Ik heb nog niet heel veel klachten gelukkig. Wel zo nu en dan pijn/zeuren/steken in mijn buik. En met vlagen wat beroerd. Maar nog niet extreem moe ofzo. Dit heb ik bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook niet zo gehad. Ik werk 24 uur en dat bevalt me prima . Wel heb ik nog steeds regelmatig zo'n ijzersmaak in mijn mond en af en toe wat duizelig/hoofdpijn. Maar wat ik eerder al zei, de klachten kwamen bij mij na 6 weken bij mijn vorige zwangerschappen...
Welkom Stefanie en Mariam! Leuk dat jullie er ook bij zijn. Ik ben niet echt moe en dat ik veel moet slapen. Maar eerder gebroken van het rare slapen wat ik heb sinds ik zwanger ben. Wordt altijd midden in de nacht wakker en daarna slaap ik heel onrustig en niet meer diep. In de ochtend ben ik op zich niet super moe, maar in de loop van de dag stoort ik wel in. Baal een beetje, want werk eigenlijk tot 2 uur, maar een collega haar auto is stuk en rijdt nu met mij mee. Maar zij werkt tot 4 uur. Normaal vind ik het niet erg om langer te blijven (verlof uurtjes!), maar zie er nu wat tegen op. Hoop dat die auto snel gemaakt is.
Mag ik hier ook mee kletsen? Gister een mooi valentijnskado gekregen: positieve test! 28-10 uitgerekend!
Welkom Aurin en gefeliciteerd! Dat is pas een mooi valentijnscadeau ! Jij hebt ook al 2 kindjes zie ik? Hoe gaat het tot nu toe, al wat kwaaltjes?
Vervelend kleinebeer... Je wilt natuurlijk nog niets zeggen tegen je collega. Maar ik zou het niet prettig vinden als ik aantal dagen ineens 2 uur per dan meer moet werken. Tuurlijk, fijn voor de extra uurtjes hihi. Hopelijk is de auto inderdaad snel gemaakt en kan je smiddags dan beetje je rust pakken.
Zeker een leuk cadeautje Aurin! Welkom hier! Miranda83, het viel me gelukkig wel mee vandaag. Morgen ga ik waarschijnlijk om 1 uur al naar huis, dus dat heft elkaar weer op! Vanavond lekker op de bank chillen.
Ah heerlijk, goed vooruitzicht morgen! Fijn dat het vandaag dan mee viel. Ik heb morgen intake bij verloskundige om 14.00 uur. Dus ik werk morgen fijn thuis en denk dat ik daarna misschien paar uurtjes verlof neem .
Das vervelend zo vroeg al zeg.. Had je dat bij de andere zwangerschappen ook zo vroeg? En hopelijk tot een week of 12 en dan minder of blijft het langer bij je zwangerschappen?
pff... ondanks de echo van maandag merk ik dat ik me toch weer zorgen begin te maken. Ik bloed nog steeds l, niet veel, maar sinds vandaag is het wel echt rood/roze. ipv het donkerrood wat het eerder was. Nu hebben ze wel gezecht dat als ik geen buikpijn heb, en/of het niet echt veel bloed is, ik me eigenlijk geen zorgen hoef te maken. Maar toch maak ik me zorgen, zeker omdat de het ju dus rood/roze is... De echoscopiste zei dat ik, bij blijvend bloedverlies na een week weer een echo kon laten maken. dus ala het bloeden aanblijft, ga ik vrijdag denk ik wel weer bellen. Ik merk wel dat mijn zwangerschapssymptomen volop dienst doen. Ik ben zo ontzettend moe, pijnlijke borsten, en met wisselingen misselijk/duizelig.... verder lusteloos, maar dat komt denk ik door de vermoeidheid.
Ach ik snap dat je je zorgen maakt. Inderdaad vrijdag bellen. Maar als je het idee hebt dat het veel bloed is gewoon morgen bellen. Als is het maark om advies te vragen. Zet hem op meid.
Bij de 1e wel misselijk paar keer gespuugd maar was snel over. Bij de 2e heel misselijk, bleef spugen. Uiteindelijk met medicatie onder controle dit was nodig tot 28 weken..😕
Hoop t ook! Maar ja alles voor zon mooi wondertje. Is ons laatste kindje dus geniet zelfs van t spugen 😂😂😂
Wauw! Kan het zelf nog niet geloven en vriendlief ook niet, maar vanochtend toch echt positief getest! Ronde 1, kindje 1, we beseffen ons hoe bijzonder dit is, we staan te stuiteren! En dus eind oktober uitgerekend. Alle anderen ook gefeliciteerd!