hoi meiden... mag ik mij bij jullie voegen? ik ben inmiddels 5.2wk zwanger van ons kindje ( mijn 2e en met mijn man ons 1ste kindje samen) onze 7e en laatste IUI is raak ♡
wat fijn. welkom bij de club. Het bloeden hier is vaag. het komt in stukjes. vandaag ook. tussen 2 en 3 waa het best veel en rood. en nu weer niks. vanmorgen ook eventjes.. maar daar dus tot 2 uur niks. alleen af en toe beetje roze veegje bijbhet plassen. Morgen toch maar weer bellen : $.... pffff.
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het bij de laatste poging gelukt is, super!! We schelen niet veel, ik ben morgen 6 weken zwanger .
Ik kan me voorstellen dat dit je nog steeds onzeker maakt, ondanks de echo maandag. Hopelijk wordt het niet meer en kan je snel weer een echo laten maken. Rustig aan meid (weet dat het makkelijk gezegd is...).
Vandaag dus de intake gehad! Was weer leuk om in de praktijk te zijn ! Wel een onbekende vk, die vandaag ook haar laatste dag gehad. Dat vond ik wel beetje jammer, maar niet erg natuurlijk. We hebben mijn gegevens allemaal weer doorgenomen, vorige bevallingen besproken, (vorige) klachten, folders meegekregen, gewogen en bloeddruk gemeten. Bloeddruk was 138/65. Bovendruk dus iets te hoog, maar niet erg. Ze dacht dat het zou komen door de spanning hihi, zou kunnen! En nu op aftellen naar de 1e echo! Nog 12 dagen te gaan pfff.... . Vk had nog gekeken of het eventueel volgende week vrijdag nog kon, dan kan de 1e echo eigenlijk ook al, maar was helaas al vol. Dus dan toch nog maar een paar dagen langer wachten. Gisteren beroerd geweest, duizelig/hoofdpijn, veel gerommel in buik, niet lekker in orde... Einde vd dag ging het weer wat beter. Vandaag ging het redelijk, nu ook weer wat minder. Hoef niet te spugen, maar zit me gewoon niet lekker... Hopelijk morgen weer wat beter.
Goedemorgen Dames, Ik mag mij ook melden paar jaar geleden dat ik hier ben geweest haha. Heb inmiddels een dochter van ruim 3 en nu zwanger van de 2e, voor mijn vriend de 1e dus allemaal heel leuk en spannend. Ik weet even niet meer hoe ik die banner kan veranderen?? Inmiddels gelukt Ik heb gisteren een echo gehad en zoals het er nu voor staat ben ik op 2 oktober uitgerekend. Erg leuk (not) aangezien mijn dochter op 7 oktober jarig is dus ik hoop maar dat het dit keer een stuk eerder komt
Helaas is het hier vannacht mis gegaan. Was er al bang voor, mijn gevoel is uitgekomen. Misschien later meer.. Maar moet dit nog even een plek geven...
Welkom en gefeliciteerd Meiske! Wat fijn dat je ook al een echo hebt gehad, toch een geruststelling ! Hoe voel je je verder? Ja hopelijk komt de 2e dan niet omstreeks de verjaardag van je dochter. Mijn jongste zoon is van 24 september en ik ben nu 13 oktober uitgerekend. Er is een kans dat ik 2 weken eerder ingeleid wordt en dat zitten ze ook dicht op elkaar. Maar je weet niets van te voren, dus we wachten het maar af he !
10.15 uur dus bijna gelukkig! Heb er slecht van geslapen vannacht🙈😂 maar ga er vanuit dat het goedkomt. Zolang het er maar geen 2 of 3 zijn hahaha😂
Oh vreselijk nieuws Nixter... Geen woorden voor. Heel veel sterkte om dit te verwerken en een plek te geven. Dikke knuffel!
Ah dat is bijna!!! Whahaha inderdaad, 2 zou misschien nog leuk zijn, maar 3 oh oh haha. Komt vast goed ! Heel veel succes en geniet er ook van he! Het is zo mooi om te zien (er vanuit gaande dat het natuurlijk allemaal goed zit )!
Dank je wel. Ja toch weer een geruststelling dat je een kloppend hartje ziet maar goed, natuurlijk geen garantie maar super om weer zwanger te zijn. Ik voel me naast de bekende vermoeidheid (stort om 21u echt helemaal in) helemaal prima. Had gelukkig bij mijn dochter ook een droom zwangerschap dus ik hoop dat dat zich gaat herhalen. Ojee dat is inderdaad ook dicht op elkaar is er een reden dat je wellicht 2 weken eerder ingeleid wordt? Ik ben bij mijn dochter met 42 weken ingeleid (drama ) dus ik hoop dat ik dit keer niet tot de 42 weken hoef. Hoe voel jij je verder?