Gefeliciteerd met de goede echo's dames! Het ziet er allemaal goed uit Mijn volgende afspraak is: 9-04 termijnecho
Hier een kloppend hartje! Zo blij en dankbaar! 2 april intake en termijnecho. Evira heel veel succes meid!
Ook hier een mooie echo. Echt een zwaaiend mensje al <3 een dagje verzet, uitgerekende datum 3-10 19-3 nekplooimeting met uitslag, 27-3 afspraak verloskundige, 15 mei GUO. Ik had nog een vochtblaas in de eierstok waar de eisprong is geweest. Echoscopiste ging er van uit dat deze vanzelf kleiner wordt, maar ze houden hem wel in de gaten. Als hij groot wordt, kan de eierstok gaan draaien en dat is erg pijnlijk. Kan voor beebje gelukkig geen kwaad.
Hier bij vorige zwangerschap ook een stuk slijmprop verloren in het begin. Als je je Orgen maakt, moet je het ff na laten kijken bij de vk, maar er wordt waarschijnlijk gewoon nieuwe aangemaakt! Liefs ZoGraag
Bij de vorige en ook deze zwangerschap alleen vermoeidheid en sommige dagen pijnlijke botsten maar verder ook niks! Ik begrijp je ongerustheid, dat had ik de vorige keer ook. Als je kwaaltjes hebt, dan wil je ze niet en als je ze niet hebt, dan wil je ze wel
Ik heb gister mijn manager verteld dat ik zwanger ben. Het is gewoon bijna niet meer te verbergen voor mij...ik werk op een sportschool en geef ook les en in al mijn kleding zie je gewoon dat buikje zitten...hij reageerde gelukkig heel positief. de 24ste heb ik mijn termijnecho en als die goed is vertel ik het aan iedereen die het nog niet weet. Vind het niet prettig om het zo voor je te houden. Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's Hier nog steeds last van vreselijk moe zijn en zere boobs
Uitgerekende datum 12 oktober. Echo was goed! Allies kunnen zien, armpjes, beentjes, hersenhelften. Zo gaaf!
Hey meiden, ff niet meegeschreven was namelijk niet zo lekker beetje griep ofzo Gisteren een mooi kloppend hartje gezien gelukkig. Ik was alleen ipv 7 weken nu 6 weken en 3-4 dagen... Volgens de verloskundige niet zorgwekkend... wat denken jullie? Nog steeds nergens last van gelukkig alleen onwijs moe! Nog niks aangekomen ook volgens mij dus dat scheelt hihi.
Ik lees hier heel vaak dat vrouwen worden terug gezet, daar is niks raars aan en het is zeker niet iets om je druk over te maken. Overigens hoor je pas met je termijnecho wanneer je echt bent uitgerekend. Het is allemaal zo klein nog nu, lastig meten.
Is normaal Vandaag pas mijn uitgerekende datum te horen gekregen. Ik ben twee dagen teruggezet. Hoor je pas bij 10 weken, want dan kunnen ze het pas goed meten.
Gefeliciteerd meiden met jullie mooie echo's en hartjes! Nu kan ik helemáál niet meer wachten! Hier toch nog echt 15 dagen wachten op de eerste echo!!!
Thanks, ook de andere meiden. Maakte me er nog niet heel druk over, totdat ik dacht eens kijken waarvoor dat is en dan lees je alleen van die gekke verhalen en ja eerste keer zwangerschap en nogal een leek . Was ook geen bloed bij oid, dus dat scheelt. Wat een mooie echo's en een hoop hartjes komen er voorbij, zo leuk! Hier nog 8 dagen wachten, dan mag ik ook!
Pfoe, wij aankomende dinsdag pas.... gelukkig is het morgen al weekend en vliegt het weekend zo voorbij, dan alleen die akelige maandag nog wachten Wbt dagen vooruit/achteruit worden gezet: bij zoon werden we 4 (!) dagen vooruit gezet. Ik wist dat dat niet kon ivm temperaturen, ovulatietessten en eisprong voelen. Ik testte op 8/9 dpo al positief dus was een vroege innesteling. Deze keer ook, dus verwacht dat we nu ook vooruit worden gezet. Ik vind het zo raar maar de vk houdt echt de apparatuur aan ipv mijn bevindingen Vandaag een portie bandenpijn, auw! Maar merk ook een groei van mijn baarmoeder, er zit nu echt wat daar laag in mijn buik, als ik op mijn rug lig is de holling boven mijn schaambot weg. Ben zo benieuwd as dinsdag. Hopelijk zit er een zwaaiend kindje.... heb nogal veel verhalen over lege vruchtzakjes gehoord, maar me best wat zorgen icm de weinige klachten die ik heb.
Goed nieuws al die goede echo's. Hier vanochtend de collega's maar verteld. Ze hadden al wat gemerkt en na de mk van vorig jaar is het ook fijn dat ze nu zo meeleven. Mijn manager weet het nog niet maar die zie ik ook niet zo veel. Moet het binnenkort wel gaan vertellen want er komt een groot probleem op kantoor als ik er niet ben.