uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hmmm kan begrijpen dat je voor de gynaecoloog kiest.
    Maar wel apart zeg, die hele vroege echo, wel weer goed dat er iets te zien is. :)

Ik hoor het wel, ik heb geen idee meer namelijk.
    Ik wordt een dezer dagen teruggebeld, telefonisch een afspraak maken kan alleen op maandag en donderdag morgen.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een enkele controle bij de gynaecoloog, want daarheen is 20 min langer onderweg dan de verloskundige.

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Vreemd. Wat werken ze toch vaak langs elkaar heen bij zulke dingen.

Ik mag 17-2 voor de eerste echo.. spannend.

3. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog steeds kriebelhoest.. en hoesten geeft een spierpijngevoel in mijn buik!
    Af en toe misselijk maar valt mee. En rugpijn! Maar dat had ik altijd al ...

Ik ga maandag de verloskundige bellen, gaan zondag verhuizen naar een andere plaats..Eerst die verhuizing maar eens achter de rug..

Ga me nog even verdiepen in MvM..

Hoe is het met de andere meiden?

4. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hectische dag gehad vandaag. Niet fijn, merk namelijk dat ik (nu al!!) veel sneller moe ben dan normaal. De ochtenden gaan qua vermoeidheid prima, maar na de lunch stort ik compleet in. Als er dan dingen tegen me gezegd worden, kan ik ze door de vermoeidheid niet goed opnemen, dus mensen zijn nu al dingen drie keer tegen me aan het zeggen, haha! Als die vermoeidheid zo blijft, moet ik toch op korte termijn met mijn baas gaan praten over een verlichting in mijn werk. Ik geef les op een middelbare school, en moet bijna ieder uur van lokaal wisselen. Kost stiekem veel energie! Nooit bij stil gestaan tot vandaag! maar ik kijk het nog wel een tijdje aan. Hoop ook op mijn werk tot ongeveer 10 weken verborgen te kunnen houden dat ik zwanger ben.

Vandaag behalve de moeheid weinig last van kwaaltjes gehad. De afgelopen dagen had ik steeds last van mijn darmen, dat valt nu gelukkig wel weer mee. Ook de pijn in mijn borsten lijkt iets minder te zijn nu. Heel fijn. Wat ik wel heb is gruwelijke honger, heel de tijd! Ik ontbeet vrijwel nooit, maar kan sinds kort niet meer zonder! En ook moet ik om een uur of 10 nog eens iets eten, anders voel ik me zo naar! En met de lunch eet ik zonder problemen een boterham meer. Alleen avondeten lijkt 'normaal' te blijven!

x

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @Mira vervelend zeg die kriebelhoest en succes alvast met de verhuizing!

@saar vermoeidheid is niet prettig, hier ook erg aanwezig. Vooral ook goed proberen te rusten als dit lukt.
    Wel grappig dat je nu beter eet, lichaam heeft het ook wel nodig.

Spannend zeg die echo afspraken.

Hier vanavond MvM onverwachts over de vloer gehad.
    Informatrice belde en was toevallig in de buurt en wist me nog te herinneren.
    Duidelijke test ondanks avondurine die sterk verdund is en dit termijn.
    Mag daarom dit weekend al beginnen, maar ik breng de flessen bewust weg.
    Dit aangezien ik hele goede mond-op-mond-reclame heb gehouden en iedereen dus wist en weet waar die blauwe flessen opeens vandaan kwamen.

Heb de badcape cadeau gehad, die is inderdaad heerlijk zacht!
    En DL heeft een kleurplaat en kleurtjes gehad.

En nu voetjes omhoog en even rusten.

6. popke87

popke87 Lid

22 jan 2014
    80
    0
    0
    Haha Saar, ik heb dat ook continue t gevoel van een lege maag!
    Ik ben normaal een enorme uitslaper (als ik geen vroege dienst heb) maar dat lukt me niet meer en normaal nachtmens nu rond 21uur KO.

Mijn darmen zijn vandaag ook iets rustiger en van mijn borsten heb ik nog bijna helemaal geen last. Wel ben ik wat vaker misselijk gelukkig zonder overgeven.

Ik heb komende week 7 nachten..ben benieuwd hoe dat gaat zijn.

Ik kijk uit naar 10 februari:p

En het is heel leuk om te lezen waar jullie meiden mee bezig zijn;)

7. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag lady's,

Wil me ook graag melden!

Ik heb 13 feb afspraak voor een vroege echo in het ziekenhuis ivm een miskraam vorig jaar en het verwijderen van poliepen. En op 25 feb echo bij de VK.

Wie kan er ook niet wachten?

8. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Leuk al die verhalen!! Ik mag 19 febr voor de eerste echo... Vind het onwijs spannend allemaal!

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ahh, ik mag pas 4 maart! Kan niet wachten!! Ben zo nieuwsgierig! :D

10. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Pff mag ik even klagen, de misselijkheid speelt me nu al parten.
    De gehele nacht wakker gelegen.
    Mag vandaag werken en vanavond naar de ladiesnight in de bios en morgen om 7 uur beginnen.Hopelijk hou ik het allemaal vol.

11. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hè jakkes. Vervelend zeg.
    Hier valt de misselijkheid nog mee, meer dat rare lege maaggevoel. Maar ik ben moeoeoe en heb het zo koud de hele tijd. Nou ja, Als het hierbij blijft, mopper ik niet. Bij de vorige ben ik zó kotsmisselijk geweest, de hele dag. Vooral als er eten gekookt werd, brrrrrrr.

12. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Hier 'gelukkig' weinig klachten... Al vind ik dat ook wel weer heel eng! Beterschap mopke hopelijk gaat t snel betr...

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Misselijkheid is nu gelukkig weggetrokken, maar komt ook omdat ik een enorme stress heb op dit moment. :(
    Door een fout van een of ander stom bedrijf, hebben wij nu een incassobureau boven ons hoofd hangen terwijl het niet om ons gaat. Maar iemand met dezelfde naam als mij, mijn meisjesnaam, terwijl ik al 3 jaar de naam van mijn man heb.

14. popke87

popke87 Lid

22 jan 2014
    80
    0
    0
    Pfff mopke..probeer je niet TE druk te maken!
    Kunnen je toch niks maken als het niet om jou gaat..dat zoeken ze helemaal uit.

Dus laat ze maar dreigen..denk jij maar aan dat mupke in je buik:)

X

15. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Het is opgelost, ben gewoon maar even naar huis gegaan. Was op mijn werk toen mijn man belde, want hij was opgebeld.
    Ik schrok me rot, ik dacht dadelijk hebben wij negatieve registratie ofzo, maar na een telefoontje was het (na een half uur in de wacht) opgelost.

Lief om het zo te benoemen popke. :)

16. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames wie heeft er ook een grotere eetlust? Ik merk dat ik de hele dag door wil eten en een leeg hongerig gevoel in me maag heb.

17. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    @Sarsin: Ik heb een grotere eetlust dan normaal! Lijkt wel alsof er geen grens meer aan zit! Kan continu eten! Probeer wel zo gezond mogelijke keuzes te maken (veel groente en fruit, en HOERA! vind ik ook nog lekker!).

@Mopke: fijn dat dat gebeuren met het incassobureau is opgelost. Kan me voorstellen dat je er even van in de stress schiet! Maar denk vooral aan jezelf en je gezondheid: wat al gezegd werd, ze kunnen je toch niets maken!

x

18. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Sarsin, zie mijn vorige post. Ik herken het wel ja.

Mopke, fijn dat het opgelost is.

Hier nog steeds moeoeoe.

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Moeoeoe herken ik ook! Zojuist wakker geschrokken: was op de bank in slaap gestort, haha! :D

20. Myrte

Myrte Lid

29 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi..Mag ik ook meeschrijven,?
    Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad en ben 5 week en 2 dagen zwanger.
    Er was nog niks meer te zien dan een vruchtzakje van 1cm.
    Volgens de berekening ben ik 1 oktober uitgerekend.

Spannend allemaal he.
    Ik ben ook de hele dagen aan het controleren of ik nog zwanger ben.
    Ik heb 5 maand clomid geslikt en de maand december ff een pauze ingelast. En yep " raak"ik kan het eigenlijk nog niet eens geloven.

Ik heb al een dochter van 3jaar.

Lieve groetjes Myrte

Deel Deze Pagina