Uitgerekend oktober 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamamarja, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Spannend!!! Heel veel succes en plezier natuurlijk ;)

2. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    ...

Sorry dacht even simpel een lijstje te maken maar het werkt niet en weet niet hoe ik dit bericht nu moet verwijderen :( haha dus even een nutteloos bericht.

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Aah nee nixter!
    Wat een naar nieuws zeg! Dikke knuffel!

Afgelopen dinsdag mochten we naar de vk voor de intake wederom, ze kende ons natuurlijk al heel goed.
    Omdat ik afgelopen zondag bloedverlies had krijg ik een echo met 8w.
    Normaal gesproken doen ze het hier vanaf 10weken zeker als je geen nare geschiedenis hebt.
    Ben zo benieuwd, hoop dat alles goed zit.
    En ik vind het écht mega spannend weer allemaal😳

@essje
    Veel plezier en succes!!
    Zal je zien dat het er twee zijn woops😂
    Ik was daar sinds de positieve test zo bang voor of tenminste had ik zo'n voorgevoel haha maar die heb ik nu gelukkig niet meer

4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Een lijstje met de uitgerekende datums en afspraken enzo?
    Ik wil dat wel maken hoor :)

5. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Ja zag dat iemand dat leuk leek en dacht ooh dat doe ik wel even, zit op mijn werk dus alle tijd :D:D maar ik weet niet zo goed hoe het moet.

6. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Echo was goed! Hartje klopte mooi😄 Ben nu geschat op 6 weken 5 dagen en het is er gelukkig maar 1 hahaha😅
    Heb alleen geen afdruk meegekregen, helemaal vergeten naar te vragen. Denken jullie dat ik daar nog over kan bellen om dat te vragen?

7. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    denk het wel hoor meestal slaan ze die dingen op!
    Maar wat super fijn zeg een kloppend hartje!

8. Miranda83

Miranda83 Lid

13 mrt 2014
    57
    0
    6
    Ja klopt, het is zeker geen garantie maar wel fijn dat je een kloppend hartje bent gezien! Ik hoop het ook weer mee te maken over 12 dagen ;)!

Wat fijn dat je vorige zwangerschap zo goed is gegaan! Over het algemeen mag ik ook niet klagen. Bij mijn 2e zwangerschap wel veel last van mijn benen gehad, spataderen... en ook paar keer aderontsteking. Hoop het nu niet weer te krijgen, maar de kans is zeker goed aanwezig. De laatste dagen voel ik me wel regelmatig beroerd, gelukkig niet spugen (kan ik heel moeilijk). Ook duizelig en wat hoofdpijn. Gewoon niet lekker hebben zitten zeg maar. Ik ben nu 6 weken dus de hormonen gaan nu goed z'n werk doen.

Bij mijn eerste ben ik spontaan met 36 weken bevallen (vliezen gebroken). In 4 uur tijd was hij al geboren. Ik was officieel nog niet eens met verlof, de volgende dag pas, maar ik had gelukkig zelf wel een paar dagen extra verlof genomen.

Bij mijn tweede gestript met 39 weken en 5 dagen, maar buiten wat gerommel deed dit niet veel. Ik had al wel 4/5 cm ontsluiting, zonder het gemerkt te hebben ;), dus dat was wel fijn haha. Vk keek er ook van op haha, 'Heb je niets gemerkt??'. Maar de cm's werden niet meer door het strippen, dus volgende dag naar het ziekenhuis om vliezen te breken. Toen ging het super snel, 1,5 uur later was ie er! Maar hij bleef met z'n schoudertje vastzitten en moest dus flink geholpen worden.. Wat een drama was dat zeg... Ik zal je de details besparen ;). Hij moest er op gegeven moment snel uit (liep helemaal blauw aan), dus moesten flink ingrijpen en heb rare moves gemaakt op het bed zal ik je zeggen. Hij was ook best flink, 3870 gram. Dus het kan met de grootte van het kindje te maken hebben dat hij met zijn schoudertje dus bleef hangen. Vandaar dat er is gezegd, als het weer groot kindje is, dan kunnen we ervoor kiezen om 2 weken eerder in te leiden of een keizersnede te doen. Ma goed, zover is het nog lang niet :).

9. Miranda83

Miranda83 Lid

13 mrt 2014
    57
    0
    6
    Ah wat een super fijn bericht! Mooi om te zien he :)?! Tuurlijk, ik zou meteen even teruggaan haha. Ze slaan het inderdaad altijd op als het goed is.

10. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik ben ook best 'bang' voor een groot kind nu haha
    Ik begin nu al 'dik' te worden..
    De andere twee waren 3110 & 3280 gram, en daar had ik al moeite mee
    laat staan als ik er een kindje van 3800 gram moet uit krijgen haha

11. Miranda83

Miranda83 Lid

13 mrt 2014
    57
    0
    6
    Haha ja dat geloof ik :D. Mijn eerste woog 2550 gram. Maar grote zegt niet altijd wat hoor, bij hem ben ik ingeknipt en is hij met vacuüm gehaald, hij lag niet helemaal goed helaas. Heb 1 uur geperst.. Je zou denken dat doe ik ff bij zo'n kleintje haha ;).

Vk zei gisteren tegen me dat een tweede kindje vaak groter is dan de eerste, maar bij een derde hoeft ie niet weer groter te zijn dan de tweede. En daarbij een meisje is vaak in gewicht ook weer minder als een jongen. We wachten het maar af :).

12. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    ❤ UITGEREKEND OKTOBER 2017 ❤

♡ 1 OKTOBER ♡

♡ 2 OKTOBER ♡

♡ 3 OKTOBER ♡

♡ 4 OKTOBER ♡

♡ 5 OKTOBER ♡

♡ 6 OKTOBER ♡

♡ 7 OKTOBER ♡

♡ 8 OKTOBER ♡

♡ 9 OKTOBER ♡
    DONUTLOVER - 24 Jaar - 3e kindje - Het is een: MEISJE! ● JONGEN! ● VERASSING!

♡ 10 OKTOBER ♡

♡ 11 OKTOBER ♡

♡ 12 OKTOBER ♡

MEISJE (0) ● JONGEN (0) ● VERASSING (0)

❀ AFSPRAKEN ❀

FEBRUARI

MAART
    1 Maart: Donutlover - Eerste echo

★ STERRETJES ★

Duurde even maar wat vinden jullie van de lijst?
    Als jullie je uitgerekende datum doorgeven ect dan zet ik jullie er meteen bij!
    Ik heb hem nu tot 12 oktober maar dat kan natuurlijk gewoon verder haha

13. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ja dat is ook zo hoor maar toch pff
    Bij mijn dochter werd ik ingeleid, dus dat was een groot drama en duurde allemaal zo lang :)
    Met 39+4 weken en ze woog 3110 gram

Met ons zoontje ben ik thuis bevallen, in ongeveer 5 uurtjes vanaf de eerste wee gerekend. Wat was echt heel relaxt. Hij is geboren met
    40+1 week en woog 3280 gram :)

14. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    @ Essje: wat super fijn dat je een goede echo hebt gehad :) en idd gelukkig maar 1 haha.. ben je altijd toch soort van opgelucht he! Heb je al gebeld of het kan, die foto? Is natuurlijk wel leuk om te hebben.

@ Miranda83: wat een verschil qua bevallingen kan het dan zijn he? :cool: eerst 36 weken en de 2e strippen.. maar wel fijn denk dat het daarna niet zo lang meer duurde totdat ze kwamen. Ik heb ook een horror bevalling gehad helaas :( bespaar je ook de details.. we zeiden nog zal je zien dat je bij de bevalling afgestraft wordt omdat de zwangerschap zelf zo super ging, nou dat was helaas ook het geval haha... dus ben nu wel beetje bang ervoor maar goed, duurt nog 7 maanden ;)

Wel fijn dat je dan nu de keuze hebt om het eventueel 2 weken eerder te laten komen, hopelijk scheelt dat qua gewicht van je kindje..

@ Donutlover: word je ook niet dikker omdat het al je 3e is? Ik merk bij de 2e nu ook al dat ik sneller een buikje krijg.

Mooie lijst :) Ik ben uitgerekend op 2 oktober

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Donutlover.

Ik maak grote kids 4,5kg beide....
    Bij beide snel zichtbaar... en nu ook al aan het opblazen!

Mijn uitgerekende datum is tussen 25-28 okt. Zet me maar op 28 voor nu!

3e kindje, 32 jaar..

16. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Dat zou idd ook nog kunnen maar bij de tweede kreeg ik pas een buikje rondde 22 weken haha

Leuk ik zet je erbij! Het is je 2e kindje he, en wat is je leeftijd?

17. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Oh en ik ben 31 jaar en voor mij mijn 2e kindje en voor mijn vriend de 1e :D en ik heb 7 maart weer een echo.

18. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    haha ik veranderde net mijn antwoord om te vragen naar je leeftijd :D Top zet ik dat er ook bij!

19. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113

haha nou dan hou ik mijn hart vast :p
    Ik zet je erbij :)

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337