Zebra wat bijzonder dat het lichter lijkt te worden. Test je op een ander moment? Ochtend/ avond? Zijn het dezelfde soort testen? Is de ene bijv. Ultra gevoelig en de andere normaal of zo? Je hebt geen bloedverlies enz toch?
Zebra.. zijn het wel testen van hetzelfde merk?? Heb wel eens gehoord dat testen op een gegeven moment niet meer betrouwbaar zijn omdat het hcg dan te hoog is. Probeer je niet te gek te maken he?!
Ja zelfde merk. Ook inde ochtend snap het ook niet. Probeer maar hoop te houden , geen bloedverlies maar ook geen symptomen. Het voelt gewoon niet goed
Ik zou stoppen met testen denk ik. Je hebt vrijdag een echo toch? Ik denk dat ik dat even af zo wachten. Je zou ook maandag naar de huisarts kunnen gaan om bloed te prikken mogelijk dat je dan ook meer weet. Dit is k#t die onzekerheid ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen en alles goed mag gaan.
Ja zaterdag de echo bloedprikken vind ik zonde van t geld eigenlijk moet dan toch 2x om te weten of hcg eventueel daalt afwachten maar!
Welkom lautje en esrefa en gefeliciteerd! Zebra, ik heb gehoord dat de actiontesten alles behalve betrouwbaar zijn. En ook ik adviseer, je kunt beter stoppen met testen. Eens positief blijft positief, ik heb bij beide zwanverschappen geen knaller gehad. Je maakt jezelf alleen maar onzeker.
Oh zebra, Ik zou niet tot zaterdag in onzekerheid blijven zitten. Ik zou je verloskundige opbellen en haar vertellen dat je vindt dat het niet goed voelt en de testen lichter worden. Hier aan het duimen voor je! X
Hoi ik kan me her ook gezellig aanmelden !! 6 oktober uitgerekend dus nu bijna 8 weken zwanger en heb aanstaande dinsdag m'n eerste echo !! En allemaal gefeliciteerd !!
Haiiii meiden, wij zijn met de kerst gestopt met de pil en 24 januari de dag dat we in ondertrouw gingen hadden wij een positieve test in ons handen.... wij hebben allebei al een kindje uit een eerdere relatie, mijn zoontje bijna 5 jaar is zwaar autistisch en geestelijk gehandicapt maar het liefste jongetje van de wereld en mijn vriend is echt als een papa voor hem... wij hebben 10 maart eindelijk onze eerste echo en volgens de moeder voor moeder mevrouw zijn we uitgerekend op 3 okt.....
Hallo dames, Mag ik ook mee kletsen? Ik ben roosviceetje 26 jaar mama van mika. Bij mika hebben we er 10 maanden over gedaan en nu geloof het nog steeds niet maar gewoon in ronde 1 raak.
Zebra, ik zou me niet zo druk maken hoor, probeer er vertrouwen in te hebben. En inderdaad, stop met testen! Als je je zorgen blijft maken, bel dan je VK even. Hier inmiddels ook misselijk, de gedachte aan eten doet me al laten kokhalzen. Begon gistermiddag, blegh. Komende vrijdag echo, yay! Erg spannend, hoop dat alles goed zit!
In één ronde, waauw!!! Vanmorgen stiekem nog een testje gedaan. En het is nog steeds waar. Superdonker streepje. Ik kan het nog steeds niet bevatten na zo veel jaar!!
Alle nieuwe dames welkom. Hier vallen de klachten wel weer mee. Ik heb alleen veel buikpijn en nog steeds bloedverlies. Gelukkig liet de echo donderdag ook zien dat er nog wat bloed zat. We gaan er nu maar vanuit dat dat het bloedverlies is geweest. Ik ben wel blij dat we over 2 weken weer een echo hebben. Mocht het dan niet goed zijn dan weet ik het in ieder geval eerder dan de vorige keer.