Even een ander vraagje... Stijn wordt in juni 3 en heeft altijd gemiddeld tot 07.30-08.00 in de ochtend geslapen. Hij doet nog steeds een middagdutje (max 1.5 uur maar bij schoonouders meestal langer ) Nu is hij al een week ongeveer tussen 06.00-06.30 wakker.... Zou het dan toch tijd zijn om zijn slaapje in de middag eraf te halen of is dit weer een fase???
Net echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien Termijn klopte ook precies met 7weken en 2 dagen! Zo happy!!
Klinkt logisch. Het zoontje van een vriendin wordt ook 3, hij wilde s avonds niet meer op tijd gaan slapen. Toen middag dutje eraf gehaald en da werkt heel goed. 3 is een leeftijd waarin een kind eventueel zonder middag slaapje kan. Maar elk kind is anders. De een heeft meer slaap nodig dan de ander. Ik zou het proberen als ik jou was, werkt het niet, dan toch af een toe een middag dut laten doen. Of je bouwt het langzaam af, de ene dag wel de andere dag niet. Mijn advies is, kijk naar je kind, wat heeft hij wel/niet nodig
ik doe ook mee aan mvm, we brengen (helaas) zelf de flessen weg, hier worden ze niet gehaald. Ik heb ong 6 a 7 flessen vol. Heb met een uurtje een echo, spannend!!
Kim gefeliciteerd! Boeffie ik zou zeker stoppen met het middagslaapje... Met 3 jaar kan dat ook wel makkelijk. Hier om 18:15 de termijnecho... Leukleuk!!! Onze zoon gaat mee en die heeft er ook al veel zin in!
Hier alles goed! joehoeee 8wk+5dagen dus word 17 oktober wel over 2 weken nog een termijnecho dus kan nog veranderen 31 maart termijnecho 07 april combinatietest 10 april controle vk
gefeliciteerd met de mooie echootjes en de kloppende hartjes zojuist intake gesprek gehad.... alles ging goed
Heb een maatbeker van de MvM informatrice gekregen, en dat gaat prima. Vandaag komen ze nieuwe kratten brengen, en heb inmiddels 8 flessen vol. Ben zo zenuwachtig voor morgen......pfff moet echt afleiding gaan zoeken vandaag.
Ik zou het 1, 2, misschien 3 dagen per week gaan proberen. Gaat hij ook naar peuterspeelzaal/opvang? Anders daar(na) wel laten slapen en de andere dagen niet, ivm prikkels? 3 is wel een lastige leeftijd. Zie het ook bij mijn neefje. Wij zitten zelf ook met een vroeg-wakker probleem, ineens een uur eerder dan normaal. Maar vermoed dat dat aan de zomer/zon ligt. Zou jouw zoontje daar ook last van kunnen hebben?
Net beetje licht roze slijm met afvegen gehad, zal wel van de inwendige echo komen denk ik zo...verder niks meer gelukkig en geen helder rood bloed ofzo...
waarom iedereen al bij 7 weken een echo?? hier pas ruim met 10 weken ingepland.. maken jullie je zorgen dat je zo vroeg een echo krijgt of wat? ik weet van mijn eerste dat je bij 10 weken een echt babietje ziet das toch veel mooier dan de weken ervoor op echo? wie kan t me uitleggen? hihihi
nou, hier doen ze dat standaard eigenlijk bij de vk. Gewoon om te kijken of het goed zit en het hartje klopt.
Hier doen ze het ook niet eerder dan 10 weken hoor. Alleen als er een aanleiding voor is. Alleen je zorgen maken is hier geen reden genoeg om hem eerder te krijgen(dan had ik al 10x een echo gehad). Ik krijg hem morgen, dan ben ik 10+2 naar eigen berekening
Hier zo vroeg vanwege mijn vmk. Ik belde naar de vk waar ik toen ook geweest ben ten tijde van mijn vmk en ze gaf zelf aan dat ze de eerste echo wat vroeger wilde doen. Erg fijn want ben enorm onzeker.... Nu wachten tot morgenochtend!