uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel

Dan is dat hier ook zo denk ik. Heb zelf prikkelbaar darmsyndroom en merk dat ze nu behoorlijk geprikkeld zijn nu er wat in de weg komt te liggen ;)

2. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net een echo gehad en een mooi ❤️. De meting gaf aan 7,4 weken.
    Ben zo blij

3. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Wat fijn Lautje! Gefeli! Geniet lekker van het goede nieuws.

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wat een goede berichten hier!!!!! Super!

Wat betreft het horen van een hartje, ik hoop dat ze het met de volgende echo kan laten horen haha

Had ik al verteld dat we niet voor de nekplooi gaan? Goed over nagedacht en vinden het risico te laag. Wel jammer haha een echo minder.. Maargoed, ga nog wel pretecho's laten maken.

5. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    He meiden,
    Wij ook een weekendje weg geweest en veel bij gelezen. Ben erg geschrokken van het verhaal van Ramona... Ik hoop dat er verbetering in de situatie zit! Ik denk aan je Ramona en de kaarsjes branden hier voor jullie! Ook voor alle meiden die aankomende dagen weer echo's hebben. Blijft toch iedere keer weer spannend. Lautje, vlindertje en kunikos gefeliciteerd met de mooie echo's. Ik heb vandaag de eerste controle bij de gynaecoloog gehad en weer een echo. Gelukkig gied gegroeid en het begin van de hersentjes gezien! Echt al een mensje nu zeg! Vandaag toch weer vooruit gezet naar 17 oktober. Klopt ook beter met mijn eigen berekening eerlijk gezegd dus wel een geruststelling. OW en hier nog een Brabander....ken zowel t sprookjesbos als dierenrijk. Wij wonen tegen de Belgische grens. Kan iemand t lijstje aanvullen bij mij?
    Veel liefs Lola

6. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    7 april nekplooimeting
    26 mei twintig weken echo [/COLOR][/COLOR]

7. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Wat leuk dat er steeds meer een echo hebben gehad! Weer een beetje verder.. Over 2 weken de termijnecho. Ben heel benieuwd naar de kleine frups :)
    Gelukkig al wel een mooi hartje mogen zien, dat maakt het wachten wat draaglijker, haha.

Hier ook een opgezette buik, zelfs als ik hem inhoud :(
    En ook veel last van mijn darmen..

8. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Kunikos en lautje gefeliciteerd met de mooie echo's en kloppende hartjes!

En buikje is hier ook al aanwezig, bij de vorige met 20 weken nog geen buik haha.
    Ik denk vooral mijn darmen, vooral na de maaltijd.

9. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de goede echo's!

Buik is hier al even aanwezig. Wijt dat ook aan mijn darmen.

10. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Hier ook een buikje maar dat zijn echt de darmen. Toch geniet ik er wel heel erg van omdat ik dan echt het idee heb dat ik zwanger ben:)
    Buikje is nu wel minder opgezet, denk dat mijn darmen hun nieuwe plekje hebben gevonden.

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Goedemorgen!
    Vannacht drie keer eruit geweest om te plassen, gewoon pijn aan mijn buik ervan zo nodig hahaha had helemaal geen zin, bed was te warm.
    Vraag me ook af hoe het kan, ik drink al na 8 uur niets meer. En ga nog wel naar de wc

12. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik las ergens dat je, gek genoeg, veel water moet drinken en er dan minder last van hebt. Maar ik moet er 's nachts ook nog steeds uit en de urine blijft ook maar donker.

13. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook een paar keer eruit snachts om te plassen, erg vervelend als je net zo lekker ligt:p

Morgen om 8:45 uur eerste echo! Ben echt aan het aftellen nu, gelukkig hoeven we niet de hele dag te wachten.

14. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ook zo vaak plassen de hele dag en dus ook snachts.
    Ik drink veel water maar mijn urine blijft ook donker. Volgens mij heeft dat te maken omdat je lichaam extra hard werkt om afvalstoffen naar buiten te werken!

Inmiddels al 12 kg kwijt die kleine vreet energie denk ik!

15. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Hier overdag ook meer plassen dan normaal. 's nachts gelukkig niet. Maar 's ochtends vroeg wakker en dan weer plassen.

Ik heb nu al meer trek dan normaal dus eet ook al meer. Had niet verwacht dat dat nu al zo zou zijn.

KimV85: Spannend meid! Leuk hoor. Fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten!

16. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Hier ook standaard 3 keer het 's nachts naar het toilet. Ben blij dat het niet vaker is :)
    mijn broeken passen gelukkig nog :) ik ben misschien maar 500 gram aangekomen:)

Sarah is 12 kg niet teveel? Ik weet niet.

17. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mienma

Het is inderdaad redelijk veel in negen weken tijd ik ben wel echt bewust gezonder gaan eten, ben ook wel wat te zwaar. Ik heb het meteen met de vk overlegd. Ik krijg de goede voedingsstoffen binnen en dat is belangrijk! Voor mij opzich alleen maar goed dat dit nu met gewichtsverlies gepaard gaat hoeft het er na de zwangerschap niet af 😉

En daarbij zal het over 4 à 5 weken wel gaan veranderen ik ben nu 9+2 dagen zwanger!

18. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Gelukkig dat je wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt:) scheelt idd wel naderhand met afvallen hihi :)

19. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Goedemorgen meiden

sorry dat ik niets meer postte maar mijn hoofd stond er dus echt even niet na
    eerst alle nwe welkom en van harte gefeliciteerd en ook voor alle mooie echo´s GEFELICITEERD en geniet er lekker van

hier is het een rare tijd geweest afgelopen dagen, zondagochtend is er alles aangedaan om mijn vriendin wakker te maken.... dit lukte dus niet dus artsen hadden zoiets van nou.....
    om 14 uur is ze zelf wakker geworden:D:D:D:D er is nog niet bekend wat er beschadigd is, volgens de artsen moet er wel rekening gehouden worden met ernstige hersenbeschadiging. wel kan ze dus niet praten en heeft ze tot gistermorgen aan de beademing gelegen. maar ook ademt ze inmiddels zelf... ze moet veel slapen en rusten om te kunnen herstellen...
    gistermiddag ging het wel weer bijna mis, ivm veel vocht in haar longen, waren ze bang voor een longontsteking en die kan ze dus niet aan op dit moment.... maar ook dat is weer onder controle...
    haar man zei me wel dat ik een andere getuige voor 17 april moet zoeken voor mn trouwdag want dan is ze niet hersteld... maar dat vermoeden had ik zelf ook wel
    word een lange weg maar hopelijk komt ze er goed uit

gister een echo gehad en toen ik de kleine wurm zag en het hartje tikte was ik me nog blij ;) ben wel een dagje vooruit gezet dus de uitrekendatum is 2 oktober

20. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Wauw Ramona ik hoop dat het toch nog helemaal goed gaat komen met je vriendin. Wel jammer dat ze niet op je bruiloft getuige kan zijn maar ze leeft nog en dat is natuurlijk veel belangrijker.
    Veel sterkte!!

Ik heb vandaag veel last van mijn darmen....dan weer tijd obstipatie en dan lijkt het wel of mijn lichaam er gewoon alles in 1 keer uitgooit dus dunne ontlasting met veel krampen....

Een nicht van mijn man heeft geraden dat ik zwanger ben... zij heeft blijkbaar intuitieve gevoelens (ook bij al haar vriendinnen en haar zus gehad) dat ik zwanger ben en ook wat het wordt.... zij heeft dit nog niet eerder fout gehad dus ben benieuwd.... het is hetzelfde gevoel dat ik heel sterk heb nl een meisje! Nu afwachten ;)

Deel Deze Pagina