07/10 : Mus - 31 - 2e kindje - Ziekenhuis - FV - ♥ Intake 20 maart 2e echo 27 maart 13/10 Mus - deze mag verwijderd worden!
Ik slaap nog op t ritme van mn dochter van 11 maanden. Wordt dus om 3 en 5 uur wakker (terwijl mn kleintje lekker door slaapt haha) en beide keren moek me toch plassen.... Maar ben gewoon te moe om mn bed uit te komen dus slaap fijn onrustig verder haha. wat leuk al die kloppende hartjes. Wij mogen dinsdag, ben poepie zenuwachtig. weet iemand waar ik zwangerschaps korte broeken nu kan vinden? ga over een maand naar de zon, maar mn zomerbroekjes gaan echt niet meer dicht....
Leuk die kloppende hartjes! Dan wordt het allemaal ineens heel echt! Wij moeten nog ff geduld hebben. 17 maart intake vk en 28 maart termijnecho! Wil het mn familie daarna ook pas vertellen omdat ik het dan pas ook echt zelf geloof! Zwangerschaps korte broekjes, misschien h&m?
Vervelend dat veel van jullie slecht slapen nu.... Ik merk er niet veel van. Ben wel een uur eerder wakker dan normaal. Fijn weekend meiden!
Misslinnie, ik werkte voor mijn zoon geboren werd 32 uur. Wilde ook 24 gaan werken, maar de baas weigerde. Uiteindelijk zijn we op 28 uur uitgekomen, waarbij ik een halve dag thuis werk. Ik werk gewoon met mijn zoon thuis. Als dat straks met twee kids echt niet meer gaat, neem ik die halve dag ouderschapsverlof. Mijn baas weigerde toen onder het mom van: je kunt jouw functie niet uitvoeren in minder dan 28 uur per week. Vreemd genoeg waren er genoeg mama's die het ook in 24 uur deden...die regel is toen ter plekke ingevoerd.
Door het mooie weer extra vroeg opgestaan. Beddegoed hangt al te luchten. Nu eerst huishoudelijke taken en dan heerlijk genieten met gezinnetje en met de hond erop uit. Geniet van het mooie weer!
Mn beste vriendin is gister met ambu afgevoerd rond 18:30 naar nieuwegein ziekenhuis. Ze voelde zich niet goed worden. Scan gehad en niets bijzonders toch voor de zekerheid nog een scan en wat blijkt. Lichte hersenbloeding. Inmiddels drie hersenbloedingen eroverheen gehad dus afgevoerd met spoed naar umc waar ze 5 uur aant opereren zijn geweest. Nog zware hersenbloeding en vernauwing in ader in der hoofd. Tijdens operatie een hartstilstand gehad. Nu Is afwachten of ze wakker word en hoe ze hier uit gaat komen. Overlevingskans van 25 % Ze hebben net haar dochtertje van net 5 geworden vorige week verteld dat mama niet thuis is en waarschijnlijk niet meer terugkomt. Ben der zo kapot van. Haar leven was al zo rumoerig en altijd bleef ze positief en vechten. Nooit ziek en in paar uur tijd is ze weg. Heb kaarsje branden op mijn tafel en ik hoop dat het mag helpen. Ben de hele nacht wakker geweest en contact met ziekenhuis gehad. Kan alleen maar huilen. SOrry voor dit hele verhaal.
Satire brn bij mij op het werk ook bang voor zo een reactie. Dingen ter plekke verzinnen. Mijn leidinggevende zal het wel accepteren, maar die van haar..... Ik moet me er nu nog niet te druk om maken, we zien het wel als ik het ze over een week of 6 vertel. Ramona wat een heftig verhaal. Sterkte, duim voor jullie voor een goede afloop.
Hier precies hetzelfde, maar ik ben de hele dag alleen. Vriend moest vandaag werken. Ga vanmiddag ook even een heel eind lopen met de hond!
Wat vreselijk Ramona. Heel veel sterkte, ik hoop toch dat ze er goed uit komt. Maar het klinkt behoorlijk heftig...
Wat een verhaal, ramona, verschrikkelijk heftig! Krijg gelijk tranen in mijn ogen,vooral toen ik dat stukje las van haar dochter... heel veel sterkte meid!