Denk combinatie niet genoeg gegeten en de warmte en misschien wel een lage bloeddruk, maar was niet fijn, volgende keer maar op avond, dat doe ik eigenlijk ook altijd maar gister avond had ik gewoon geen zin
Ja was echt balen, ik ben nog steeds niet fit dus voor morgen nog ziekgemeld op werk. En heb vandaag contact gehad met m’n leidinggevende om halve diensten te gaan doen en geen nachtdiensten meer vanaf nu. Werk in de zorg en merkte dat het nu al zwaar word! Dus dit geeft me wel veel meer rust! We hebben alle muren beige gedaan. We hebben gekozen om de kamer allemaal naturel kleuren te geven, commode en kledingkast zwart! Omdat we het geslacht dus niet weten. Zijn jullie al begonnen?
Goed dat je aan hebt gegeven dat het gewoon niet gaat, goed op jezelf passen. Beige is altijd een goeie kleur, wat gaaf zwart meubels. Wij zijn nog niet begonnen, gaan na de 20 weken echo beginnen. Wil dit keer ook meer voor beige gaan ook al weten wij straks wel of het een meisje of jongetje is.
Ik heb het regelmatig met douchen, combinatie van warmte en een lage bloeddruk denk ik. In mijn geval vervelend, maar na twee zwangerschappen met een veel te hoge bloeddruk op zich wel positief. Minder warm douchen (of opbouwen van lauwwarm naar steeds iets warmer) gaat gelukkig wel goed. Al moet ik mezelf echt niet te snel bewegen, mijn evenwicht is tijdens het douchen niet zoals het zou moeten zijn
Goed om jezelf denken inderdaad. Fijn dat het je meer rust geeft! Wij hebben geen kamer voor de baby, zijn wel bezig met spullen te verzamelen, zo heb ik het ledikantje vast opgehaald (die stond bij mijn schoonouders) en we zijn wat aan het schuiven met meubels in onze (grote) slaapkamer, om wel een hoekje voor de baby te kunnen maken. Heb heel tof behang gevonden, waar we een klein stukje muur mee gaan behangen. Ben benieuwd hoe het gaat worden uiteindelijk!
Goed dat je aan jezelf denkt en fijn dat het je rust geeft om al wat af te bouwen! Wij hebben ook zwarte meubels, leuk! Wij zijn nog vooral in het voorbereidende werk bezig als in ons kantoor uitzoeken en leegruimen om een kamer te creëren. We hopen daar volgend weekend mee klaar te zijn en dan zal mijn vriend gaan verven. Bij ons blijft ook nog een antieke piano in de kinderkamer staan, aangezien we daar verder geen ruimte voor hebben
Goeie tips! En idd deze bloeddruk is wel positiever hopen dat het toch iets beter gaat worden niks aan zo douchen
Even laten weten dat we een meisje verwachten. We hebben bijna 4 weken gewacht na de niptest om eindelijk een genderreveal te hebben waarbij onze dichte familie kon aanwezig zijn. En weten eindelijk dat het een meisje en tot nu toe gezond en wel is
En hier…een jongen kleine schok (de zwangerschap is precies hetzelfde als bij mijn dochter) maar wat een rijkdom! Grote zus krijgt een klein broertje Dat lijstje van de chinese geboortehoroscoop kan geloof ik de prullenbak in, bij (bijna?) niemand klopt het haha
Ben benieuwd, voor mijzelf weet ik het nog niet 100% maar als het klopt wat er met 13 weken echo werd gezegd dan klopt het bij mij wel het is nog even afwachten
♡Uitgerekend oktober 2023♡ 27 september ❤ Daan3 - 32 jaar - 3e kindje 1 oktober ❤ Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje ❤ JVE - 31 jaar - 1e kindje 2 oktober ❤ Saar96 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) 4 oktober ❤ Sam0601 - 32 jaar - 1e kindje ❤ AuroraMoon - 30 jaar - 1e kindje ❤ krisje123 - 24 jaar - 1e kindje 5 oktober ❤ Ploop - 29 jaar - 2e kindje 6 oktober ❤ Marleenvdw - 27 jaar - 2e kindje 8 oktober ❤ Bloezem - 38 jaar - 4e kindje 9 oktober ❤ Mama Croco - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober ❤ Maximex95 - 27 jaar - 1e kindje ❤ SLP - 30 jaar - 1e kindje 14 oktober ❤ BWR - 27 jaar - 1e kindje 18 oktober ❤ Moises - 33 jaar - 2e kindje 20 oktober ❤ Roki88 - 34 jaar - 3e kindje (1e kindje samen) 24 oktober ❤ Thephantom - 29 jaar - 3e kindje ❤ Oliviastress - 27 jaar - 1e kindje 25 oktober ❤ Kimm24 - 35 jaar - 3e kindje 26 oktober ❤ Poesmuis - 35 jaar - 3e kindje 29 oktober ❤ Youaremagic - 35 jaar - 2 kindje 31 oktober ❤ Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje Verdeling jongens & meisjes Jongen! (4) | Meisje! (6) | Onbekend (15) | Verrassing tot na bevalling (1) Afspraken: Mei 8-5 Youaremagic - controle verloskundige (15+2) 8-5 Daan3 - 20 weken echo (19+5) 11-5 Sappie91 - 20 weken echo (19+4) 11-5 Ploop - Controle vk (19+0) 12-5 Eevie82 - div afspraken z’huis (15+3) 15-5 Ploop - 20 weken echo (19+4) 16-5 Roki88 - Controle verloskundige (17+4) 16-5 SLP - 20 weken echo + controle gyneacoloog (19+0) 25-5 Maximex95 - 20 weken echo (20+2) 31-5 Roki88 - 20 weken echo (GUO) (19+5) Juni 5-6 Poesmuis - 20 weken echo (19+4) 7-6 Eevie82 - 20-wk echo (GUO) (19+1) 14-6 Youaremagic - 20 weken echo (20+3)
Als ik het goed zie de eerste 20-wekenecho vandaag! Veel succes @Daan3, leuk om weer even te spieken maar vooral heel fijn als straks de echo goed is Wat een verschil trouwens he, ik moet nog ruim vier weken wachten! Leuk weekend gehad iedereen? Ik heb zaterdag de verjaardag van mijn dochter gevierd (2!) en gisteren zijn we gezellig met oma naar de dierentuin geweest. Topweekend En hoe gaat het met ieders kwaaltjes? Hier nu nog licht misselijk, af en toe bandenpijn en vooral loop ik al te hijgen na drie traptredes
Dank je wel!!! Ik heb hier de laatste weken niet echt meer meegelezen, dus ik ga eens even bijlezen. Afgelopen week werd onze dochter vier, dus dat hebben we zaterdag uitgebreid gevierd. Vanavond hebben wij de 20 weken echo inderdaad ik ben zo benieuwd! Ik voel haar iedere dag, nog niet heel duidelijk, maar ik voel haar wel. Een soort geschuif in m’n buik, en gekriebel. Ben benieuwd wanneer het echt schopjes worden. Bij m’n andere meiden voelde ik ze volgens mij al duidelijker rond deze termijn. Mijn man kan haar af en toe voelen, dan voelen we een soort massa en weten we waar ze zit, haha.
Gefeliciteerd met jullie dochters meiden, 2 en 4 jaar alweer! En spannend de 20 weken echo, ben wel benieuwd naar plaatjes als je die wilt delen Hier helaas een zieke baby, al sinds donderdag overgeven en diarree. Koorts is wel weg, maar helaas abonnementje op de huisarts omdat hij maar niks lekker binnen wilt houden.. hopelijk snel beter.