Ik moet zeggen dat ik me gelukkig lang niet meer zo misselijk voel..vermoeid enigszins nog wel, maar het neemt allemaal iets af. Zet je wel aan het denken.. volgende week donderdag pas weer een echo. Deze donderdag de intake.. *zucht*
Voor nu met een echo van 7wkn 26 okt uitgerekend. Verloskundige zei dat dit met de 12wkn echo nog iets kon wijzigen. Ben benieuwd!!
Sterkte manonenmike! Ik kan merken dat de moeheid weer terug is. Vorige week stipt om 8 uur wakker, nu moet ik mijn bed nog uitkomen! Misselijkheid is ook met vlagen. Als ik maar bezig ben is er niks aan de hand. Zodra ik kom te zitten wordt ik misselijk! Ik moet nog even een afspraak maken met het ziekenhuis voor de termijnecho. 24 maart controle verloskundige
Ik heb trouwens 14 april weer een echo bij de gyn. Mooie echo's vlindertje! Super. Zal zo even kijken of ik de mijne kan neerzetten.
Als het goed is zien jullie nu mijn mini mensje hahaha Jammer dat ze deze foto heeft uitgeprint want er waren nog meer duidelijkere poses van de kleine worm
Ja he!! Zo bijzonder dit te voelen weer, zeker nadat het drie keer mis is gegaan. Aangezien de eerste keer mis ging bij de 13 weken tijdens de echo, zal het nog even (of misschien wel de hele zw) spannend blijven. Maar voor nu ben ik heel gelukkig hahaa
Jahaaaa hier ook een goede echo met kloppend hartje!!! Twee dagen vooruit gezet, maar verwacht dat we nog wel meer vooruit worden gezet tijdens de termijnecho. Ik zal zo de lijst gaan bijwerken. Is al heel lang niet gebeurd volgens mij....