Fijn dat alles goed is ! Wel vervelend dat je niet een goede klik had met ze en dat je er geen fijn gevoel bij hebt. Heel gek dat ze zegt dat je moet betalen om het geslacht te kunnen weten terwijl ze daar naar kijken op dat moment als je wilt. Dikke onzin. Vandaag bij de rommelmarkt geweest. Was jiet zo heel veel aan dit jaar. Deze week al wel luiers gekocht voor de kleine. Ik haal ze in de aanbieding en ga dan elke keer wat halen. Ik hou van voorraad haha. Ik heb zelfs nog steeds 4 dozen billendoekjes liggen. Had er vorig jaar 8 gekocht in de aanbieding. Dus die heb ik nog wel genoeg voor nu
Ja vonden wij ook, we hadden het over de afspraak van de 20 weken echo maar goed waarschijnlijk weten we het nu wel al eerder. altijd handig wat in vooruit kopen
Wij hebben wel onze geboorte kaartjes gevonden, even afwachten wat hij of zij word en dan zijn er wat opties, bijvoorbeeld gezin of alleen dochter plus dan zoon of dochter, in roze of blauw of doen we toch goud. hebben jullie al namen bedacht? Wij hebben nu 1 meisjes naam
Wauw, wat een mooie geboortekaartjes! Wij hebben dé naam al en noemen haar ook al zo als we over "de baby" praten
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 27 september ❤ Daan3 - 32 jaar - 3e kindje 1 oktober ❤ Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje ❤ JVE - 31 jaar - 1e kindje 2 oktober ❤ Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 4 oktober ❤ Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje ❤ AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje ❤ krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober ❤ Ploop - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober ❤ Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 8 oktober ❤ Bloezem - 38 jaar - 4e kindje 9 oktober ❤ Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober ❤ Maximex95 - 27 jaar - 1e kindje ❤ SLP - 30 jaar - 1e kindje 14 oktober ❤ BWR - 27 jaar - 1e kindje 18 oktober ❤ Moises - 33 jaar - 2e kindje 20 oktober ❤ Roki88 - 34 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) 24 oktober ❤ Thephantom - 29 jaar - 3e kindje ❤ Oliviastress - 27 jaar - 1e kindje 25 oktober ❤ Kimm24 - 35 jaar - 3e kindje 26 oktober ❤ Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje 29 oktober ❤ Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje 31 oktober ❤ Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje Verdeling jongens & meisjes Jongen! (2) | Meisje! (5) | Onbekend(15) | Verrassing tot na bevalling (1) Afspraken: Mei 2-5 Roki88 - Controle gyneacoloog (15+2) 8-5 Youaremagic - controle verloskundige (15+2) 8-5 Daan3 - 20 weken echo (19+5) 11-5 Sappie91 - 20 weken echo (19+4) 11-5 Ploop - Controle vk (19+0) 12-5 Eevie82 - div afspraken z’huis (15+3) 13-5 Eevie82 - Geslachtsbepaling (15+4) 15-5 Ploop - 20 weken echo (19+4) 16-5 Roki88 - Controle verloskundige (17+4) 16-5 SLP - 20 weken echo + controle gyneacoloog (19+0) 25-5 Maximex95 - 20 weken echo (20+2) 31-5 Roki88 - 20 weken echo (GUO) (19+5) Juni 5-6 Poesmuis - 20 weken echo (19+4) 7-6 Eevie82 - 20-wk echo (GUO) (19+1) 14-6 Youaremagic - 20 weken echo (20+3) Edit: de kleurtjes lukken mij niet om te kopieren en plakken
Wat leuk dat jullie haar al bij naam noemen, waren jullie het snel eens? mijn man vind die met het “gezin” het mooiste wel in beige kleur en dan eventueel geslacht baby of gouden folie details en ik neig meer naar dochter met of zoontje/ dochter wel beige alleen en die dan in kleur geslacht baby of toch goud detail wel langwerpige kaartje tegen die tijd als we zeker weten wat het word maar 4 kaartje bestellen en daar uit kiezen
Wat een leuke kaartjes! Hier ook al hele leuke gevonden, maar moeten ook nog even kijken in welke 'versie' we ze gaan bestellen. Wij zijn al over de naam (namen) uit, maar ik houd nog wel een klein beetje slag om de arm totdat ik ons jongetje gezien heb om te kijken of het ook wel bij hem past (of klinkt dit heel raar ). Ook omdat de afkorting van de roepnaam heel erg lijkt op de naam van onze hond, ben ik er nog niet 100% zeker van hahaha
Hebben jullie trouwens al 'grote' aankopen zoals kinderwagen, ledikant/commode etc. gedaan? Misschien al zelfs een beginnetje aan de babykamer?
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 27 september ❤ Daan3 - 32 jaar - 3e kindje 1 oktober ❤ Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje ❤ JVE - 31 jaar - 1e kindje 2 oktober ❤ Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 4 oktober ❤ Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje ❤ AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje ❤ krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober ❤ Ploop - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober ❤ Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 8 oktober ❤ Bloezem - 38 jaar - 4e kindje 9 oktober ❤ Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober ❤ Maximex95 - 27 jaar - 1e kindje ❤ SLP - 30 jaar - 1e kindje 14 oktober ❤ BWR - 27 jaar - 1e kindje 18 oktober ❤ Moises - 33 jaar - 2e kindje 20 oktober ❤ Roki88 - 34 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) 24 oktober ❤ Thephantom - 29 jaar - 3e kindje ❤ Oliviastress - 27 jaar - 1e kindje 25 oktober ❤ Kimm24 - 35 jaar - 3e kindje 26 oktober ❤ Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje 29 oktober ❤ Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje 31 oktober ❤ Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje Verdeling jongens & meisjes Jongen! (3) | Meisje! (6) | Onbekend (15) | Verrassing tot na bevalling (1) Afspraken: Mei 2-5 Roki88 - Controle gyneacoloog (15+2) 3-5 Eevie82 - Geslachtsbepaling (14+1) 8-5 Youaremagic - controle verloskundige (15+2) 8-5 Daan3 - 20 weken echo (19+5) 11-5 Sappie91 - 20 weken echo (19+4) 11-5 Ploop - Controle vk (19+0) 12-5 Eevie82 - div afspraken z’huis (15+3) 15-5 Ploop - 20 weken echo (19+4) 16-5 Roki88 - Controle verloskundige (17+4) 16-5 SLP - 20 weken echo + controle gyneacoloog (19+0) 25-5 Maximex95 - 20 weken echo (20+2) 31-5 Roki88 - 20 weken echo (GUO) (19+5) Juni 5-6 Poesmuis - 20 weken echo (19+4) 7-6 Eevie82 - 20-wk echo (GUO) (19+1) 14-6 Youaremagic - 20 weken echo (20+3)
Copy paste is ook niet de goede manier om de lijst bij te werken. Als je wil bijwerken zoek je de meest recente lijst, klikt op ‘reageer’, past aan wat je aan wil passen én je haalt zowel bovenin als helemaal onderin de tekst [/QUOTE] weg inclusief alles wat tussen die vierkante haken staat. Dan zou het goed moeten gaan!
nee klinkt niet heel raar, vind ik juist heel logisch, vind namen zoeken dit keer wel lastig en vind met de kaartjes als je wat meer wat en wat verder bent ook makkelijker keuzes kunt maken. wij hoeven eigenlijk geen grote aankopen meer te doen, hebben eigenlijk alles wel en mocht het toch een jongen zijn denk niet dat hij het erg vind dat de hoezen van de verschoningen kussens licht roze zijn behalve kleding hebben nu wat basic dingen in neutrale kleuren rest wil ik wachten totdat we zeker weten wat het word
Leuke kaartjes! Wij hadden de namen al voordat ik zwanger was Nu we weten dat het een jongetje is noemen we hem ook wel eens zo, maar meestal zeggen we nog "de baby" haha
Wij hebben de grote aankopen tot ni toe van de ouders gekregen. Wasmachine van m'n moeder en wagen van m'n schoonmoeder (daar zijn we wel voor een model van 'maar' 300 euro gegaan). Bedje hebben we nog waar m'n vriend in heeft gelegen en we kunnen heel veel kleine zaken overnemen van familie dus ik denk dat we er met de aankopen zo ook wel een beetje zijn? Oja een box voor in de woonkamer gaan we nog kopen, maar ik wacht nog op een goede marktplaats aanbieding in de buurt voor degene die we willen
Ik ben de afgelopen week ziek geweest, ik las wel mee maar gewoon geen energie om te reageren, net nu ik een weekje vakantie had! Allemaal leuke berichten komen er wel voorbij! Vanochtend bij de verloskundige geweest voor controle (16+3) en voor het eerst het hartje gehoord, zo bijzonder! Wij hebben de muren van de kinderkamer al geverfd en morgen komen al de eerste meubels binnen, dus die gaan we in elkaar zetten! Verder alleen nog maar kleine dingen gekocht zoals kleertjes en hydrofiele doeken.
Wat balen dat je net in je week vakantie ziek bent! Nu wel weer helemaal opgeknapt? wat leuk dat jullie al de kinder kamer hebben geverfd, leuke kleur is het gevonden?
Vandaag 14 weken dansje, kunnen jullie ook merken dat je langzaam weer wat beter gaat voelen? Laatste dagen eigenlijk niet meer misselijk geweest en wat meer energie en het idee dat ik weer wat makkelijker kan eten en heb heb met Koningsdag gewoon koffie gehad! Heb dit eerste trimester wil veel minder heftig ervaren dan toen ik zwanger was van mijn dochter dat voelde toen echt als overleven.
Yesss, happy 14 weeks! Hier merkte ik het moment dat ik de 14/15 weken inging dat de vermoeidheid en misselijkheid echt een heel stuk afnam. Heb er wel lage rugpijn voor teruggekregen helaas
Ja heel herkenbaar! Vanaf een week of 14 ging het bij mij ook echt stukken beter. En nu met 18 weken voel ik me echt weer helemaal mezelf qua energie, dus misschien wordt het voor jou ook nog wel iets beter
Ik dacht vanmorgen even lekker te douchen maar dat ging niet helemaal goed, werd helemaal raar en heel beroerd. Had nog niet goed ontbeten maar even snel klein bakje yoghurt gegeten. Denk dat ik voortaan maar probeer op avond te douchen kijken of het dan minder erg is Hoe gaat het douchen bij jullie op ochtend?
He das schrikken! Denk je dat het kwam door nog onvoldoende eten? Ik douche altijd savonds voor t slapen gaan - dat gaat prima. Heb je je vaker sochtends plots beroerd gevoeld?