uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Jullie zijn allemaal niet meer moe?? Oww doe mij dat ook aub! Al zit dat er denk ik niet in omdat ik ook nog aan de utrogestan zit, en daar was ik al doodmoe van voordat ik zwanger was :)
    Ach ja morgen lekker uitslapen <3

2. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Extreme moeheid heb ik nog, evenals zere borsten en tepels, geregeld hoofdpijn, geen eetlust, zeer trage darmwerking. Maar daar valt mee te dealen, vind de misselijkheid gewoon het meest vervelend. Wat wel grappig is, is dat ik geen fruiteter was, nu juist wel. Was altijd te porren voor een patatje met een dikke klodder mayo, moet er niet aan denken! En het eten smaakt me snel zout. Af en toe eten we een diepvriespizza, van de week eentje gegeten, jakkie wat zout. Viel mij eerder nooit op terwijl ik altijd al van het weinige zout was. Chips vind ik nu ook veel te zout. Maf he!

3. singa

singa Niet meer actief

Pas na 6 weken moeten de symptomen op hun hoogtepunt zijn geloof ik. Bij mij is dit sowieso een hele andere zwangerschap qua symptomen dan bij de eerste 2. Begin nu 's ochtends na het eten lekker misselijk te worden.
    Maar als je buik straks lekker dik is krijg je nog genoeg kwaaltjes die je graag had willen missen.

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Volgende week woensdag komt hier ook iemand van MvM. Nog een beetje vroeg, maar dan mag ik vanaf die maandag erna meeplassen!

5. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Ik ook niet hoor. Ik zit in de 8ste week. Heb nergens last van. Klein beetje gevoelige tepels, thats it. Ik snap je twijfels, die ervaar ik ook. Zit er wel iets. Maar wat ook wordt geschreven je mag in je handjes knijpen als je weinig symptomen hebt en fluitend door je zwangerschap gaat. Ik hoop daar stiekem op.

6. Jootjekadootje

Jootjekadootje Niet meer actief

Inderdaad... Het MOETEN eten terwijl alleen de gedachte eraan al mijn maag doet omdraaien. Mijn misselijkheid is nog niet zo erg dat ik echt moet overgeven, maar af en toe een neiging wel. Steeds vlagen van misselijkheid en duizeligheid. Ik dwing mezelf om te eten, maar na het eten van een boterham daalt mijn bloedsuiker al zo snel weer, dat ik bij al bijna meteen weer iets moet eten. Bah. Nu ook hoofdpijn erbij. Leuk is anders, maar alles voor het goede doel he?

7. Jootjekadootje

Jootjekadootje Niet meer actief

O jawel hoor! ;)
    Ik zou de hele dag kunnen slapen.

8. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier inmiddels ook de eerste symptomen. 's Avonds moe, en vooral GEEN eetlust. En dan moeten eten. Niet dat ik misselijk ben ofzo, maar heb helemaal geen zin in eten en ook geen honger. Ik was om 7 uur op en om half 11 met tegenzin een broodje gegeten.

Ik had dit wel willen hebben toen ik niet zwanger was, toen ben ik 15 kilo afgevallen en had ik ooooooooooooooooveral zin in, haha! :D

9. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Saar wat leuk! Ik wil proberen te wachten met vertellen tot de echo.. Voor mijn ouders maak ik dan een mochoutaartje met kersen erop en daar steek ik dan een stokje in met de echo en de tekst: ons kersje op de taart..
    Het is de derde, dus de laatste. Toen het de vorige keer misging stuurde mijn moeder een kaartje met een taarte met daarop een kers, met haar tekst: jullie kersje op de taart komt ook echt wel een keer.

Nu eerst nog 2 weken wachten op de echo..Pompiedompiedom. Duurt lang!!

Hier nog niet misselijk. Soms wel kokhalzen bij vreemde geurtjes of vieze dingen.. Ben wel heel moe. En kan ook geen film meer kijken, zonder het tussenstuk te missen ;)

10. mosa14

mosa14 Lid

20 nov 2013
    21
    0
    0
    Ik heb exact hetzelfde, ik ben nu gek op fruit, maar de rest krijg ik niet binnen.
    druiven, mandarijnen, hmmm, als het maar fris is.

meiden, hebben jullie ook dat hoe dichter de echo datum komt, hoe onzekerder je wordt. Ik ben nu superonzeker. Door die onzekerheid heb ik vanochtend nog een test gedaan en die was lichter dan op mn vierde week(wel zo een goedkope dipstick). Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.:( Ik heb in november een spontane miskraam gehad. En ben zo bang dat het zakje leeg is.
    Ik heb wel veel symptomen en die worden er niet minder op, pijnlijke borsten, misselijk, geen eetlust, vermoeidheid, last van mn darmen,

echodatum is 25 febr

11. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook zo ontzettend moe! 3dagen gewerkt, gisteravond een film gekeken en werd vanochtend om 11 uur wakker gemaakt door vriendlief... Klokje rond geslapen.

Hoe is het met jullie buikjes? Ik ben niet superslank, zie zelf wel verschil maar dacht niet dat mijn omgeving het al zou zien.

Blijkt gewoon dat het mijn collega deze week al was opgevallen.
    Is dat niet een beetje snel? (Is wel de eerste zwangerschap)

12. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Symptomen, die vieren hier hoogtij geloof ik.
    Totaal anders dan in mijn eerste zwangerschap.
    Ik mag volgende week woensdag al voor een echo wegens bepaalde gevoelens die ik heb, zo kan het eventueel wat echter worden voor mij.

13. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier totaal geen eetlust ook. Nergens zin in.
    Mijn buik zie ik nog geen verschil, is ook nog te vroeg. Ik val aardig hard af, terwijl ik wel probeer te eten en weinig doe. Komt dat van de hcg?

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Heb je een foto van je ovutest?

Ik vind op je bovenste foto namelijk niet dat ze allemaal positief zijn?!

15. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Tot vorig week viel ik ook alsmaar af...in 4 weken tijd 4 kilo!
    Wat tips gekregen ivm duizeligheid (bloeddruk van 90/60), daardoor minder misselijk. Eten gaat weer een beetje en nu kom ik weer flink aan...
    Maar volgens mij is dat vooral vocht van al dat zout wat ik binnen moet krijgen :(

16. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Vorige zwangerschap kon ik een hele tijd niets eten wat zuur was. Dat stonk voor mij al te erg en de smaak was nog erger.
    Nu had ik zin in een augurkje, blech die vieze smaak is weer helemaal terug.
    Dus geen zuur, mayo etc.
    Ben altijd dol op piccalilly maar dat wordt het hem dus niet meer voorlopig.

17. singa

singa Niet meer actief

Ik vind alles nu eigenlijk wel vies ruiken. Gisteren aten we hachee maar ik was blij dat ik dat al een dag van te voren had klaargemaakt anders had ik het niet gegeten.
    Wat helemaal erg stinkt zijn de luiers van mijn dochter 's ochtends. Ze waren al vies maar nu kan ik er echt niet tegen. hoog tijd dat ze zindelijk wordt maar niks lijkt te werken bij haar.

18. Lieveke1

Lieveke1 Lid

21 feb 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Allemaal lekker aan het genieten?
    Ik moet nog gaan geloven dat het nu zover is... Denk dat ik het pas echt besef als ik de eerste afspraak bij de vk heb of de eerste echo.

Ik ben 28 jaar en uitgerekend op 27-10!
    Voel me goed, gelukkig nog weinig kwaaltjes. Al was ik gisteren wel heel erg moe.

Liefs

19. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant

Ahhh dat van die luiers herken ik!! Man man man wat meurt dat voort.... mijn zoontje wil soms op het potje maar lang niet altijd en momenteel weer helemaal niet dus wij zitten ook nog wel ff in de luiers

@Mira
    Ik heb ook een lage bloeddruk en moet ook redelijk wat zout tot me nemen en heb de laatste dagen het gevoel dat ik ook wel vocht vasthoud.... toch maar eens opnemen met de VK de 13e als ik er dan toch ben....

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook lage bloeddruk , altijd al maar nu let ik er ook meer op en is het nog erger
    weet niet of het komt of ik er mee bezig ben of echt door de zwangerschap. als ik bij de supermarkt wat langer in de rij sta bij de kassa word ik al niet goed en pak ik snel een zout dropje uit mijn jaszak anders ga ik zo van mn stokje

Deel Deze Pagina