Zo, gisteren naar de vk geweest voor intake. Op zich niet veel nieuws gehoord. Bloed prikken is niet gebeurd, alleen bloeddruk heeft ze gemeten en die was (zoals ze zelf zei) prachtig. Wij hebben ervoor gekozen om wél een combinatietest te doen. Als er wat mis is met mijn kindje dan wil ik dat weten, al ben ik me ervan bewust dat het om een kansberekening gaat. Maar mijn god wat heb ik een formulieren meegekregen zeg (voor combitest). Daar moet ik even goed voor gaan zitten. Verder krijg ik dus maar 1 echo, de termijnecho (ja, de 20 wekenecho enzo nog wel, maar niet 2 of 3 zoals ik hier lees in de eerste weken van de zwangerschap). Wss wordt dat pas april omdat we nog op vakantie gaan deze maand. Diepe zucht.... nog even flink geduld verzamelen dus.
Yupgup, wat een ontzettende leuke ideeën! Zebra, succes vanmiddag en veel plezier. Emma, goede keuze voor jezelf toch. Iedere vk heeft een andere manier van werken. Als er geen indicatie is, is alleen de termijnecho en 20 wekenecho wat nodig is in een zwangerschap en dan ook vergoedt wordt.
dankjewel! lief van jullie! ben zoo zenuwachtig, wat als er niks te zien is! voel me prima, totaal niet zwanger de meeste zouden blij zijn maar ik heb liever kwaaltjes. spannend spannend!
Pff heb niet alles terug kunnen lezen, haha. @Yupgup, superleuke actie, haha. Nu zal het kwartje wel eerder vallen, haha. En Zebra?? Mooie echo? Ik mag aanstaande vrijdag.. Pff, wachten duurt lang!
Hartje klopt! Was 127 BPM volgens hem wel wat traag maar kon aan het termijn liggen omdat ik nog geen 7 weken ben. Toch blij! zo mooi om weer te zien!