Ik lees iets over beginnende buikjes of nog geen buikjes, maar hier is het al volle bak aanwezig hoor ik loop al weken met een bolletje en ik ben echt naar voren aan het groeien. Draag al even mijn positiekleding, en het is nu echt niet meer te verbergen, in wijdvallende kleding zie je het ook. Maar iedereen weet het nu en het is geen geheim meer, dus ik begin nu lekker te showen met dat mooie bolletje waar ik heel trots op ben
Eerste instantie wou ik het geslacht niet weten, nu heb ik wel besloten dat ik het aan mijn dochter ga vragen, als zij het graag wil weten dan vraag ik een vriendin of zij zo ballon voor ons kan regelen en dan heeft onze dochter de eer, maar niet eerder dan de 20 weken echo
Wat een hoop gekletst is er hier, gezellig. Heb even bijgelezen! Wat jammer van lauwe of soms zelfs ronduit botte reacties op een zwangerschapsaankondiging zeg. Geweldige aankondiging trouwens @Ploop Wij gaan eind van het jaar altijd een drukke periode in en mijn collega’s hebben misschien wel gedacht “shit” maar gelukkig had iedereen het fatsoen om gewoon heel blij voor me te zijn! Ik ben op weg naar de 11 weken maar heb al een beste buik hoor! Kan het nog wel verbergen als het moet maar kan er ook de nadruk op leggen en dan lijk ik wel 20 weken zwanger Ik heb een flinke diastase aan de vorige zwangerschap overgehouden dus tjsa, er zit niet echt iets om de boel tegen te houden. Krijg er al wel regelmatig commentaar op, niet altijd even leuk maar dat beseffen mensen zich niet. Veel plezier voor de dames die binnenkort al een geslachtsecho hebben! Staan er ook nog “gender reveals” op de planning? Ik ga eerst nog even voor de termijnecho aanstaande dinsdag Fijn weekend en fijne Paasdagen allemaal!
Ik hield het niet meer en er kwam hier bij een pretecho locatie een plekje vrij, dus ik heb een geslachtsbepaling gedaan vanavond. Donderdag mag mijn eigen verloskundige het nog even bevestigen (die afspraak met echo gaat dus ook gewoon door).
Altijd zo jammer dat mensen niet door hebben dat ze iemand ook kunnen kwetsen, ik probeer dan altijd te denken ligt aan hun gebrek en niet de mijne maar toch altijd zo jammer
@Ploop wat jammer dat de mensen ze hebben gereageerd! Hopelijk waren de rest van de reactie wel leuk! Je had het wel super leuk bedacht! Kun je maar weer zien hoe erg mensen met zich zelf bezig zijn.
Vanmiddag gaan wij het onze dochter vertellen en dan 1 uur later hebben we een echo, ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren. Daarna of morgen langs onze ouders even kijken hoe onze dochter reageert, misschien gaan we samen eerst wat kopen voor baby of we gaan direct naar huis even kijken hoe zij het vind
Owww leuk!! Had je dat zelf ook verwacht? Was verder alles goed met de baby? Of hebben ze alleen naar het geslacht gekeken?
Het was lekker beweeglijk en het ging echt puur om het geslacht ja en even spieken. Ik wilde heel graag een meisje, maar ik had het echt niet durven hopen!
Dochter is helemaal in de wolken loopt alleen maar te roepen je bent gewoon zwanger en baby dit en baby dat over Mijn buik aaien kusjes geven