Mooi kloppend hartje gezien! wij mogen volgende week weer langs voor een echo omdat er rond de linkereierstok veel bloedvaatjes/bloedtoevoer is, het komt zelden voor maar zou dan betekenen dat er 2 eisprongen zijn geweest waarvan een goed genesteld en de ander buiten de baarmoeder. Nog spannend hier. Mocht het zo zijn, kan de bbz veilig van de gezonde nesteling verwijderd worden.
Hoi allemaal. Ik wil mij hier alvast voorzichtig aanmelden. Ik had de afgelopen dagen wat lichtere streepjes op de testen maar vanmorgen bij clearblue digital dikke vette zwanger! En dat na 1e poging kan het niet geloven dat het gelijk raak is ondanks ik vanaf dag 1 alles al voelde in me lijf. Hopelijk blijft alles goed gaan maar dat is natuurlijk afwachten nog de komende weken. Ik zou uitgerekend zijn op 23 oktober. Reat van de dames allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Breek even in! Wat leuk dat je ook weer zwanger bent!! Spannend. @HvL jeetje wat verdrietig weer. Pff heel veel sterkte.
Hi iedereen! Na ruim 2 jaar proberen had ik zondag ineens een positieve test! Spontaan zwanger!!! Inmiddels de zwangerschap bevestigd met ook andere testen en gisteravond een knaltest op de sensitest! Kan het nog niet helemaal geloven, maar ik meld me stiekem dan toch maar alvast aan om mee te kletsen Volgens de berekeningen vandaag precies 5 weken. 28 februari de eerste echo met 7+5, spannend!
Wauw wat een cadeautje! Van harte gefeliciteerd. Hoop dat het wachten tot de echo snel voorbij gaat. Er staat een paar pagina's terug ook een lijst met data, als je het leuk vindt kun je jezelf daar ook op zetten.
Ook ik meld mij voorzichtig aan! Ga morgen (als ik tijd heb) even berichtjes lezen, maar voor nu gefeliciteerd iedereen! Ik zag al wel dat er al een whatsapp groepje was die al vol is. Is het een idee om nog een groepje te maken? Met bijvoorbeeld uitgerekende datum 15-31 oktober? Zijn daar mensen in geïnteresseerd?
Welkom en gefeliciteerd! Ik ben van begin oktober maar ik vind het juist wel leuk om ook nog in een grotere app groep te zitten (dus minder gefilterd zegmaar, dit groepje op de app geeft de voorkeur aan een klein appgroepje vandaar dat het gesloten is). Er zijn er veel van begin oktober die “te laat” zijn met aansluiten op de huidige bestaande app, dus ik denk dat er mogelijk wel animo voor is.
Bedankt voor de leuke berichten! Heb het hele topic doorgelezen en wil jullie ook allemaal feliciteren natuurlijk! Ik had gisteravond nog getest (hopende op de 3+) en jahoor! ❤ Ik heb heel sterk het voorgevoel dat het er 2 zijn . Hebben jullie ook al een voorgevoel over het geslacht of eenling/meerling?
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje JVE - 31 jaar - 1e kindje 2 oktober Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 3 oktober 4 oktober EvievdB - 38 jaar - 2e kindje Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober 6 oktober Ploop - 29 jaar - 2e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober 11 oktober 12 oktober SLP - 30 jaar - 1e kindje 13 oktober 14 oktober BWR - 27 jaar - 1e kindje 15 oktober 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20 oktober 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afspraken: Februari 08-02 marleenvdw - eerste echo ( 6+3 ) 08-02 Saar96 - 6wk echo 13-2 Sappie91 - eerste echo (7 weken) 15-2 EvievdB eerste echo (7 weken) 20-1 krisje123 - 1e echo (7+4) 21-2 Sam0601 eerste echo + intake (7,5 week) 21-2 Ploop - 1e echo (7,5 weken) 21-2 AuroraMoon - 1e echo (7+6) 22-2 JVE - eerste echo + intake (8+3 weken) 27-2 BWR - 1 echo (7+2) 28-2 SLP - 1e echo (7+5)