Ze is weer met spoed naar ok voor een operatie en een drain in der hoofd. Zit te veel vocht en bloed. Pff ben zo bang
Ramona heel veel sterkte. Hier nog steeds aan het wachten tot maandag. Spanning begint op te lopen duimen duimen duimen.
Zo even op tuk, niks voor mij, zal wel zwanger zijn . Zag op FB dat iemand die ik ken haar zwangerschap bekend maakte, ze is nu 9 weken. Ontzettend leuk voor haar, maar ik zou het zo vroeg nog niet op FB durven zetten, jullie wel?
Nee, zou het zelf niet zo vroeg op fb zetten. Echt pas na 3 mnd, hoe moeilijk het nu al vind om nix te zeggen haha.
Ik zou dat ook nog niet doen. Maar ik ben sowieso niet zo delerig op fb. Ik zet er niet zo vaak iets op.
ik wou het ook nog niet op facebook zetten, jammer genoeg heeft mijn moeder dit aan een goede vriendin van haar verteld en vond mijn zusje het nodig om daar een bericht over naar mijn moeder te schrijven, die per ongeluk op de tijdlijn geplaatst is waardoor iedereen het kon lezen. Dus heb ik besloten om het zelf ook maar bekend te maken om verdere ruzies, verwijten, roddels e.d. te voorkomen. Ga me er verder ook niet druk om maken hoor, je kan het niet meer terug draaien.
Ramona, veel sterkte heel heftig zeg! Tja, de vorige keer heb ik het ook sneller erop gezet. Dit omdat ik gefeliciteerd werd voordat ik er erg in had, dus halve vriendenkring had het al door. Fijn, in een dorp wonen... Nu wil ik echt wachten tot de termijnecho. Wat ben ik moe zeg, wel een heerlijke dag gehad. Dl heeft goed geslapen tijdens het wandelen en is nu lekker in de zandbak aan het spelen. Vanavond heerlijk relaxen.
Ik wil het ook niet te snel op Facebook zetten vorige keer tot 17 weken gewacht ook omdat je tot dat moment niets zag. Ik wil nu proberen tot de 12 weken te wachten
Ik heb donderdag eerste echo (termijnecho). Als we daar een mooi gegroeid beebje zien met een hartslag, dan gaat het nieuws de wijde wereld in. In ben dan ruim 10 weken
Als wij woensdag een goede echo hebben gaat het ook op facebook. Dan weet meteen iedereen het. Vind t wel handig haha heb ook geen honderden vrienden die ook vage kennissen etc zijn dus alleen echt bekende weten het dan