Hoi Myrte! Welkom, en gefeliciteerd! Mijn banner komt van lilypie, maar ook via zp zijn banners te krijgen. Als je rechts bovenin je scherm kijkt zie je het balkje 'banners'. Daar kun je meer info vinden en er zelf een maken.
Ik heb even gebruik gemaakt van de mediamarkt btw actie en alvast babyfoon besteld. En net iq test gedaan..geloof dat de baby nu al heel wat hersencellen van mee heeft gestolen whahaha. welteruste dames! X
@Popke Ik heb ook meegedaan met de iq test, lachen! Bij mij was de score wel goed. Viel me ook mee dat ik me best kon concentreren! Mag een wonder genoemd worden, want mijn hersenen staan in stand "zwanger-baby-zwanger-baby-zwanger-baby" hihi! Nu ga ik ook lekker slapen! Trusten!
Welkom Myrte. Ik zat te genieten van Jan Kooijman vanavond. Iq test, die zal ook wel lager uitvallen haha. Ik heb nu echt post its nodig, ik vergeet van alles. En nog emotioneler, ik was al een wrak sinds ik moeder ben. Om alles wat dl voor het eerst doet moet ik al huilen, nu is het bij alles echt niet normaal. Ik ga ook mijn bed opzoeken, me opladen voor werkdag en dan heerlijk 3 dagen vrij! Mag ook wel voor mijn verjaardag.
ohja myrte, als je op een banner van een van ons klikt ga je automatisch naar de site waar hij vandaan komt. De banner kun je via he profielinstellingen bij je handtekening plaatsen, dan komt het onder elk bericht te staan.
MvM is geweest en ik heb ook zo'n heerlijke wikkeldeken gekregen. Oja en over vanalles vergeten gesproken.. ik ging net op mijn pantoffels naar de peuterspeelzaal, hahahaha. Gelukkig merkte ik het voor ik onze straat uit was. Dat belooft wat, LOL.
Hahah ook hier gaat het lekker.. Moest werken vandaag. Deed vanalles door elkaar en maakte niets af.. Zelfs tot 5 tellen lukte aan het eind niet meer! (6 kopjes thee voor 5 mensen) .. Gelukkig weet 1collega ervan (ze is huisarts).. dus zij moest heel hard lachen en zei "dat is lief, je zorgt wel goed voor me he!?". Daar zat ze met haar 2 kopjes thee En ik ben zooo moe! Ligt elke avond uitgeteld op bed. Dames, alvast fijn weekend.. Ik ga zondag verhuizen dus zal even weinig online zijn.
Hier wat ongesteldheidskrampjes... Ik word er onrustig van! Terwijl ik weet dat ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook had! Grrr...
Haha, heerlijk die vergeetachtigheid... Ik ben op mijn werk mijn sleutels, tas en sjaal vergeten... Ga ik straks maar eerst ophalen? Mamavk, ook hier last van. Vorige keer heb ik het niet zo gehad, maar ik wijt veel aan mijn litteken. Ik ben hier altijd last van blijven houden, hij is ook nog steeds verdoofd.
@mamavk..hier ook regelmatig menstruatieachtige krampjes..vind het ook doodeng..maar schijnt vrij normaal te zijn.
Vandaag heerlijk toegezongen door man en dochter, ben jarig! En nu moet ik op mijn tong bijten tegenover de visite..!
GEFELICITEERD!!! Hier van het weekend ook moeilijk... zaterdag etentje met zon 70 vrijwilligers, allemaal vrienden... Zondag verhuizen, met hulp van een aantal van dezelfde vrienden. Vriendlief geeft nu al aan dat ie niet weet of ie zijn mond wel kan houden.. Nou, hij doet maar een beetje zijn best
Dankjewel! Mira, zo herkenbaar hihi. En vooral uit eten gaan... Ik was cupcakjes aan het maken, maar de spatel aflikken mag natuurlijk niet.... Nu zit ik te wachten tot ze klaar zijn hihi.
Mopke, gefeliciteerd met je verjaardag!! Dat gebeuren van op je tong moeten bijten herken ik: vanmorgen vroeg een gesprekje met een collega, en op een of andere manier kwam het gesprek op zwanger zijn/raken en kinderen krijgen. Ze weet dat ik graag kinderen wil, maar wist niet dat we aan het proberen waren, laat staan dat het al raak ik! Moest me zo inhouden! Voelde me er ook een beetje 'naar' over, alsof ik haar voor de gek aan het houden was ofzo. Herkennen jullie dat? Die menstruatie-achtige krampjes ken ik. Bij mij zijn ze alleen gelukkig veel minder heftig dan bij een menstruatie. Had altijd erg veel last van menstruatiepijn, kon echt dagen niets. Dat is op mijn 17e ook de reden geweest om met de pil te beginnen... Hebben jullie veel last van misselijkheid? Ik heb er gek genoeg vooral 's avonds een beetje last van. 's Morgens nog niet echt. Maar als ik 's avonds op bed ga liggen, speelt mijn maag wel echt op... bahbah. Maar mag niet klagen, voorlopig nog niet boven de pot gehangen! x