Hoi hoi, ik ben 3 oktober uitgerekend van mijn 2de kindje. Ik heb een zoon van 14 maanden. Morgen termijnecho. Ik voel me totaal niet zwanger wat me onzeker maakt. Bij mijn zoon heb ik 9 maanden boven de pot gehangen.
Hey Meiden, vandaag termijnecho gehad. Ben langer zwanger, 10.5 ipv 10.1. Alles tot zover goed. Nu uitrekend op 1 okt
So! Fijn zeg! Hier vandaag gebeld om de echo te vervroegen. Mag as donderdag voor een echo ipv volgende week woensdag! Mijn dochter is trouwens 1,5!
Welkom . Dat gaat dan snel ineens haha! Ik hoop dat het bij mij ook iets vooruit gezet word . Ik ga morgen naar de VK ivm ijzergebrek en dan weet ik een datum voor de eerste echo!
Oh fijn Lycos! Was er een speciale reden daarvoor? of meer ivm de onzekerheid omdat je weinig klachten hebt?
Ik droom al nachten dat het niet goed is. Dat er 'niets' is en dat maakt me heel bang. Inderdaad omdat ik weinig tot geen klachten heb.
He dat soort dromen zijn niet fijn! Ik hoop dat je door de echo gerustgesteld zult worden. Succes! Ik herken wel, dat ik door een eerdere miskraam, er niet meer zo makkelijk vanuit ga dat het wel goed is. Ik kan mij nu al bijna niet meer voorstellen dat we bij de eerste twee kids geen enkele echo gehad hebben en ik mij geen zorgen heb gemaakt.
Nee via Etsy, ken je dat? Ik zag ook deze op bol.com, dat zijn kraskaarten waaronder het nieuws staat! https://www.bol.com/nl/p/kraskaart-jullie-worden-opa-oma-funny-clouds-model-opa-oma-kleur-funny-clouds/9200000059212825/?country=BE
Hey wat leuk, ik ben ook op 1 oktober uitgerekend (bevestigd met de echo ook). . Ik zal straks de lijst aanpassen!
Succes vandaag Nell! Lycos fijn dat je eerder kan komen, hopen op geruststellend nieuws! Hier vandaag de uitslag gehad van de nipt test, alles goed ennn.. het is een meisje!! Bizar, omdat ik al een zoontje heb had ik nooit verwacht dat het een meisje zou zijn! Had ook alleen maar jongensnamen in mijn hoofd, meisjesnamen zijn zoveel moeilijker! Haha. Nu nog wachten op de 12-weken echo volgende week dinsdag om te kijken of *ze* goed groeit, hehe. <3
♡Mama's uitgerekend in oktober 2017♡ 2e (of meer) kindje 1 oktober Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ♡ Meisje! ♡ Laverna - 34 jaar - 2e kindje 2 oktober 3oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Donutlover - ... jaar - 3e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Nell - ... jaar - 4e kindje Afsprakenlijst: ♡ 14 maart; Nell - intake ♡ 16 maart; Lycos - intake en 1e echo ♡ 21 maart; Luna30 - 12 weken echo en afspraak vk ♡ 21 maart; Laverna - Nekplooimeting ♡ 29 maart; Laverna - Afspraak vk In totaal tot nu toe; 0 BOYS 1 GIRLS 0 verrassing
Wauw gefeliciteerd Luna! Wat leuk een meisje! Ik vind meisjes namen juist veel makkelijker dan jongensnamen Het lijkt alsof er meer meisjesnamen dan jongensnamen zijn..
Het is aangepast op de lijst en je afspraken staan erop. Vorige keer werd het niet aangeboden, nu wel. Ik vond het een fijn idee dat het meer dan 99% van de afwijkingen opspoort. Geen medische reden verder ervoor. Vorige keer gewoon de combinatietest gedaan.
Haha grappig dat dat zo verschillend kan zijn . Hebben jullie een voorkeur voor een jongen of een meisje? Voor mij was het 50/50. Eerder 51% jongetje maar de laatste weken is dat teruggedraaid, een meisje leek me ook heel leuk. Nu vind ik het vooral heel spannend dat het een meisje is! Weer een compleet andere ervaring.
Nee geen voorkeur, maar vind mezelf meer een jongens moeder Mijn gevoel zegt weer een jongen maar een meisje lijkt me ook echt ontzettend leuk.
Ik gok na 3 zonen ook maar weer op een zoon haha. Een meisje lijkt me ontzettend leuk, andere kant vind ik het ook wel weer sneu dan is ze straks de jongste, en een meisje met 4 vaders. Arm kind. Dus eigenlijk maakt t mij niks uit .