Wie had dat gedacht! Ik start heel graag een clubje op met meiden die eerdaags (of pas geleden) een positieve test hebben (gehad)!!!! Ik heb de mijne vandaag gehad en volgens mijn eigen berekeningen ben ik 20 maart 2015 uitgerekend!!!!!! We zijn er helemaal ondersteboven van! Het besef begint te komen. Super blij! Het lijkt me super om een gezellig clubje meiden te vormen en lekker schaamteloos tegen elkaar aan te kletsen over al onze kwaaltjes!! Wie komt me vergezellen?
Ik ben van de partij !! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, inderdaad nog heel onwerkelijk he ? ik ben 19 maart 2015 uitgerekend, lopen dus mooi synchroom. Gefeliciteerd bij deze !! Hoe voel jij je ? Ik moe en hongerig haha
Hoi Kaatje!! Gezellig dat je van de partij bent! Van harte gefeliciteerd!!!!!! Onwerkelijk he? Ik blijf maar bij mezelf denken: IK BEN GEWOON ZWANGER! Heerlijk gevoel, maar ook erg spannend, want het is natuurlijk nog zo pril. Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar uitgerekend zijn! Al weet ik het niet helemaal zeker, zijn natuurlijk nog maar mijn eigen berekeningen!! Ik voel me vooral heel erg moe en af en toe licht misselijk. Ben benieuwd of er nog meer meiden zich toevoegen aan ons groepje!!
Hoi, gefeliciteerd!!! Ik hing nog steeds in het zwanger worden gedeelte rond, heb daar een jaar geschreven. Ik had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven, maar het is nu toch raak!!! Ik ben als het goed is 19 maart uitgerekend, dicht bij jullie! Ik dacht ineens, ohja ik mag nu ook in het zwanger gedeelte schrijven Ik voel eigenlijk maar heel weinig, alleen al ruim een week krampjes. Het maakt me wel onzeker, omdat ik bij mn eerste twee kindjes al heel gevoelige borsten had en veel meer kwaaltjes. Maar ik moet maar zo denken, ik heb al twee zwangerschappen gehad, dus mn lichaam reageert nu misschien minder sterk. En het is nog zo pril! Verder merk ik met hardlopen wel dat ik sneller moe ben en doe nu dus toch al een stapje terug, gewoon iets minder hard rennen. Leuk om elkaar op de hoogte te houden, t is toch spannend allemaal, vooral in het begin! Hoeveelste kindje is dit voor jullie?
Welkom bij de club derde en gefeliciteerd !! Het begint allemaal nu echt te landen hoor!! Gistermorgen en vanmorgen al echt huilbuien gehad, uit het niets...heel raar hoor, nu al medelijden met mijn man haha !! Gisteren zijn we bij mijn vriendin geweest die tevens mijn verloskundige is , heel leuke reactie gehad, top, weer waterlanders haha. Mijn ouders weten het inmiddels ook en van de week stellen we mijn schoonfamilie op de hoogte, zullen wel een gat in de lucht springen !! Wanneer gaan jullie het nieuws bekend maken ? Mijn man en ik verschillen nogal van mening hierover.. inmiddels datum van 1e echo en intake gepland 31 juli..lijkt nog ver weg..maar geduld is een schone zaak Ik voel ook die krampjes hoor, die horen erbij en hoef je je geen zorgen om te maken. Verder erg moe mn in de middag/avond en erg hongerig... gelukkig niet misselijk...
Aaah gezellig!!! Het wordt echt wat drukker hier! Top meiden! Allemaal van harte gefeliciteerd!!!!! Wat betreft de kwaaltjes: ik heb ook nog weinig last ergens van... ik ben wel enorm moe! Bij mijn 1e zwangerschap had ik vanaf het begin enorm pijnlijke borsten. Ik ben een buikslaper en dat kon echt vanaf het begin al niet meer, daar heb ik nu helemaal (nog?) geen last van. Voor ons wordt dit dus het 2e kindje!! Wat betreft vertellen: 2 hele goede vriendinnen (die zelf ook bezig zijn) weten het al. Mijn ouders weten het ook al. Morgen aan schoonouders vertellen en daar laten we het even bij. De rest van de vrienden, kennissen, familie en collega's stellen we pas bij een week of 12 op de hoogte. Bij ons 'mag' je pas rond je 6e of 7e week de VK bellen. En aangezien ik aankomende vrijdag 2 weken naar Italië op vakantie ga, bel ik zodra we weer thuis zijn. Dan zal mijn eerste afspraak tussen de 8 en 10 weken zijn. Eerst een intake en daarna een echo geloof ik!
Hoi meiden, mag ik met jullie meeschrijven hier?? Ik had afgelopen vrijdag een positieve test, we kunnen het nog niet geloven zoooo bizar??!!! en zoooooo blij haha. Zijn 18 maart uitgerekend. Heb wel veel last van mijn buik, soort ongi gevoel wat me dus tegelijkertijd erg bang maakt. Verder moe maar voor de rest helemaal niets. Hoe is dat bij jullie??
Welkom nieuwe aanstaande mama 's en van harte gefeliciteerd !!! Gisteravond erg last van krampen gehad, vond ik wel even een onzeker gevoel hoor...maar ja...zal er wel bij horen. Vanmorgen echt last van heupen/rug. Heerlijk dat je hier alles kan uiten en mag 'klagen' Het is voor ons trouwens ons eerste kindje !! Verder vertellen wij wat betreft de vrienden etc het ook pas na de 1e echo. Het liefst schreeuw ik het van de daken.... SAX, Alvast een hele fijne vakantie !!
Hallo Allemaal, Ik wel me alvast voorzichtig aanmelden hier Ik ben een hele vroege tester en teste gister al licht positief zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/525491-kv-indrooglijntjes-toch-niet-grr.html en vanochtend weer twee testen gedaan, de ene om 7 uur en de andere om 9.30 en weer positief, waarbij ik echt bij de laatste met zekerheid kan zeggen dat deze echt positief is. Krijg het alleen niet zo mooi op foto Heb in april sinds 9 jaar MMM de eerste positieve testen ever gehad, alleen helaas op 6 weken een miskraam. Nu hopen dat deze Beeb goed blijft plakken, ik ben nog wat voorzichtig maar toch Dikke vette YAY ! Naar mijn berekeningen ben ik uitgerekend op 27 maart. Wordt een drukke maand aangezien ik en mijn vriend ook in maart jarig zijn
Mag ik me hier ook melden ? Ik ben zo rond 17 maart uitgerekend, heb afgelopen zaterdag een echo gehad omdat ik niet precies wist hoe ver ik was (afgelopen menstruatie liep wat raar dus had 2 "datums" ) Nu staat de datum op 10 juni en ben dus vandaag 5 weken zwanger ! Op de echo was een vruchtzakje van 2 mm te zien ...
ik denk dat je 10 maart bedoelt bloempje of niet? Dank je kaatje!!! Moet eigenlijk alles nog doen qua inpakken haha, dus ben nog even erg druk! Ik zal vanaf vrijdag de komende 2 weken dus ook niet reageren, maar zodra ik terug ben, ben ik er weer bij hoor jongens!!!
Hoi bloempje, ben benieuwd of je met 10 wk nu weer een echo mag krijgen je termijnecho zeg maar of heb je die nu gehad? Ik heb hetzelfde probleem en krijg 8 aug mijn echo dan ben ik of 8 wk of 12. Maar als ik 8 wk ben denk ik niet dat ik rond de 10 wk nog een echo krijg terwijl er dan juist al meer te zien is...
Ik wil ook graag meepraten! Wel nog heel pril alles maar hoop op goede afloop.. Cicey heb net zulke lijntjes als jou maar al wel veel klachtjes, jij ook? Oh ja hier 6 jaar proberen en 3 jr mmm.
Welkom nieuwe dames !!! Afgelopen dagen rustig beleefd, alleen die vermoeidheid ben ik nu al zat en het begint net pas....iemand nog tips ??