last van gehad hiervoor.

6. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Raglottie en kleinduimpje wauw gefeliciteerd met de hartjes wat fijn!

Die zetpillen zijn idd fijn, hebben mij de eerste zwangerschap echt geholpen. Tot nu toe nog niet die echte misselijkheid wat weeïg enzo maar spugen niet.

Wat betreft eten gaat redelijk maar heb eigenlijk nergens zin in hi hi dat scheelt alweer alleen idd heel moeilijk wat de bedenken voor het avondeten. Bij alles denk ik hmm nee bah.

Mijn grootste probleem is de stoelgang.... Echt enorme buikpijn daardoor en kan gewoon niet naar de wc :( heb pruimen gekocht en ben de rosvice laxo aan drinken maar ligt al 3 dagen stil. Iemand tips?

Ha ha yupgup klinkt heel aantrekkelijk zo :cool:

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier al een paar nachten 's nachts wakker om de grote boodschap te moeten doen....echt vreemd! Nog nooit gehad...

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Haha ja die van mij is dan 2,5. Moet lukken toch? Hij pakt mijn schoenen nu al voor me, misschien krijgt hij ze dan wel aan m'n voeten :p

Ja, ik dacht ook bij de eerste dat zwanger zijn LEEEEEEUK(!!) was. Dat viel me toen ontzettend tegen.... Gelukkig weet ik nu wat ik kan verwachten, geeft wel een stukkie rust doordat ik me erop kan voorbereiden. Slippers en ballerina's, curanol, lactulose en rennie's inslaan hahaha.

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Oh, dat had ik de week voor NOD! Zo fijn! Hopen dat het zo blijft, veel zwangeren hebben juist last van verstopping.

Sinds gisteren zijn mijn vrienden Aam en Bei helaas weer terug....

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Nu af en toe, maar als ik me goed herinner begon het bij zoon zo rond de 5 weken... toen de bloedband er was denk ik. Rond 8 weken z'n piek en met 14/15 weken werd het minder.

Ik heb weleens begrepen dat misselijkheid te maken heeft met de groei/aanmaak van de placenta. Of het wetenschappelijk klopt weet ik niet, maar ik ben 'lang' misselijk geweest en de placenta was 850 gram.

11. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Curanol bestellen Yupgup. De zalf en pilletjes, hielp bij mij het beste.

Succes morgen Mamvk!

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Begin je ontbijt met 2 kiwi's dat helpt bij mij in ieder geval.

13. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Oké ga ik proberen! Heb toevallig kiwi's in huis

14. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    [popke87;16610378]Dat is emesafene zetpillen..onschadelijk voor t kindje..voor mij zijn ze goud waard geweest haha.[/QUOTE]

Dankje, ga ik misschien ook wel even bestellen. :)

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Yep! Heb ik in huis én staat op t lijstje ;)
    Bedankt!

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha, ZO herkenbaar. Ik merk ook nog niet veel van deze zwangerschap. Bij mijn zoon voelde ik me al 'anders' voordat ik positief testte. Maar geloof me, ik ben blij dat ik nog niks merk, want zwanger ervaar ik niet als een roze wolk :D Laat nog maar even lekker weg al die symptomen, vind het prima zo!

17. singa

singa Niet meer actief

Nou hier anders genoeg kwaaltjes. Maar ik ben er blij mee. Pas als ze weg zijn ga ik me zorgen maken. Alhoewel het hebben van kwaaltjes ook niks zegt natuurlijk.
    Bij mij is vooral het ontbijt erg lastig. Ik eet nu maar 2 beschuitjes met kaas en een glas water. Ik weet het niet echt veel maar ik ben blij dat ik daar niet misselijk van word. Vanochtend was de beschuit op dus werd het weer een boterham. De boterham gaat wel goed maar het glas appelsap gaat niet. Dus weer terug naar een glas water 's ochtends.
    Hebben jullie vooral last van de misselijkheid met het eten of met het drinken van bepaalde dingen? Bij mij ligt het nu dus echt aan het drinken. Vooral melk moet ik nu niet drinken.

18. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hahaha yupgup, jij maakt mijn dag weer goed zo.
    Hilarisch vooruitzicht zo.
    Mijn bevalling begon in de hittegolf, heerlijk....
    Dikke enkels geen fut en daar kwamen de weeën, gelukkig in oktober weinig kans op een hittegolf maar die dikke enkels blijven hopelijk achterwege.

Ik ben ook huiverig voor eten, vooral bij pittig eten.
    En drinken, ik.pak echt waar ik zin in heb. Anders doe ik de hele dag erover en vocht is echt belangrijk.

Ik ben erg beroerd en niet lekker, heb geen stem meer.
    Kind snapt er niks van, hopelijk gaat het snel beter.

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ik had bij zoon last van zoet en zuur. Dus fruit was sowieso al een nee. Vanillevla moet geweldig zijn, maar ik werd er kotsmisselijk van. Enige zoet waar ik tegen kon waren waterijsjes. Dat was m'n ontbijt. Vervolgens witte pistolets met ham en voor lunch aardappel. Alles zo neutraal mogelijk.

Regelmatig eten hielp bij mij erg goed. Elk uur een stukje brood en een paar slokken water.

20. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Ook ik mag weer mee plassen voor MvM

2014-02-19 10.11.03.jpg

Deel Deze Pagina