Wat ontzettend leuk dat sommigen het geslacht al weten! Ik word er heel nieuwsgierig naar voor onszelf merk ik Ik heb ook gewoon echt nog geen voorgevoel denk ik. Voorkeur ook niet echt, al zou een meisje wel leuk zijn, we hebben alleen maar jongens in beide families Er is weer een nieuwe week aangebroken, hebben jullie leuke paasdagen gehad?
Net eindelijk de NIPT kunnen prikken! Ben benieuwd! Nu even ochtendje werken en vanmiddag weer richting zkh voor de 13wk echo en controle, deze keer kan mijn vriend gelukkig mee. We kijken er al het hele weekend naar uit; weer even baby spieken
Zo leuk weer hè! Ik heb de baby ook al een paar keer gevoeld. Ik voel bijna dagelijks wel gekriebel en gefladder en het gevoel wordt steeds sterker. Af en toe voel ik een bobbel aan de zijkant die ik voel duwen onder m’n huid, met m’n hand kan ik het dan ook voelen. Onder m’n hand voel ik haar dan weer verdwijnen. M’n oudste dochter heeft het vorige week ook gevoeld en dat koppie van haar was goud ❤️
Succes vanmiddag! Leuk vooruitzicht om de baby weer even te zien he. Hier ook ochtendje werken, en dan vanmiddag termijnecho en intake. Ik verwacht dat ik naar het ziekenhuis word doorverwezen en dat zowel 13- als 20-weken echo een GUO wordt vanwege mijn voorgeschiedenis. Ondertussen doe ik trouwens een 11-weken dansje!
Bij ons zijn de dagen een beetje anders gelopen dan gepland en verwacht. Eerste paasdag zijn we bij mijn moeder geweest om eitjes te zoeken en te lunchen. Tweede paasdag zouden we naar K3 gaan, het verjaardagscadeau voor onze jongste dochter, maar die voorstelling werd afgelast helaas. En we hadden nog wel kaartjes voor de eerste rij Zaterdag heb ik zo erg overgegeven dat ik tijdens en na het overgeven intense hoofdpijn had dat ik helemaal in paniek raakte. Mijn man vertrouwde het niet en belde de huisartsenpost. Ik ben bekend met migraine, dus ik weet wat hoofdpijn is, maar het voelde echt alsof mijn hoofd van binnen ging exploderen. Ik had meteen over mijn hele gezicht en hals flinke bloeduitstortingen, dus ze dachten bij de HAP ook dat ik dat van binnen dan ook zou hebben, als een soort kneuzingen. Dus ik heb sindsdien constant hoofdpijn en voel me dus niet best, naast de misselijkheid. Ga vanmiddag toch maar even naar de huisarts, want ik heb nog steeds hoofdpijn en een drukgevoel, en als ik buk wordt nog erger en word ik heel erg duizelig. Dus ze willen me toch even zien. Onze paasdagen liepen dus iets anders dan gepland en die van jullie?
Oh jeetje wat heftig! Fijn dat ze je vanmiddag nog even willen zien. Hopelijk is er niks geks aan de hand en voel je je snel beter! Ook jammer van K3 trouwens, vooral voor je jongste dochter natuurlijk! Hier niks bijzonders met Pasen, voor de vorm dochter nog paaseitjes laten zoeken bij opa en oma Nu wel bijna vakantie, daar zijn we allebei aan toe (peuterpuberteit is in alle heftigheid begonnen!), vrijdag gaan we met mijn ouders op vakantie naar Turkije!
Jeetje wat heftig! En vreselijk schrikken! Gelukkig mag je terugkomen en gaan ze je even goed bekijken want het is wel vreemd!
Wat leuk dat er al een aantal het geslacht weten! Daar wordt mijn eigen nieuwsgierigheid ook niet minder van moet ik eerlijk zeggen Kleurtjes in de lijst, voelbare plopjes in de buik, het gaat hard ineens! Mijn vriend zei zondag ineens dat ik een bolletje begin te laten zien in mijn kleding, en hij heeft gelijk! Supertrots! Wij hadden met eerste paasdag geen kids dus hebben we met mijn familie geluncht, tweede paasdag zijn we naar Blijdorp geweest waar we bijna zwemmende weer naar huis gingen smiddags, wat een regen!!
Ohh @Daan3 wat heftig! Beterschap! @Bloezem ah wat fijn, het zwangerschapsbuikje! Ik ben ook echt heel blij dat ik het vorige week op werk heb gedeeld. Ik stond gister op werk in de lift (met spiegel) en ineens komt mn buik giga naar voren toe. Dus ik schrok er zelf van, had het niet veel langer verborgen kunnen houden
Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad. Alles was helemaal in orde gelukkig! Baby was druk aan het schoppen en rollen. We hebben de baby zelfs slokjes vruchtwater zien nemen! Zo bijzonder. Ook heeft ze even naar het geslacht gekeken en nav de nub denkt ze een meisje Donderdag de écht geslachtsbepaling dus ben benieuwd.
Hier een mooie termijnecho gehad! Ik moet op 31 oktober zijn uitgerekend (kan echt niet anders, dat is 38 weken na de IUI. Ei was al gesprongen op moment van IUI dus bevruchting is gewoon écht op dinsdag 7 feb geweest) maar volgens alle metingen die de vk deed ben ik op 29 okt uitgerekend. Ik ben de discussie maar niet aangegaan, ik ga vanaf nu toch door naar het ziekenhuis en zal het daar nog wel eens aankaarten. Ik maak gewoon lange baby’s, mijn dochter was ook 56cm bij haar geboorte met 38+4. Ondanks dat ik bekend ben met crl-tabel voor zwangerschapsdatering, maar eerder dan 31 oktober Kan Gewoon Echt Niet.
Lekker laten gaan en maak je er niet druk om. Vk is gewoon een eigenwijze muts Ps. Ik was bij mijn dochter ook 31 oktober uitgerekend
@Daan3 wat heftig zeg die hoofdpijn! Kan me voorstellen dat jij en je partner daarvan schrikken. Heeft de huisarts er nog iets voor kunnen betekenen? @Eevie Hihi de peuterpuberteit, ik werk met kinderen in die leeftijd 0-4, dus zit er meerdere keren per week in. Maar denk dat als het bij ons weer zo ver is dat ik denk; oh ja, dat ze nu ouder zijn (9&6) heeft ook wel weer veel voordelen @Bloezem Dat klinkt als leuke paasdagen! Ik heb het misschien gemist, maar ben je eerder gescheiden dat je de kinderen eerste paasdag niet had? Om die reden hadden wij tweede paasdag de kinderen niet. @Ploop Haha heerlijk ineens dat babybolletje! Hier is het ook echt niet meer te verbergen. Zie nu ook steeds vaker nieuwsgierige blikken op het schoolplein, zeker als ik met een zonnige dag met open jas verschijn Ben benieuwd wanneer de eerste iets durft te vragen. Alleen de ouders van vriendjes van mijn jongens weten het tot nu toe @Moises Wat fijn dat de 13 weken echo goed was! Wij hebben de 13 weken echo vandaag, met mijn oudste 2 was deze echo er nog niet, ik merk dat ik toch best wel wat gespannen ben @Eevie82 Wat jammer dat je uitgerekende datum niet overeen komt met de echo’s bij de verloskundige. Gelukkig gaat het maar om twee dagen. Als andere afspraken dan 2 dagen later plaatsvinden dan anders, is er ook weinig verschil lijkt me. Dat komt dan vast wel goed! Hier kwam gisteren na 8 dagen de uitslag van de NIPT. Alles was goed en dat voelt toch wel als een enorme opluchting. Ik zeg altijd niet voor het geluk geboren te zijn, maar tot nu toe gaat de zwangerschap boven verwachting goed Straks om half 12 hebben we de 13 weken echo, ik hoop dat we dan ook het hartje voor het eerst zullen horen. Ben heel benieuwd! En morgen is de eerste bijeenkomst van de Centering pregnancy. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden!
Hoe is het trouwens op jullie werk qua rekening houden met de zwangerschap? Ik sprak gisteren mijn leidinggevende en had het over dat ik recht heb op zeker een uur extra pauze op een werkdag. Daar werd op gezegd; "Dan moet je maar met je collega overleggen op welk moment je een kop thee drinkt op de groep" Ik werk op een kinderdagverblijf en een kop thee drinken op de groep, zie ik echt niet als pauze, ik ben dan immers nog steeds bezig met de kinderen. Er wordt wat dat betreft maar weinig rekening gehouden en dat vind ik echt heel jammer..
Wat fijn, een goede NIPT-uitslag Nu de 13wk echo straks en dan weet je al een heleboel! Kan me voorstellen dat je gespannen bent, zal ik ook zijn. Veel succes straks!! Ik moet vandaag een afspraak maken voor de 13wk echo, die zal binnen nu en 3 weken moeten zijn. Ik maak me overigens niet zo druk om die twee dagen, het is meer dat ik het gek vond dat die vk zo eigenwijs was. Wat ik altijd hoor is dat ze de datum van de behandeling aanhouden, maar het zal wel
Nogmaals de vraag hoe maak je zo'n banner? Vandaag precies 12 weken Volgende week zaterdag geslachtsbepalende echo met 13+3❤️❤️