Dankje. Ik wacht rustig af tot de 28e (dan pas!). Dan heb ik de eerste echo . Idd succes alle dames vandaag!
Mamvk wat een mooie foto!! succes vandaag voor iedereen met n afspraak! Ik ga vandaag shoppen want alle shirtjes in mijn kast kruipen zo omhoog! nu al! lijkt echt nergens op en bij bijv een wat wijdere blouse lijk ik ineens heel dik ipv zwanger. tijd voor wat nieuws
In mijn vrije tijd heb ik n webshopje te runnen echt puur hobby Goedkope dameskleding. . Ff n tip de blouses zijn er ruim en losvallend. . Ik draag ze nu zelf ook graag! Misschien leuk eens te kijken! Www.facebook.com/manon.kleding.7 Bij 200 likes verloot ik zelfs een topje! ! Zoo genoeg gekletst op naar t werk nu fijne dag allemaal
Je bent niet de einige. ik ben alleen wat moe en voor de rest heb ik nergens last van. maar volgens de echo zit er echt wel een beeb in mijn buik
Zijn er hier dames die al wat zijn aangekomen? Ik vind het vreemd dat ik maar 1 kg ben aangekomen terwijl ik bij de vorig nu al 5 kg was aangekomen. niet dat je me hoort klagen, ik vind het wel fijn dat ik mijn normale kleren nog aan kan hihi.
Hey dames ik heb net een super mooie echo gehad! Bij mij mag er ook een hartje achter!!!! Zo blij!!! Ben geschat op 7w6d, dus zo mijn banner aanpassen. Volgende afspraak 3 april!
Hier vandaag ook eerste echo gehad. Ondanks het bloed verlies een prachtig wezentje te zien, die al druk aan het bewegen was en dus ook een kloppend hartje. Ik ben nu 10 weken en 3 dagen! een dag eerder gezet naar 6 oktober
[QUOTE/] enma;16727943]Zijn er hier dames die al wat zijn aangekomen? Ik vind het vreemd dat ik maar 1 kg ben aangekomen terwijl ik bij de vorig nu al 5 kg was aangekomen. niet dat je me hoort klagen, ik vind het wel fijn dat ik mijn normale kleren nog aan kan hihi.[/QUOTE] Ik ben iets afgevallen, ik werk al drie weken niet en lig veel in bed. Door de misselijkheid eet ik niet veel alleen wat nodig is om de honger te stillen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik in totaal 24 kg aangekomen. Maar ik was toen niet zo ziek als nu.
Oh men! Al die berichtjes over goede echo's. Zou er bijna jaloers door worden. Nee hoor, heel fijn voor jullie allemaal. Maar ik word intussen ook nieuwsgierig en mag pas 25 maart