dat ze dan niet eerder een echo geven, ik zou 10 maart moeten maar ik heb een giga kramp dus kon meteen de volgende dag komen voor een echo
Ja weet het ook niet. Ze maakt zich er niet zo zorgen over omdat het donkerrood en bruin bloed is geweest en nooit veel. Alleen met afvegen of hooguit paar drupjes in het verbandje. Ze geeft zelf aan dat het onschuldig lijkt. Dat merendeel van de zwangerschappen doorzetten ondanks bloedverlies. Maar dat ze me geen garantie kan geven. Ze maken hier geen echo eerder san 10 weken. Tenzij er aanleiding voor is. En dit vind ze blijkbaar geen aanleiding genoeg
Meiske28 , hier ook een vk die echt niet eerder een echo wilde maken, steeds lichter wordende testen en geen symptomen waren geen reden volgens haar, omdat ik geen kramp of bloedverlies heb. toch zit het me totaal niet lekker en lees ik vanalles over m.a wat me helemaal in de stress laat zitten.
Ik gaf inderdaad direct FV. Mijn zoon zoog veel te hard aan die fles. Knoeide enorm, dronk maar kleine beetjes en ik maar elke keer nieuwe voeding klaarmaken. Heeft nog 3 dagen in het ziekenhuis op de huilpoli gelegen omdat hij zo weinig dronk en veel huilde. Ik was 100% overtuigd dat ik gewoon BV had moeten geven, dat was voor hem zo veel beter geweest.
Snap ik Ramona... Ik heb 14 maart pas mn intake. Ben dan 8 weken. Zal mn echo dan wel een week of 2 later hebben. Kan niet wachten!! Het is mn 1e kindje, kan niet wachten om t te zien...
Joepie hier ook een kloppend hartje!!!!❤️❤️❤️❤️ Ben zo blij. Ben vandaag zes weken en drie dagen. Zon halve cm heeft ze gemeten en n sterk kloppend hartje. Zo blij! @baby gefeliciteerd ook met de goede echo! Alle meiden die morgen echo hebben veel succes! Liefs Lola
Gefeliciteerd allemaal!!! Nu krijg ik ook steeds meer zin in volgende week, wanneer wij ook voor de echo mogen. Ik zie er erg naar uit dat mijn man het dan ook kan zien en dat het voor hem ook wat reƫler wordt allemaal. Ik hoop dat alles goed zit tenminste en dat we blij naar huis kunnen. Ik heb er wel een goed gevoel bij. Ik ben nu al twee weken verder op weg dan bij mijn miskraam, heb geen kramp of bloedverlies en wel kwaaltjes. Toch is het wel spannend vind ik. Een positieve echo is toch ook een beetje bewijs dat het echt zo is.
Ik snap je onzekerheid wel hoor. Ik heb ook bloedverlies gehad zoals jij zei niet donkerrood en geen krampen en het was ook onschuldig. Als je eerder een Mk heb gehad dan zijn ze wel wat makkelijker met extra echo's. Het positieve nu wel is dat als je met 10 wkn een echo krijgt ook echt al wat ziet armpjes en beentjes! Ik hoop dat die 2 weken snel zullen gaan voor je en je helemaal happy kan zijn met een mooie echo en kloppend hartje
Iedereen met een goede echo: Gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu Vanavond MvM langs geweest en een dikke knaltest! Wat een opluchting zeg...nu nog 2 weekjes wachten tot de echo
Wat heerlijk baby27, die zekerheid van het hartje zien! En voor jou ook ramona! Fijne berichten allemaal hier
Fijn al die lieve berichtjes en reacties..en fijn dat er tot nu toe alleen positieve echo's zijn! Leef mee met de dames die nog ff moeten wachten...stom genoeg kan ik zelf ook niet wachten op de volgende echo..nog 3,5 week!