Proficiat aan alle meiden met mooie echo's. Ramona, gelukkig gaat het intussen de goede kant op met je vriendin, hopelijk gaat dat zo door. Ook super van je echo. Hier mochten we gisteren ook terug op controle. Wat eigenlijk de 1ste echo zou worden is intussen al de derde. Met ons beebje gaat alles nog heel goed, ben 2 dagen teruggesteld. Hartslag was nu 162, 10 dagen geleden nog 107, dus die is heel mooi omhoog. Op de echo was wel te zien dat moederkoek deels had losgelaten en daardoor nu onder de vruchtzak een hoeveelheid bloed zit. Ik moet het dus rustig aan blijven doen (wat er zo'n beetje op neerkomt dat ik niets mag doen) en utrogestan blijven gebruiken. Maar de gyn zegt wel dat er goede kans is dat alles goed komt, maar het blijft wel spannend. Veel succes aan de meiden die deze week nog een echo hebben!
Tikske dat is eng allemaal . Rust rust rust pakken je kunt niet anders. Hopen dat het er elke keer als je terug gaat beter uit gaan zien. Ramona wat een spanning ik hoop zo voor jullie dat ze snel opknapt en ze er zo goed mogelijk uit komt. Hier passen mijn broeken nog net aan maar in de avond zit het al niet heel erg lekker meer. Bij mijn vorige zwangerschap was is 17 weken toen ze strakker begonnen te zitten en pas met 23 weken zag je iets. Hoort bij een 2e zeggen ze. Mijn plas blijft ook donkerder al drink ik nog zoveel hoort erbij. Ik moet er 1 tot 2 keer per nacht uit. Nu even in het huis aan de slag en dan nog dingen voor mijn werk doen op de computer😒
@Ramona Jeetje wat een verhaal! En wat jammer dat je nu op zoek moet naar een andere getuige. Helaas is het niet anders. Wel mooi dat ze uit zichzelf wakker werd. Nu is het afwachten allemaal dus. Sterkte hoor. @Tikske Wat eng en spannend allemaal. Hoop dat alles goed komt. Wel fijn dat je gyn er vertrouwen in heeft.
Gefeliciteerd met de goeie echo's!! Fijn dat je vriendin een klein beetje lijkt op te knappen Ramona! Hier gisteren de tweede echo gehad en wederom een kloppend hartje gezien. Verder goed gegroeid alleen kon ze het nog niet goed opmeten dus over twee weken derde echo en intake. Mijn bloeddruk is aan de lage kant en dat kan mijn duizeligheid en misselijkheid veroorzaken. Nu aan de zoute drop en veel drinken, ik merk al verbetering. Ik heb ook erge last van mijn darmen, je zag ze ontzettend werken op de echo gisteren en dat komt waarschijnlijk omdat ik spastische darmen heb.
@Ramona: Fijn dat ze toch zelf wakker is geworden. Sterkte de komende tijd! @Tikske: Spannend hoor! We duimen dat alles goed blijft gaan! @Friend77: Fijn dat alles weer goed was. Hopen dat de lage bloeddruk wat hoger wordt. Ik heb vandaag het boek: "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gekocht voor mijn vriend. Haha. Denk dat hij deze handleiding wel kan gebruiken de komende tijd . Ook hebben we besloten om zondag het grote nieuws aan ouders en schoonouders te vertellen. Ben deze week 8 weken. Vind het zooooo spannend! Ben er zenuwachtig van! Verwacht hele leuke reacties hoor, maar daarom kan ik haast niet wachten met vertellen! Jullie allemaal leuke reacties gehad?
Vanochtend de echo gehad. ik heb PCO, bij mijn vorige dochter wisten we niet hoelang ik precies zwanger was, dus had ik toen een echo met 8 weken. Deze keer dachten we het aardig te weten. Maar zit pas om 8 weken en 4 dagen.... Wel een kloppend hartje gezien en gehoord! over 2 weekjes mogen we ons wonder nog een keer bewonderen. Waarschijnlijk ben ik 16 oktober uitgerekend.
zo is me eindelijk gelukt dit is mijn echo van gisteren voor de mensen die t leuk vinden om het te bekijken
Wat spannend allemaal!! Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Hier morgen de termijnecho, vind t toch wel heel spannend! Ons zoontje gaat mee... Ben benieuwd hoe hij gaat reageren!
@ramona, wat een spannende tijd zo voor jou, maar ook voor jouw vriendin en haar familie. Wat goed dat ze zelf bij kwam, hopelijk is dat een goed teken. @tikske, wel een redelijk fijn idee toch dat je toch wel goede kans maakt dat het goed gaat? Ook voor jou hele spannende weken. @vlindertje,wauw, wat heerlijk om naar te kijken. @hier, blij dat ik een goed gevulde week heb deze week, hoe eerder het volgende week is en dan maandag intake en vrijdag echo... Zo benieuwd! Ik wil ook!
Vandaag termijnecho gehad! Mooi kloppend hartje! Ik kon al beentjes en armpjes zien. Een klein mensje! Het blijft mooi en bijzonder. Heb weer een traantje weg moeten pinken. De berekening klopt, ben vandaag 10 weken en 3 dagen. En nu 10 wkn wachten op de 20 wkn echo. Ik ga rond de 15e 16e week een extra geslachtsbepaling echo te doen 💟💟💟
Ramona, wat fijn dat je vriendin is bijgekomen. Nu nog een herstellende weg tegemoet. Tikske, wat naar zeg om mee te maken maar als je gyn er vertrouwen in heeft moet dat wel goed komen. Ooo, namen... Ik kan niet zo goed onthouden. Maar degene met de lage bloeddruk, wat een straf dropjes eten. Sarsin, fijn dat alles goed is. De andere dames met goede echo's ook heel fijn voor julloe dat alles in orde is! Als mijn buik alleen mijn darmen zijn dan heb ik wel veel darmen zeg. Het gaat dus echt sneller.
Ik zie een echo foto! Super. Fijn alle goede berichten en kloppende hartjes! Mopke, zie dat jij mee doet aan mvm, zijn er meer mensen? Ik heb zelf me nu al drie keer aangemeld en alle keren liep het uit in een miskraam. Kon ik het weer afmelden. Eerste keer 9 weken mee kunnen doen en de tweede keer twee weken en de derde keer een week. Had nog wel zitten denken maar we gaan het niet doen. Wij moeten ook de kratten weg brengen en nieuwe halen en ben nu zo misselijk, moet er eigenlijk niet aan denken. .
Ik doe ook mee met MvM en dat gaat prima, elke dag een fles vol Nu zenuwachtig voor donderdag, heb dan de eerste echo.
Ik doe mee aan mvm, niet iedere dag een fles vol. Komt door mijn werk en mijn darm aandoening. Maar ieder beetje helpt. Begrijp je beweegreden helemaal hoor Floor.
Hebben jullie serieus een fles per dag vol? Ik echt bij lange na niet... Had eerst ook 2 kratten maar ik heb er 1 minder laten komen.. Maar ook die 4 flessen komen lang niet vol.
Hoi! Mag ik meekletsen? Ik Ben een drukke meelezer al weken dus kan net zo Goed meekletsen! Ik Ben 9w en 1 dag zwanger. Vandaag echo gehad en hartje gehoord. Zo verschrikkelijk gaaf!! Ik kom uit de MMM en wachtte totdat ik kon beginnen met hormooninjecties (clomid geen effect) maaaaarr ik had ineens het gevoel zwanger te zijn en ja hoor mijn gevoel klopte!! Was best bijzonder aangezien ik van mezelf 1x per jaar menstrueer Tot nu toe niet misselijk wel erg honger en heeeeeel erg moe..... Ik doe ook mee aan mvm omdat ik zelf pregnyl heb gespoten en ik graag mijn steentje wil bijdragen!