Hoi allemaal, Hier een topic voor moeders zijn die zijn uitgerekend van hun 2e (of 3e 4e 5e enz) kind. Ik ben Nell, uitgerekend op 31 oktober van mijn 4e. De zwangerschap is een beetje een verassing voor ons, maar ik zie ondanks wat zorgen toch wel heel erg uit naar de komst van een vierde.
Hai Nell! Ik kom me ook melden hier Ik ben lycos, 29 jaar en in verwachting van ons tweedje kindje! Uitgerekende datum tot nu toe 27 oktober!
Opzich heb ik weinig klachten. Wat me ook wel weer wat onzeker maakt. Tja hormonen he.. Bij mijn dochter had ik ook weinig symptomen. Ik heb alleen last van gevoelige borsten en extreme vermoeidheid. Hoe voel jij je?
Ik voel mij de hele dag misselijk maar heb nog niet overgegeven. Ook ben ik echt enorm hormonaal schommelig, gisteravond huilde ik echt om niks. Verder eigenlijk nergens last van. Ohja mijn geheugen gaat in een rap tempo achteruit. Af en toe ook wel weer onzeker dat ik denk: zou het nou wel goed gaan? Ben jij goed in de lijst bijhouden trouwens? Ik ben daar echt een ramp in namelijk.
Ja vervelend hè die onzekerheid! Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? Mijn echo is pas 22 maart.. We moeten dus nog even geduld hebben, zo moeilijk! Ik zal de lijst straks op de pc maken. Op mn telefoon is dat niet te doen...
♡Mama's uitgerekend in oktober 2017♡ 2e (of meer) kindje 1 oktober 2 oktober 3oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Donutlover - ... jaar - 3e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Nell - ... jaar - 4e kindje Afsprakenlijst: ♡ 22 maart; Lycos - intake en 1e echo In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Welkom Donut. Jij bent al iets verder zie ik! Heb je al een echo gehad? Wat is jullie leeftijd dan zet ik het erbij (mogen jullie ook zelf doen overigens) en evt afspraken op het lijstje zetten! Leuk om bij te houden..
Jaa de tijd vliegt echt! Ik heb vorige week dinsdag een echo gehad, ik dacht dat ik toen 8+2 was maar werd 3 dagen vooruit gezet Nu heb ik de 21ste een termijn echo.
Hoi allemaal, Ik kom me ook melden! Ik ben zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend op 1 oktober, deze datum is ook bevestigd met een echo. Nu dus 10 wk en 1 dag zwanger! Oh ja, ik ben 32 jaar. 21 maart de 12 weken echo. Ik heb veel last van misselijkheid, bij mijn eerste bijna niet! Maar goed nu ook een stuk drukker met een mannetjes at rondloopt en daarnaast ook mijn werk natuurlijk. Hopelijk gaat het snel beter! Oh Nell hoop dat je je snel wat beter voelt. Was je met de vorige kindjes ook zo misselijk? En Lycos ik herken het enorm, 1 dag geen symptomen en ik maak me meteen ongerust . Liefs, Luna Ps. Ik zit nu op mijn tel, als ik later op de laptop zit zal ik de lijst updaten .
@Luna: ja de misselijkheid was er toen ook wel, het vervelende is alleen dat is dus niet moet overgeven maar telkens misselijk word als ik wat eet.Het positieve is dat ik wat aan het afvallen ben daardoor en met een iets minder hoog startgewicht aan de zwangerschap begin. Bij de derde dacht ik: dik word ik toch wel ik ga gewoon lekker eten en toen ben ik bijna 20 kilo aangekomen.Dat wil ik nu echt niet meer!
Ha Nell dat is dan wel fijn ja (met een minder hoog startgewicht beginnen). Hier weer op hetzelfde gewicht als voor mijn eerste zwangerschap. Ik was door de borstvoeding nog een paar kilo lichter dan mijn normale gewicht, maar na het stoppen met borstvoeding is dat er weer aangekomen. Vorige keer heb ik het goed kunnen beperken, hopelijk nu weer. Door de misselijkheid eet ik alleen niet altijd de meest verstandige dingen, gelukkig wel zin in veel fruit. Mijn zoontje is nu 17 maanden .
♡Mama's uitgerekend in oktober 2017♡ 2e (of meer) kindje 1 oktober Luna30 - 32 jaar - 2e kindje 2 oktober 3oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Donutlover - ... jaar - 3e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Nell - ... jaar - 4e kindje Afsprakenlijst: ♡ 7 maart; Luna30 - nipt ♡ 21 maart; Luna30 - 12 weken echo ♡ 22 maart; Lycos - intake en 1e echo In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Iemand nog makkelijk uit te voeren doch creatieve ideeën voor een zwangerschapsaankondiging voor de vierde?Google is my friend, maar dat is allemaal zo creatief dat kan ik echt niet uitvoeren geloof ik... Ik bedoel voor zowel familie en vrienden als online...
Of zoiets? (aan te passen naar jongen/meisje)? Die beker gaan we naar onze ouders sturen, mijn schoonmoeder is jarig in april dus dat is een mooi verjaardagskado na mijn eerste trimester