Hee ladies.. 5 maart mijn eerste echo! Pf.. duurt nog steeds zo lang he! Verder nog steeds moe, moe, moe hoor.. maar ik herken het zorgen maken of er wel wat zit ook.. soms lastig jezelf voor te houden dat je ECHT wel zwanger bent..als je nog niets gezien hebt..
ene dag geloof ik het wel en de andere dag niet, geloof dat ik wel 30 testen heb gedaan, dacht steeds neeeee dat kan gewoon niet
Bedankt dames!! Gelukkig geen bruinverlies meer nu..was ook echt maar weinig achteraf gezien maar zo geschrokken. Krampen heb ik nog wel..pff..wat een dag!
@ baby27 ik heb die schrik ook van de week gehad. Maar gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Dinsdag weer een echo dat is dan de 3e echo sinds ik zwanger ben! Een echte luxe!
Baby27 duimen dat het goed gaat. Ik heb het bij mijn dochter vanaf week 4 minstens 1 keer per week gehad tot week 24. Duim voor je dat het goed gaat. ik denk zelf dat ik rond 20 okt hoor te staan maar heb geen idee hoor ik donderdag hoop ik!!
mijn gevoel gaat alle kanten op, ene kant denk ik geen bloedverlies dus zal goed zitten. ander moment voelt het helemaal niet goed omdat ik nergens last van heb, en de kwaaltjes die ik had ook verdwenen zijn maar vk zegt afwachten, kan 2 kanten op het is te vroeg voor een echo dat geeft op dit termijn nog geen zekerheid. dus wachten maar
Sterkte voor iedereen die in onzekerheid zit. Hoop dat alles goed gaat. Voor de nieuwkomers: welkom en gefeliciteerd!
He wat toevallig, jij ook op 13 maart! Hoe laat moet je? Ook al aan 't aftellen? Zebra meid, dikke knuffel!
Leuk nog meer nieuwkomers gezellig en gefeliciteerd! Zebra, kan je wel begrijpen maar ik moet zeggen ik heb ook veel minder en andere klachten dan mijn vorige zwangerschap. Nu heb ik geen klachten. Ik ga me er niet druk om maken en daardoor niet meer testen, want dat zorgt er alleen maar voor dat ik juist nog meer ga twijfelen en nog onzekerder wordt. Vorige zwangerschap lag ik in het ziekenhuis wegens uitdroging en nu mag ik in mijn handjes knijpen want maar 1 maal hoeven rennen en maar 3 dagen echt misselijk geweest. Wel nog nooit zo belabberd en uitgeput geraakt vanwege een flinke verkoudheid/griep. Degenen die in onzekerheid zitten sterkte! Wij zijn op, vandaag voor het eerst echt op pad geweest sinds ik me weer beter voel en meteen een verjaardag en daar blijven eten. Dat was gewoon teveel pfff.
Hallo dames!! Is het okee als ik mee klep?? Ik ben 23 oktober uitgerekend. Ik ben 28 en het is de 1e keer dat ik zwanger ben. Dus alles is nieuw voor mij. Maar het lijkt me fijn om met lotgenoten te praten en hier en daar wat advies in te winnen.. 23/10: Poison Ivy - 28 - 1e kindje - ziekenhuis - BV/FV
Yupgup wil je voor mij de gegevens aanpassen. Vanaf de mobiel gaat dat zo moeilijk. leeftijd 34, ziekenhuis, twijfelt aan borst/flesvoeding alvast bedankt! X
barbara 2 de kindje 1 jongen van bijna drie jaar en ziekenhuis bevalling borstvoeding en 25 feb intake en echo
Barbara 2 de kindje eerste kindje jongen bijna drie jaar ziekenhuis bevalling borstvoeding en 25 feb intake en echo
Wat een lieve berichtjes allemaal! Wel erg fijn zo'n forum...kun je toch ff je verhaal kwijt. Welkom aan alle nieuwe dames en natuurlijk gefeliciteerd!
Nou dat was weer eens een slapeloos nachtje..... overdag ben ik doodmoe en dan slapen kan ik in de nacht niet, ben ieder uur wakker... de misselijkheid is hier nu wel al 2 ochtenden weggebleven gelukkig