@Maximex95 zie dat jij morgen aan de beurt bent voor de termijnecho. Heel veel plezier vast! Hoe laat ben je aan de beurt?
Ohh wat een feest om te lezen dit! Heel blij dat je je roze wolk gevoeld weer begint te krijgen. Dat is echt het best wat je kan hebben
Ik vond het heel spannend omdat ik nog onder de 8 weken was wouden ze toch vaginaal een echo doen en ik ben zo preuts, dus ik keek mijn man aan van help me nou kun jij dit niet doen ik heb het uiteindelijk toch gedaan want dan hadden we gewoon 100% bevestiging dat het hartje ook klopte, ze zagen het wel maar met vaginale echo gewoon beter, ze vonden dat alles er super goed uitzag en na 3 keer meten werd ik op 7,4 gezet, precies wat ik zelf ook had uitgerekend, echt weer ongelofelijk dat er een baby’tje in mij groeit. Met 12 weken gaan we het pas aan familie en vrienden vertellen en onze dochter, over goed 3 weekjes termijnecho
Ah vervelend dat je aanhikte tegen de vaginale echo maar dat toch moest! Hoop dat het je uiteindelijk toch mee viel De verloskundige doet dit natuurlijk op dagelijkse basis dus die kijkt nergens van op, maar vooral voor jezelf vervelend als je je daar niet comfortabel bij voelt. Wel hele mooie uitkomst van de echo dus!! En wat spannend dat jullie tot 12 weken gaan wachten. Hoop dat de dagen wat sneller voorbij gaan dan bij mij. Ben zondag 12 weken en het voelt al weer eeuwen geleden dat ik 7 weken was Heb je ook al bedacht op welke manier je het wilt vertellen?
Ik heb gisteren op m'n werk aan mijn twee betrokken MT-leden en mijn directeur verteld dat ik zwanger ben. Wilde eigenlijk wachten tot uitslag NIPT maar er viel zo'n last van m'n schouders toen ik het had gedeeld. Heb het idee dat ik nu ook eindelijk het echt kan aangeven als ik me even heel slecht of moe voel. Met de rest van m'n team en collega's wacht ik nog wel tot de uitslag van m'n NIPT binnen is. Hopelijk komt die snel! Mijn directeur heb ik nog wel aan het lachen gemaakt. Ik begon door te zeggen dat ik nog mijn excuses aan moest bieden, dus zij schrok gelijk. Waarna ik zei dat ik een paar weken geleden heel hard moest huilen toen ze me een terugkoppeling gaf van een thema dat me heel erg aan het hart gaat. En dat dat huilen voor 20% kwam omdat ik het ook heel erg vond, maar 80% omdat ik zwanger was . Ze zei dat ze het nu ze er op terug keek al een beetje off caracter van me vond, maar dat het nog steeds helemaal ok was en dat ze heel blij voor me was. Echt zo'n fijne directeur!
uiteindelijk viel het mij echt wel mee, en ik weet dat het hun werk is en ik voelde mij echt wel in goeie handen maar ik ben gewoon een bangeschijterd hier mee
Vandaag de termijn echo gehad en alles zag er goed uit! Ben 3 dagen terug gezet, nu 10 oktober uitgerekend, ipv 13 oktober. 10 dagen en 3 dagen zwanger! Zo bijzonder allemaal!
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 27 september Daan3 - 32 jaar - 3e kindje 1 oktober Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje JVE - 31 jaar - 1e kindje 2 oktober Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 3 oktober 4 oktober EvievdB - 38 jaar - 2e kindje Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober Ploop - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 7 oktober 8 oktober 9 oktober Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober Maximex95 - 27 jaar - 1e kindje 11 oktober 12 oktober SLP - 30 jaar - 1e kindje 13 oktober 14 oktober BWR - 27 jaar - 1e kindje 15 oktober Bloezem - 38 jaar - 4e kindje 16 oktober 17 oktober 18 oktober 19 oktober 20 oktober Roki88 - 34 jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober Thephantom - 29 jaar - 3e kindje 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje 30 oktober Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje 31 oktober Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje Afspraken: Maart 20-3 Poesmuis - Intake + 1e echo 21-3 Ploop - Echo (onderzoek project sophia) 22-3 Eevie82 - 1e echo (8+1) 24-3 Bloezem - termijnecho (10+5) 25-3 Daan3 - 13 wekenecho 28-3 Roki88 - Termijnecho (10+4) 29-3 SLP - termijnecho (11+6) 29-3 Sappie91 - 13 weken echo (13+3) 30-3 Ploop - 13 weken echo (13+0) 31-3 Thephantom - termijnecho April 6-4 Maximex95 - 13 weken echo (13+2) 8-4 Daan3 - geslachtsbepaling 13-4 Ploop - geslachtsbepaling (15+0)
Ik ben ook benieuwd! Zelf heb ik woensdag 1e echo bij de verloskundige, maar pas om 20.00 uur. Dus duurt even voordat jullie die dag mijn update krijgen! En @Ploop jij veel plezier morgen! Ben verder wel benieuwd of hier dames het (al) op hun werk hebben verteld? En zo ja, met welke termijn? Ik overweeg sterk om het deze week te vertellen (8 wkn) want ik voel me zo slecht. Doodmoe en kotsmisselijk, de hele dag. Plus ik heb een diastase, waardoor je het (darmenbuikje) nu al wel heel goed kunt zien. Moet echt creatief met kleding zijn om het te verhullen. Gelukkig maar 1x per week op kantoor aanwezig en de rest van de week thuis aan het werk
Ik heb 't afgelopen donderdag aan m'n MT verteld. Met bijna 12 weken. Ik weet het eerst heel lang niet delen omdat ik vind dat t ze niet aan gaat, maar was echt een last van m'n schouders toen ik t had gezegd. Vertel het volgende week aan m'n team als ik de uitslag van de NIPT binnen heb. Je kunt er ook voor kiezen om het met alleen je leidinggevende bijvoorbeeld te delen zodat je je daar niet anders voor hoeft te doen als je je slecht voelt? Is uiteindelijk helemaal jouw keuze!
Ik heb geen werkgever om het aan te vertellen, maar wel klanten die ik het heb moeten vertellen. De eerste met 7 weken al, omdat ik niet normaal mijn werk kon doen en dus deels een vervanger moest regelen. Inmiddels weet nu bijna iedereen het. Nog een paar mensen die we het willen vertellen. Als het je kan helpen zou ik het gewoon vertellen. Als je je zo rot voelt, is het alleen maar fijn dat mensen om je heen weten wat er aan de hand is. Maak je het voor jezelf ook een stukje makkelijker
@Maximex95 bedankt!!! @Eevie82 zeker vertellen dan. Ik hoef deze week alleen de donderdag en vrijdag nog te werken en heb daarna een week vakantie. 31 maart en 1 april gaan we het mijn schoonouders en ouders vertellen en de week erop ga ik mijn leidinggevende inlichten denk ik. Voel me al weken misselijk en beroerd maar zolang ik denk het nog net te redden, probeer ik het uit te stellen.. En net voor de pasen ga ik het dan met het team delen. Hoop persoonlijk dat we nu een beetje rond de piek gaan zitten en dat de misselijkheid snel minder wordt / over gaat.