uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nog meer kloppende hartjes!! Gefeliciteerd meiden!!

2. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

vandaag nog echo's? Zoja, veel succes en plezier!

Hier opeens heel onzeker...
    Moet dus nog 2 weken wachten op onze eerste echo, maar trek het niet goed.
    Ben deze week 8 weken op weg en vroeg me af of het raar is om te bellen om eerder een echo te krijgen. Wat denken jullie?

3. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    @ new miracle: ik was ook veel minder ver bij de8 weken echo. Wrs een late eisprong.. Al heb ik dan wel met 3 weken al pos getest. Dus dat vind ik wel heeel vroeg. Over 2 weken krijg ik een termijnecho.. Ben benieuwd.

4. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Yes! Echo week verplaatst. ipv 28 maart, nu 20 maart :-D

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    toch fijn! succes met wachten! :)

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Kijk, dat scheelt toch weer :)

7. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd voor alle goede echo's!

Loenaa, scheelt weer een weekje wachten. Dan heb ik de termijnecho kan ik weer naar ons frummeltje kijken.

8. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Jaa ben echt opgelucht dat ik de 20e al mag :D
    Toch goed om er ff achteraan gebeld te hebben.
    Denk dat ik me daarna pas echt zwanger ga voelen!

Fijn weekend allemaal;)

9. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je gebeld hebt Loena. Scheelt toch een weekje hihi

10. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Hebben jullie ook zo'n last van vermoeidheid? Ik Ben Elke ochtend zoooo moe (lichamelijk) en lig nu ook weer gestrekt in bed. Ik heb ook last van wat misselijkheid maar die vermoeidheid is zo sterk dat ik aan het eind van de dag prikkelbaar Ben omdat ik zo moe Ben (vandaag mijn stagiaires op hun kop gegeven terwijl het maar een klein puntje was) gelukkig is vriendlief een weekje weg dus kan ik ongegeneerd in
    Bed liggen 's avonds!

11. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Haha heel herkenbaar. Ik heb helemaal geen symptomen behalve dat ik vréselijk moe ben. Echt niet normaal! Sochtend ben ik moe, daarna kan ik wel het één en ander doen maar smiddags stort ik gewoon in! Vroeg mn bed in maar ook veel vroeger wakker!

12. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    In de ochtend gaat het nog wel maar 's middags en 's avonds ook echt heel moe! Vanmiddag toen zoonlief lag te slapen zelf ook maar een dutje gedaan...maar zou nu ook al goed kunnen slapen:p

13. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Heb een leuke app gedownload: zwanger en zo. Handige tips, houdt de zwangerschap van week tot week bij en veel info :)

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Oh die app heb ik ook! En de app'Zwanger' en 'Progress' en 'Mijn Verloskundige'.... :) verslaafd aan apps? Ach... je kunt er nooit genoeg hebben toch....:)

15. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hier zo ellenig:( denk je beter te worden van de griep. Krijg je alles in delen nu keelpijn en hoesten en stront verkouden pff .. Hopelijk snel beter

16. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Hier ook echt ellendig. Was al continue moe en misselijk komt er ook nog griep bij! Manlief ook dus nu samen het weekend ziek in bed.... Alleen ons meisje dartelt hier nog vrolijk rond alsof er niets aan de hand is. Hoop dat ze niet ook nog ziek gaat worden. Pfff moest even klagen hoor, heb al gezegd dat ik zo nooit meer zwanger wil worden.. Och wat hoop ik toch dat t na de veertien weken beter word die misselijkheid en vremoeidheid. Ik lig echt standaard om half tien in bed en probeer vaak smiddags ook te gaan rusten zo moe voel ik me de hele dag door. En vraag me ook af hoe jullie dat doen met koken en boodschappen? Ik kan gewoon geen enkele geur uitstaan! Sta kokhalzend te koken, en comtinue het gevoel dat ik over ga geven maar dat durf ik dus niet. Ik heb echt een fobie daarvoor dus dat helpt ook niet echt. Zo ben blij dat ik het even van me af heb geschreven... Sorry voor al deze negativiteit maar moest t even kwijt!! Fijn weekend voor iedereen en ik ben in ieder geval wel heel blij dat iedereen zon goede echo heeft! Liefs lola

17. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Wat vervelend dat je je zo klote voelt!
    Het is een schrale troost maar je weet waarvoor je het doet ;).
    Je hebt duidelijk veel symptomen zeg! Hier totaal geen last van nare geurtjes enzo...dus koken wil nog prima. Bij jou dus niet? Das lastig!
    Iig veel beterschap en hopelijk wordt het straks allemaal wat minder en kan je volop genieten!
    Ondanks alles toch n fijn weekend!

18. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Ik voel me vandaag ook slecht! Vannacht pas on half 3 in bed. Was op verjaardag geweest. Nu wil ik graag douchen en het huis aan kant maken, maar heb geen energie en voel me niet lekker. Dus ik ga even lekker op de bank liggen en kijk over een uurtje wel weer!

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaha ik vind het wel grappig dit, er komen allemaal de zelfde kwalen voor haha
    Ook hier natuurlijk heel erg moe, smorgens niet vooruit te branden en eenmaal opgang gaat het wel, tot na de pauze om 1 uur en dan bam, daaag geen ene moer meer waard haha Gewoon lekker aan toe geven en af en toe slapen. Ik heb gezien wat mijn lijf met 14weken moest maken en dat was echt een mensje, in zo'n korte tijd een compleet mens, ik vind het niet meer gek dat ik zo moe wordt.

Ik wordt gek van alle luchten die ik ruik... vooral kleding gewassen in ariel. Ik moet er echt van kokhalzen....Arme collega die zo ruikt, maar ik kan gewoon niet in haar buurt komen. Hoop wel dat het minder gaat worden... Van sommige luchten krijg ik echt pijn aan mijn neus van.

Als app heb ik womenlog pregnancy, erg fijn, meteen een soort van agenda.

Nog twee nachten slapen en dan de 2de echo, hoop zo dat het goed zit.. Bij mijn eerste zwangerschap kregen we met 13/14 weken te horen tijdens de echo dat ons kindje niet zou kunnen overleven. Leefde nog wel, maar buiten de baarmoeder zou hij het niet kunnen redden. Vreselijk was dat. Zie ook heel erg tegen die termijn echo op..

20. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    Helppp
    Volop bruinverlies ineens
    Telkens bij afvegen na plassen
    Huilen staat me nader dan t lachen. .eigenlijk huil ik nu ook...
    Kan maandagavond pas terecht vr echo..
    Is dit foute boel??
    Geen enkel vreemd teken gehad en nu dit...
    Afwachten zegt de vk maar hoe kom ik deze dagen door???

Deel Deze Pagina