uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manonenmike het hoeft niets te betekenen bij mijn dochter ook bloedverlies gehad( veel) en ze ligt nu heerlijk in bed te slapen. Ik kon mijn vk altijd bellen en komen voor een echo als je blijft bloeden dan gewoon in tranen bellen helpt altijd.

Hier helaas ook veel spugen. De ah, ijskast, koken en wasmachine echt dingen/ plekken waar ik niet wil komen en of wil doen. Ik heb altijd van die pepermunt zuurtjes in mijn zak en daar leef ik op. Dampo onder je neus bij het koken helpt ook.
    Bij mijn dochter werd het beter met 16 weken maar bleef ik elke ochtend overgeven helaas. Een goede oplossing voor het koken heb ik ook gevonden als het niet gaat laat ik het mijn man doen. Dingen zoals nasi, gebakken vis enz is zo heftig kan ik niet eens eten.

Hier ook erg moe maar elke ochtend wel 1 uur voor de wekker al echt wakker.

2. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier gisteravond ook wat lichtroze bloedverlies, alleen bij afvegen maar had wat moeizame stoelgang dus iets te veel druk gezet denk ik...

Had na de inwendige echo ook hetzelfde dus het is allemaal erg gevoelig en goed doorbloed daarbeneden.

Verder geen kramp ofzo dus maak me niet zo'n zorgen :)

@manonenmike: Ik hoop voor je dat het snel ophoudt, en anders gewoon bellen naar je vk hoor!

3. loenaa

loenaa Actief lid

18 jan 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje Manonenmike. Dat is schrikken! Ik ben zelf echt nog een leek op dit gebied, maar wil je heel veel sterkte en succes wensen de komende dagen. Hopelijk kom je de dagen goed door en als je het echt niet trekt zou ik echt de vk bellen hoor... Zou ik sowieso doen geloof ik... Het zou fijn zijn als ze je konden helpen en je gerust kunnen stellen.
    Ik ga voor je duimen dat het goed komt!

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Dat is schrikken manon! Sterkte, hoop dat het bloeden snel stopt.

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Manonenmike, oud bloed kan meestal geen kwaad, hier ook al gehad en nu is de storm weer gaan liggen. Ga voor je duimen meid!

6. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook met 7 weken bruinverlies en lichroze bloedverlies gehad. Ik was zo geschrokken omdat ik al eerder miskraam heb gehad. Ik mocht voor een spoedecho komen in het ziekenhuis. Bruinverlies of roze slijm is normaal zolang het niet helderrood bloed is gepaard met buikkrampen.

Ik heb wel laatste tijd last van mijn onderrug en liezen zeurende krampen/pijn? Wie herkent dit?

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Manonenmike, hoe gaat het nu?

Sarsin, alles wordt losser in dat gebied en dat voel je. Je liezen zullen je banden zijn. Wordt het minder na rust/een nacht slaap? Denk aan een goede houding om BI te voorkomen/verminderen...

@hier: MOE! Ben bij zoon vooral misselijk geweest en een beetje moe, nu andersom. Weet nog niet wat ik liever heb... ben kapot.

8. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    Avond eten was drama kokhalzen boven mijn bord..
    Vanmiddag met afvegen nog bruin en vervolgens van 18u tot nu toe niks bijzonders. Ga ik net plassen veeg ik 3 4 5 keer na want ja wil t zeker weten.. en bij de laatste veeg weer minimaal die rotkleur bruin.. soort roestbruin veegje..
    Vk kan ik pas maandag terecht om 18.20 pff zaten vol ... dys duurt me nu erggg lang

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Vreselijk dat je zolang moet wachten.... Sterkte, hoop dat het gewoon weg blijft.

10. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Hi, jullie kennen mij niet, lees hier soms mee maar wilde hier even op reageren.

Natuurlijk niet leuk dat je moet wachten, maar bekijk het positief: als je direct na bloeding een echo zou hebben kan alles er nog prima uitzien, ook al is het 't begin van een miskraam.
    Als je na paar dagen gaat heb je veel meer kans dat het goede nieuws wat je krijgt (daar gaan we natuurlijk vanuit) ook goed nieuws blijft!

Heel veel sterkte!

En 20-30% van vrouwen heeft bloedingen tijdens zwangerschap, 50% gaat gewoon goed!

11. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ yugpug Inderdaad na rusten of liggen heb ik geen last meer. Meestal voel ik het aan t einde van de dag of door te lang zitten op werk.

12. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Manon hoe is t nu??

13. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    Vroeg gaan slapen en heel erg vast geslapen.eerste wc bezoek nog steeds bruin
    Ik zie echter geen dikke stolsels of stukjes. Weet echt niet wT ik moet. Ben kotsmisselijk nu..
    Nog 2 hele dagen doorkomen...

Vreemde is dat t sinds donderdag avond is maar dan steeds smorgens bij wakker worden en savonds nr wc gaan... tussendoor momenten dat er niks in t inlegkruisje zit en dus echt puur bij t afvegen.
    Zo onzeker...
    Geen kramp verder... duimen jullie voor ons mee...

14. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manon ik zou niet afwachten als het je niet lekker zit en gewoon weer bellen. Ze zijn er voor je en daar moet je gewoon gebruik van maken. Sterkte en ze hebben heus wel tijd alleen geen zin in het weekend.

15. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Ik herken jouw verhaal. Ik heb regelmatig bloedverlies gehad vanaf week 5. Dit wisselde van bruin tot vers rood. Vanaf de positieve zwangerschaps test had ik het zelfs 10 dagen achter elkaar. Maar het was nooit veel(geen menstruatie hoeveelheid). Ik had geen krampen e.d. Mijn verloskundige maakte zich er niet druk om omdat veel vrouwen dit hebben, zij zag ook geen reden om mij eerder voor echo te laten gaan. Je baarmoeder is zo goed doorbloed dat er makkelijk een vaatje kan gaan bloeden. Dit kan uitzich zelf gebeuren maar ook na kracht zetten als poepen, niezen, hoesten. Ik ben nu 11 weken en ik heb het nog steeds nadat ik ontlasting heb gehad en ik heb wat meer moeten persen.
    Donderdag echo gehad met een spartelende foetus met goede hartactie.

Het lijkt erop zoals je het omschrijft dat bij jou nu hetzelfde gebeurd.

Ik weet niet of jouw verloskundige je eerder voor echo laat gaan. Ik ben van mening dat het je ook niet veel gaat vertellen. Mocht er toch een miskraam optreden hou je dat niet tegen. Ook kan het zijn dat ju nu een goede foetus ziet, maar over paar weken toch niet goed zit. Wat ik er mee probeer duidelijk te maken, is dat een echo je in dit stadium van je zwangerschap geen garantie geeft.

Zolang je geen krampen hebt, zou ik me niet zo druk maken. Ik weet het, makkelijk gezegd. Ik weet hoe moeilijk het is, ik heb het ten slotte zelf ervaren.

16. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    Meiske28 thnx voor je woorden.. geeft me echt ff wat kracht

17. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Ondanks dat ik al 2 echo's heb gehad met een mooi kloppend hartje ben ik nu al zenuwachtig voor komende dinsdag. Ik krijg dan mijn termijnecho bij de VK. pfff... van mij mag het al wel zover zijn :)

18. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Mag ik mij hier ook melden?
    Ik heb 21 februari een positieve test gehad en heb komende woensdag de eerste echo. Ik ben dan als het goed is 8+6 en verwacht ons eerste kindje dus eind oktober!

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Welkom roderoosjes!

Hier morgen een echo om te kijken of het goed gegroeid is in de afgelopen twee weken. Zo spannend ben al de hele dag moe zit vol spanning. Bah. Been aanleuding tie dit keer maar het voelt niet goed. Blij als morgen achter de rug is

20. popke87

popke87 Lid

22 jan 2014
    80
    0
    0
    Hier nu sinds gisteren menstruatieachtige buikpijn af en toe..heel naar. Geen bloedverlies..maar maakt me wel bang..heb al 1x miskraam gehad..pfffff..wat is dit nou?

Deel Deze Pagina