Hoi Dames! Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger maar totaal geen klachten. Ja af en toe een beetje moe..maar that's it. Waardoor ik me dus soms ook weer een beetje zorgen maak. Al had ik bij mijn vorige zwangerschap ook weinig last, alleen 1 a 2 weken gespannen borsten maar zelfs dat heb ik nu niet...
@emyaj jaa ik zie een streepje! Binnenkort een knaltest @ renske ik ben nu 5 wkn en 2 dgn en ik voel vrij weinig. Beetje gespannen borsten en af en toe licht misselijk. Wil graag meer voelen ben nog zo onzeker. Maar ik denk dat het nog te vroeg is..
Wie weet...ik heb de vorige keer ook (gelukkig) de rest van mijn zwangerschap weinig last gehad, maar ik moet zeggen dat ik de dag nadat we gemeenschap hadden al pijnlijke borsten had, dus ik weet niet wanneer het vroeg is..Je word er inderdaad enorm onzeker van, ook al had ik het de vorige keer ook ongeveer zo! Toch wil je graag die bevestiging he.. Maar komt goed hoor!
Jaa positief blijven en misschien verlangen we straks wel naar deze tijd als we ineens erggg misselijk gaan worden. Ik verheug me heel erg op de 1ste echo!!!!!
Ik heb hetzelfde..dan voel ik iets dan voel ik niets..en bij beide maak ik me zorgen..ojee als t maar niet weer fout gaat..dat zit er eenmaal in als je eerder een miskraam hebt gehad denk ik. Voor mij gaat de tijd ook veeeel te langzaam! Maar wel nog maar 7 dagen tot echo..spannend!
Ja erg is dat he...dat wachten in die onzekerheid! Ik mag ook pas de 25e terecht, ben dan bijna 9 weken zwanger! Duurt voor mijn gevoel ook nog een ééuwigheid.... Maar komt goed, uiteindelijk komt ook onze tijd, hihi!!
Hier ook geen klachten! Alleen moe en wat gespannen borsten! Nog 16 dagen tot de eerste echo bij de vk... Zit erover te denken om de zaterdag ervoor naar een echobureau te gaan waar ik vorige keer ook wat pretecho's heb laten maken! Mocht het hartje dan kloppen wil ik die afspraak bij de vk misschien mijn zoontje meenemen...
Ik heb ook gevoelige borsten en heb het vreselijk koud en ben moe. Gelukkig nog niet echt misselijk, dat ben ik bij nr 2 heel erg geweest, dus ik hoop maar dat dat weg blijft ook... Ik mag over 2 weken voor de 1e echo. Vond het al lang duren, maar als ik het zo lees, mag ik niet mopperen.
De dagen kruipen echt voorbij he hi hi tot de eerste echo is zo spannend Ik heb nog helemaal geen klachten, vandaag wel een duidelijke lijn in vergelijking met zaterdag dus ben nu wel overtuigd dat ik zwanger ben
Wow dat is pas een knaller! Ik had vandaag eindelijk een afspraak kunnen maken, komt een collega binnen.... Was mijn agenda gelukkig kwijt dus had een smoesje om naar buiten richting auto te gaan, maar volgens mij geloven sommigen mij niet haha! Ik heb ook nog ergens testen, kijke tot wanneer ze goed zijn... Ik mag de 27e voor een echo. Duurt nog even, tijd gaat erg langzaam... Klachten nemen hier ook af, je twijfelt dan wel hoor!
Emjay, steeds duidelijker! Ik heb nog nooit zo'n duidelijke streep gehad, daarom 1e zwangerschap veel getest van ongeloof.
Dag dames, Ik kom gezellig meekletsen als dat mag! Vandaag zomaar ineens dat ow zo gewenste tweede streepje te zien! Na 2 negatieve testen vorige week. Zo spannend dit! Onze laatste zwangerschap eindigde helaas met 9 weken. Dus erg spannend of we nu de 10 weken halen, en langer natuurlijk Maar ik vind vooral deze eerste weken zo eng! Op zich voel ik me goed, af en toe een vlaag misselijkheid. Enige te klagen is dat ik het continu zooooooo koud heb! Koud Koud Koud! Ik moet douchen voor slapen gaan anders krijg ik het gewoon niet warm. Ow en m'n borsten. sjonge die zijn zwaar zeg! Maar hoort erbij!! Ik denk dat ik morgen de vk al ga bellen. Juist om me te helpen met de onzekerheid. Ze hebben ons zo goed en fijn gesteund de laatste zwangerschap! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!
We moeten eerst evrn paar weekjes verder zijn, dan kunnen we optimaal genieten... Had vanmorgen ongelooflijk kramp in mn buik. Ik had echt zoiets van nu gaat het dus mis. Na kwartiertje was het over... zo angstig. Mn dochter zegt steeds mama heeft baby in buik en ik wil grote zus worden. We hebben haar niks vertelt. Ze krijgen meer mee dan je denkt haha. Wanneer vertellen jullie het aan de broers en zussen? ?